Wat een dag :(

Moderators: Muurp, Murthul, Berdien, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Meisje201

Wat een dag :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 18:50

Had denk vandaag beter in bed kunnen blijven.
Echt alles ging fout.
Allereerst werd ik vanmorgen om half 3 wakker omdat ik bovenop 1 van mijn knuffels was gaan liggen, en dat is zo`n kwaakeend...
Dus die gaat liggen kwaken.
Daarna kon ik dus niet meer slapen van de lawaai van de wind en het regen buiten.
6 uur ging wekker, en hup nog even leren...
Half 9 nog even snel voor school op bokt, had ik het nou maar niet gedaan en gewoon om half 9 al naar school gegaan, want toen ik naar school ging regende het dus... Tenmiste STORTE het, met lekkere rukwinden (westerse storm)

Op school eerst muziek, laat ik dus zo`n ping-instument op me tenen vallen die al zoon pijn deden omdat ze zo koud waren..
Toen dus BUITENGYM!!! 2 uur lang!
Goh en wat gingen we doen, idd, coupertest lopen, Met westerstorm, 5 graden en regen. Loop ik hoor met me beenwarmers over me schoenen, gymbroekje onder mijn ruitrokje wat ik maar aan had gehouden en me ijskoude gym t-shirt.
heb uiteindelijk in 12 minuten 4 en een driekwart rondje om een voetbalveld gelopen, geloof me, ik was dood toen ik mocht stoppen Verdrietig

Toen smiddags kranten lopen, begin van me wijk wil ik even sprintje trekken naar overkant, zag ik dat randje over het hoofd. *BONING* daar lag ik languit met al me kranten over de straat.
Gevolg: 2 kapotte knieen, zere hand... en toen moest ik nog 250 adressen.
Gelukkig heb ik lieve moeder die me even hielp verder...
Kortom, heb een koude natte wegwaaierige rotdag gehad....Huilen
poedersuiker......

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:25

Wat sneu!!
maar jah, 1 voordeel (en om je een beetje optimistisch te houden) nu ben je weer voor een paar maand klaar met al je pech!!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:44

ah dat vind ik zielig! Ik dacht dat ik een poedersuiker had, 9 uur lang op school, en om half 6 thuis door paasei en paasei!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:40

ik had pas een klote dag! ik ga neit alles zeggenmaar had iig:

gestoten teen(punt van de deur)
me bil tegen de punt van de verwarming
ruzie
al me schoolboeken van de plank(versta al me documenten op de grond alles uit elkaar)
iemand me neit opgehaald van school stond ik daar in die hollandse pisregen en nog veel meer ahhhhh Boos!:(:(:(

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 13:19

Nou wel 1 voordeel aan die dag, had een 10 voor me engels SO Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie