Ik ben zooooo stom geweest!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Ik ben zooooo stom geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 18:02

ik zocht dus een jongen die bij de marine zit(of ja, zn tel.nr) zie: [AM] help!moet iemand zoeken die bij de marine zit

nu was ik dus vandaag op mn werk, komen er een stel mannen+jongens van een schoonmaakbedrijf hier uit de buurt tussen de middag wat broodjes enzo halen, zie ik ineens de broer van die jongen daar staan!

maar ik wilde er dus naartoe lopen, komt er net een klant aan en die moest weet ik wat allemaal hebben dus ik had niet meteen tijd om naar hem toe te lopen, en daarna liep ik zelf richting de kantine(andere kant vd winkel) en toen was ik dus he-le-maal vergeten dat hij dus bij de kassa in de rij stond Frusty

dit was dus DE kans geweest om ff het tel.nr te vragen!

maargoed, ik stond dus in mn werk kleren+petje op haar in n knotje dus hij herkende me niet van een afstand, heb die broer ook al meer dan 2 jaar niet meer gezien(is ook heel knap geworden trouwens, is nu 19 bijna 20 en erg Vingers aflikken ) maar ik wist 100% zeker dat hij het was!

domme domme domme ik, nu heb ik dat tel nr dus nog niet Verdrietig

wie weet komt ie wel nog een x in de winkel!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:25

ooh wat jammer zeg!!...ik hoop voor je dat ie nog een keer in de winkel komt,zou zonde zijn om zon leuke jongen mis te lopen toch..succes!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:27

*vind het een typische Renske-actie* *LOL*

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:11

Ach joh... iedereen heeft wel eens zulke acties.. Komt allemaal wel goed

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:02

Haha kan me voorstellen dat je jezelf wel voor je hoofd kan slaan...
Vooral omdat je al lang bezig bent om telefoonnummer te bemachtigen. Hij zal vast nog wel eens langs komen, maar dan wel meteen reageren he? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:20

Als zijn broer in de winkel komt woont hij vast redelijk in de buurt.
Weet je zijn achternaam niet, dan kun het gewoon in het telefoonboek opzoeken en net zolang bellen tot je de goede hebt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 08:26

Ilindra schreef:
Als zijn broer in de winkel komt woont hij vast redelijk in de buurt.
Weet je zijn achternaam niet, dan kun het gewoon in het telefoonboek opzoeken en net zolang bellen tot je de goede hebt

ja klopt, hij woont 3 dorpen verder, maar probleem is: hij zit bij de marine en is de komende maanden van huis
daarom wil ik dat telefoon-nummer zo graag hebben!!

ik heb hem 2 mnd geleden nog hier in hoogeloon gezien, toen zei hij we spreken nog wel wat af, ik zeg ik bel nog wel, helemaal niet bij stil gestaan dat hij misschien wel een ander tel.nr zou hebben na die 1,5 jaar die ik hem niet had gezien(is ex van me, van toen ik 16/17 was daarna gewoon een vriend alleen is ie dus bijna nooit thuis dus zie ik hem zelden)

maar ja de week daarna moest ie al naar curacao en is pas eind van t jaar weer thuis, dacht dat ie nov/dec weer even terug was

maar ja waar zn broer woont weet ik niet, ik dnek dat die in zijn huis zit als hij met de marine weg is, maar ze staan helaas niet in het tel.boek


ik heb zoooooo vaak zo'n domme acties, maar hier baal ik toch wel echt erg van!!