Nav topic desiree__ alochtonen.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 14:48

Klopt. Toevallig had ik net een allochtone collega aan mijn bureau. Ben zelf ook halfbloed. Hij kan zich er enorm over opwinden dat mede-allochtonen van hem verwachten dat zij een streepje voor hebben. Tegelijkertijd verwachten de Nederlanders precies hetzelfde van hem. Juistomdat hij zou moeten bewijzen dat hij niet de allochtonen voortrekt. Gelukkig is hij heel stellig en trekt hij niemand voormaar ik kan me voorstellen dat dat een lastige positie is.

Het beleid is inderdaad soft. Op vele vlakken. NIet alleen op het allochtone gebeuren maar op zoveel meer. Het mag best wat harder. Een vent die een kind van vier verkracht komt na een paar jaar weer los, binnen twee dagen is weer een kind het slachtoffer. Terwijl zovelen dat hadden zien aankomen. 1 voorbeeld. Er zijn er natuurlijk zoveel meer. En hetzelfde geldt voor het toelaten van aggressief gedrag. Het mag allemaal best ietsje harder. Maar wel rechtvaardig. En wat de achtergrond van iemand is kan mij dan eigenlijk niet zoveel schelen.

Je moest eens weten wat voor situaties ik hier dagelijks voorgeschoteld krijg Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 14:51

DeesDeBest schreef:
Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat het in hun eigen land een stuk erger is. Dan zit je niet alleen in een cel van 4 bij 4 met tv, radio, enz., maar met z'n 20'n in een cel bij 4 bij 4 zonder tv, radio en met 1 plee.

Ik vind ons beleid ook veel te soft. Aanpakken die handel. boetes, jaren brommen. Dan denkt iedereen er wel even over na voordat hij/ zij iets wat niet mag!


En dat mochten ze hier ook doen. Waarom tv, video en weet ik veel wat? Laatst iemand die vanuit zijn eigen cel een bordeel runde Verward Ik bedoel maar. Ik vind het niet zo gek dat wij hier uitgelachen worden hoor. Alleen door het gedrag van die domme regering van ons wordt wel een HEEL volk belachelijk gemaakt. En zo voelen allochtonen dat ook als ze beoordeeld worden op iets wat een individu gedaan heeft.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 14:59

Fasel schreef:
[ Ik vind het niet zo gek dat wij hier uitgelachen worden hoor. Alleen door het gedrag van die domme regering van ons wordt wel een HEEL volk belachelijk gemaakt. En zo voelen allochtonen dat ook als ze beoordeeld worden op iets wat een individu gedaan heeft.
[/quote]

hihi, die allochtonen doen hetzelfde: ze lachen onze bevolking uit! Maar daar kan ik ze geen ongelijk in geven. Overigens, Veroordeel ik niet alle allochtonen maar het is wel zo dat het aandeel van allochtonen in criminaliteit verhoudingsgewijs te hoog is. En de goedwillende allochtonen balen daar heel hard van want hun imago wordt inderdaad mede omlaag gehaald door de kwaaddoeners. Daarom pleit ik voor hardere aanpak; hiermee bescherm je niet alleen de nederlandse bevolking maar ook de allochtone bevolking. Vooral de laatste wordt dan niet alleen tegen criminaliteit beschermd maar ook tegen een slecht en onterecht imago. Want er zijn inderdaad mensen die vooroordelen hebben en ze allemaal negatief benaderen. Crimineel of niet.

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:15

DeesDeBest"]
[quote="Adrienne schreef:
Ik ga me zelf maar na al hier grote problemen zijn en ik moet vluchten heb ik niet het geld voor een ticket en al zeker niet voor mij en mijn gezin.

De meeste (politieke en/of humanitaire) vluchtelingen komen hier via organisatie's. Die betalen de tickets.
[/quote]

Je zult best gelijk hebben voor sommige gevallen,die zijn het dan ook niet die direct zullen worden afgewezen. Want ik neem aan dat je het hier over een erkende organisatie hebt en niet over de handel in vluchtelingen. Maar waarom hebben het gros van die vluchtelingen dan geen paspoort?? Waarom worden die paspoorten met honderden door het toilet van het vliegtuig gespoeld als je gewoon met gegronde rede vlucht????
De regel geen paspoort direct terug zou al veel ellende voorkomen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:12

Adrienne"]
[quote="DeesDeBest"][quote="Adrienne schreef:
Ik ga me zelf maar na al hier grote problemen zijn en ik moet vluchten heb ik niet het geld voor een ticket en al zeker niet voor mij en mijn gezin.

De meeste (politieke en/of humanitaire) vluchtelingen komen hier via organisatie's. Die betalen de tickets.
[/quote]

Je zult best gelijk hebben voor sommige gevallen,die zijn het dan ook niet die direct zullen worden afgewezen. Want ik neem aan dat je het hier over een erkende organisatie hebt en niet over de handel in vluchtelingen. Maar waarom hebben het gros van die vluchtelingen dan geen paspoort?? Waarom worden die paspoorten met honderden door het toilet van het vliegtuig gespoeld als je gewoon met gegronde rede vlucht????
De regel geen paspoort direct terug zou al veel ellende voorkomen.
[/quote]

Ik heb het hier idd over erkende organisatie's. De rest behoort eigenlijk niet te gebeuren. Gebeurt dat dan? Cool En verder zou ik geen antwoord op je vraag weten. Waarom zouden ze paspoorten door de wc spoelen, die worden toch weer gevonden. Hoe weet jij dat zulke dingen gebeuren dan, heb je daat bewijs voor of dénk je dat het gebeurt?