Zenuwbehandeling, wie verteld zijn verhaal?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:26

didi74 schreef:
Hoe was het bij jou ShirleyA???


In plaats van de zenuwbehandeling ging hij de twee keizen fijn even trekken! De eerste (boven) ging goed maar de onderste brak af (en het geluid dat je dan hoort!!!!!). Dus met bloedende mond kon ik toen door naar de kaakchirurg Huilen . Had ook geen oppas voor mijn 3-jarige zoontje dus die ging mee. En terwijl ik in de behandelkamer helemaal onder het groen verdween, na weer een verdoving! zat hij alleen in de wachtkamer. En dan moest ik me ook nog ontspannen. Gelukkig duurde het hak en zaag werk niet zo lang en zat Thimo nog netjes op me te wachten.
De napijn viel me ook wel tegen maar ik heb voor 10! dagen pijnstillers.
Een ding; deze kiezen hoeven er nooit meer uit! Maar geloof me, bevallen vond ik minder traumatisch
Gaat het met jou nu wel al wat beter didi74? Verward


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:05

Citaat:
Maar geloof me, bevallen vond ik minder traumatisch


dan laat ik toch maar liever een kies trekken

ik zit nu in het stadium dat de hechtingen los gaan en er allemaal draadjes blijven hangen op het stevige knoopwerk van de kaakchirurg.....poetsen, poetsen en nog eens poetsen was het antwoord toen ik belde om te vragen of die dingen er niet uitgehaald moesten worden Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:08

Ik heb nu in totaal 3 (of was het 4) wortelkanaal behandelingen gehad.
En heb er nooit last van gehad.
Behalve bij 1 kies was alles ontstoken en leit hij express 1 dag een gat in mijn kies open zodat alle troep eruit kon. Misselijk
En toen nog een week een noodvulling die vies smaakte.
Maar van de behandelingen zelf heb ik nooit last gehad.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:20

dan heb je een goede tandarts Kawa!!! OK dan!
Zuinig op zijn!!! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:39

Heb ik ook.
Ik had voorheen een hele andere, krijg nog rillingen als ik aan die man denk.
Maar deze is super
Voor een tandarts dan, want blijf het eng vinden.

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:40

runningkawa schreef:
Ik heb nu in totaal 3 (of was het 4) wortelkanaal behandelingen gehad.
En heb er nooit last van gehad.


Van die wortelkanaal behandelingen had ik ook nooit last, maar die kiezen trekken....
Ik moet mijn eten nog steeds moeizaam en pijnlijk naar binnen schuiven. Dit wil ik nooit meer, die ene die er nog zit houd ik!!!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:37

Nou ik moet volgende week weer geboord worden aan 2 tanden. Eén tand zit best ver vooraan dus ik heb kans dat ik prikken in mijn gehemelte krijg. Heb ik nog nooit gehad, alleen maar helemaal achterin in het slijmvlies zeg maar.
Ik houd er absoluut niet van om geboord te worden omdat ik de eerste keer dat ik geboord moest worden (1,5 jaar terug) zo'n pijn heb gehad. Gelijk ook 2 kiezen. Ik had dubbele verdoving, maar het voelde aan alsof er niks verdoofd was. Het deed écht pijn. Sindsdien neemt hij mijn hele gebit onderhanden. Elke keer word ik nu geboord. Gadver. Ik wil nieieieieieieieieiet!!!!

Voor een realistisch portret van uw dier!! Vraag een prijslijst aan!
Bekijk ook even mijn topic

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 17:32

Met mij gaat het nu al stukken beter . Eigenlijk vrijdags al. Ik heb helemaal geen pijn meer, alleen kan ik nog steeds niet zo goed eten aan die kant waar die WKB is geweest. Het voelt nog een beetje beurs. Maar het word iedere dag een stukje minder dus ik hoop dat dat ook snel voorbij is. Ik hoop trouwens dat mijn noodvulling blijft zitten want ik hoef pas 12 november terug.
Gelukkig is het met jou kies ook nog goed afgelopen ShirleyA. Wel balen dat je door moest naar de kaakchirurg, maar nou heb je het in ieder geval gehad. Krijg je die WKB niet meer?

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:37

ik heb net voor het eerst sinds vorige week dinsdag weer warm gegeten OK dan! , wel zacht hapje (stamppot hutspot), maar weer iets warms en hartigs na al die kwark en andere zoete zooi.......

