blikseminslag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:31

Hier heb ik een klein beetje horen rommelen. Wel heel erg lang.
Er is denk ik bij ons in de buurt niets ingeslagen. Zo ver als ik me kan herinneren is dat ook nog nooit gebeurt.
Dat is wel schrikken, vooral s'nachts als je niet kan slapen of zo

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:04

Bij ons is er één of ander onderdeel in de CV-ketel stuk gegaan, gelukkig was m'n mams ook zo helder geweets om midden in de nacht de stekkers overal uit te gaan halen....anders was alles misschien wel stuk geweest.

Er was iig een héle harde klap hier. Quote van m'n vader 'ik dacht dat ik uit bed viel' Lachen M'n broertje is gaan kijken of onze shet niet onder een ingestort schuilhok stond, nadat hij zich er van verzekerd had dat de ramen écht nog heel waren (ze trilden wel, hoorde ik ook!)...en ik lag aan m'n jaarling te denken (die gewoon buiten staat).

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:55

lief broertje heb je als hij ging kijken Lachen zie ik mijn ouders of zusje nog niet doen als ik een eigen paard heb

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:41

Toen wij acht jaar geleden in ons huisje gingen wonen, werden we meteen de eerste week al opgeschrikt door blikseminslag in de schoorsteen.
Daar word je niet blij van......
Alle (nieuwe) apparatuur naar de haaien en op de plaatsen waar stopcontactdozen zaten, daar zaten gaten zo groot als een voetbal.
Om nog maar te zwijgen over de troep die binnenkomt via het schoorsteenkanaal Knipoog

Ben je inmiddels een beetje van de schrik bekomen ?