Woensdag mogen de hechtingen eruit.....kan bijna niet wachten, die dingen irriteren met mateloos Boos!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:05

didi74 schreef:
Gelukkig is het met jou kies ook nog goed afgelopen ShirleyA. Wel balen dat je door moest naar de kaakchirurg, maar nou heb je het in ieder geval gehad. Krijg je die WKB niet meer?


Echt wel, die heb ik ook nog tegoed! Maar daar zie ik niet zo tegenop. Dat is iets heel anders dan die kiezen trekken, dat vond ik echt een ramp Verdrietig

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:10

smurf schreef:
Woensdag mogen de hechtingen eruit.....kan bijna niet wachten, die dingen irriteren met mateloos Boos!


Ik voel mijn hechtingen helemaal niet, gelukkig Al spuugde ik gister na het poetsen van mijn tanden wel een hechting er uit, bah. Mijn hechtingen zijn gelukkig ook oplosbaar, hoef ik daarvoor tenminste niet meer terug.
Fijn dat ze er bij jou morgen uit gaan smurf *LOL*

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:03

*hihi* heb er vanmiddag 2 doorgeknipt met een nagelschaartje en toen eruit gepeuterd , die ene die er nog zit, peuter ik er vanavond ook zelf wel uit, scheelt weer een uurtje wachten in de wachtkamer morgen OK dan! Clown

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:06

Ik heb het ook ooit eens gehad. Kan me er niets meer van herinneren, goed teken toch? Sterkte ermee.

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 22:01

ShirleyA schreef:
Echt wel, die heb ik ook nog tegoed! Maar daar zie ik niet zo tegenop. Dat is iets heel anders dan die kiezen trekken, dat vond ik echt een ramp Verdrietig


Gelukkig heb je dat dan maar als eerste gehad. En heb je je ook niet al te druk kunnen maken, omdat je dacht dat je voor die WKB ging. Maar in ieder geval sterkte met de WKB.

Is het trouwens normaal dat je na de WKB niet zo goed kan eten? Het doet geen pijn, maar het lijkt wel een beetje beurs Haha! , klinkt wel stom! Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven.

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:27

didi74"]
[quote="ShirleyA schreef:
Echt wel, die heb ik ook nog tegoed! Maar daar zie ik niet zo tegenop. Dat is iets heel anders dan die kiezen trekken, dat vond ik echt een ramp Verdrietig


Gelukkig heb je dat dan maar als eerste gehad. En heb je je ook niet al te druk kunnen maken, omdat je dacht dat je voor die WKB ging. Maar in ieder geval sterkte met de WKB.

Is het trouwens normaal dat je na de WKB niet zo goed kan eten? Het doet geen pijn, maar het lijkt wel een beetje beurs Haha! , klinkt wel stom! Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven.
[/quote]


Dank je!
Ik kan me niet herinneren dat ik niet goed kon eten na de WKB, en het nog maar 4 weken terug, zo blond ben ik nu ook weer niet!
Toch maar even vragen aan je tandarts of het wel goed is, heb je er nu nog last van?

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:37

ik heb vorige week een kies laten trekken en kan nog steeds geen vast voer eten Verward , volgens de 3 kantjes tellende info uit het ziekenhuis is dat heel normaal.....niet handig,maar wel uitstekend voor de lijn OK dan!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:52

smurf schreef:
ik heb vorige week een kies laten trekken en kan nog steeds geen vast voer eten Verward , volgens de 3 kantjes tellende info uit het ziekenhuis is dat heel normaal.....niet handig,maar wel uitstekend voor de lijn OK dan!


Gelukkig is dat bij mij wel minder erg (heb het lijnen ook niet zo nodig) maar ik at de zelfde avond al gewoon vast voedsel, wel wat lastig om in mijn mond te schuiven maar het eten gaat prima.
Hoop dat dat bij jou ook snel weer gewoon kan smurf!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 13:27

Bij mij gaat het iedere dag een stukje beter, dus ik denk dat het vanzelf wel over gaat. Het is al een hele opluchting dat de pijn weg. is.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Danseresje, Facebook, kimmetje26, Lielle, ManonGrr, Sandyislief, Tazzey en 114 bezoekers