Strenge winter???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 08:35

Ik heb het nu al KOUD en niet een klein beetje...
Douch tegenwoordig als ik uit school kom om beetje op tempratuur te komen (ja wat wil je als je een jas hebt die dus alle regen en wind doorlaat!)

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 08:44

sarabande schreef:
Ja voor jou is het helemaal minder nu Jip, lekker bij de kachel blijven zitten hoor Ach gut .
Maar voor iedereen is deze kou veel intenser dan normaal omdat het zolang zo warm geweest is.
Over een weekje zijn we er weer aan gewend Knipoog .


Ik weet dat ik over een week niet aan die kou gewend ben, maar ik hoop toch zo dat het wel gaat gebeuren, want anders ga ik deze winter overwinteren in een warm land. Ik draag nu al volop mijn winterkleding. Wat moet ik dan dragen als het echt koud gaat worden? Mijn skipak?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:21

Volgens mij hoor ik hier watjes Haha! Ik slaap gewoon onder een donzen dekbedje met het raam wagenwijd open, ook in de winter als het vriest. Horretjes erin tegen uitvallende katten en klaar. Ik heb 'm alleen vanacht dichtgedaan omdat het zo hard regende en waaide en het aldus inregende. Ik vind winter echt niet erg, beter dan die vieze regen. Overigens hoorde ik het laatst weer hoor, dat we deze winter een strenge gaan krijgen omdat we zo'n ontzettend hete zomer hebben gehad. Ik heb gisteren al gegoogled en niets zinnigs kunnen vinden overigens maar het schijnt volgens de statistieken altijd zo te verlopen.
Heeft het trouwens vanacht bij jullie ook zo hard geonweerd? Word ik wakker om een uur of 5 van een paar harde donderslagen, ik stekkers uit pc, laptops en schotel halen - niets meer gehoord sindsdien, behalve een hoop regen- en als enig resultaat dat ik niet meer kon slapen, en de kat was erg blij dat ik wakker was want wakkere baasjes betekenen normaal gesproken aandacht - kwam hij even bedrogen uit. Bakkie voer kon ie krijgen, ik ben mooi het bed weer ingedoken want daar was het toch echt warmer dan in de rest van huis.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:33

Dennis schreef:
Ik heb zo'n zin in de echte winter. Sneeuw, warme chocomelk met slagroom, openhaard aan, 's avonds ff in de sauna om weer op te warmen. Jummie, ik geniet al bij het idee.


Ja, hallo, zo kan ik ook wel van de winter genieten Haha! Knipoog !

Bij mij is de winterse (en herfst-) realiteit ietsje anders: 's avonds, ná het werk, ín het donker, de paarden trainen in de buitenbak! Brrrrrr!!

Als ik 's avonds na mijn werk gezellig in het donker met warme chocomel achter de kachel of voor de TV kon zitten, ja dan vond ik de winter ook een stuk minder erg, maar ja, daar heb ik de verkeerde hobby/sport voor uitgekozen Haha! !
Maar het is het allemaal waard hoor Knipoog

Ik ben toch al een echte koukleum, heb het de laatste weken dus ook al k-k-k-koud, geef mij maar de lente en zomer, heerlijk!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:15

Idd koud maar gister Tos gereden en toen kreeg ik het behoorlijk warm.... pffffff jas maar uit gedaan. Bak was nat dus maar voorzichtig in het land gereden.........

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:19

Ik denk dat de winter streng wordt
het klimaat veranderd wel maar ik heb het idee dat het veranderd in extremen dus veel zon, veel regen, veel wind, veel sneeuw.... enz maar de tijd zal het leren Tong uitsteken

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:46

Laat de winter maak komen!! Alleen geen vieze regen!! Gewoon sneeuw, strak blauwe hemel, paar graden vorst en dan lekker zonnetje erbij. En dan lekker buiten zijn!! Lekker je paard in de buitenbak zetten en dan lekker ingepakt in een dikke winterjas, sjaal en handschoenen naar hem kijken en zien hoe zijn adem verdampt Lovers .
Maar de zomer vindt ik nog altijd ook heerlijk, lekker in je bikini in de zon liggen, bruin worden. *LOL*

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:50

Ik heb liever winter dan zomer!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:59

Ik zie er nu al als een berg tegen op, tegen die winter.
Ik heb het nu al koud.
En dan rijden in die winter, koude tenen en koude handen BRRRR
Ik haalde vanavond mijn paard ook al rillent op, terwijl die met 2 dekens op staat, er staat ons nog wat te wachten *LOL*

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:05

als we in de winter dezelfde hogedrukgebieden en windrichting krijgen als we van de zomer hadden, krijgen we een sternge winter!
heerlijk!!!
(behalve dan om in emmers water heen en weer te sjouwen:-(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:45

Of het nou koud is en vriest, regent en hard waait; het maakt me echt niet uit. Ik heb er wel zin in Lekker warm binnen met een beker hete chocolademelk, open haard aan. Hmmmm, laat die winter maar komen! En wat rijden betreft; het zal me m'n r**t roesten, gelukkig kan ik binnen rijden.

Het enige minpuntje is gladheid, daar hou ik niet van en zeker niet als je met een trailer naar wedstrijd moet rijden.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:22

tis niet te hopen, ik loop in mn winterjas en ben aardig bevroren als ik op school kom, thuis ook altijd koud..
ben benieuwd hoe dat gaat als het NOG kouder word Scheve mond

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:36

Er is toch niks fijner dan vastvriezen op je paard, samen lekker gezellie onder de uitrijdeken, dan in de warme stal, naar huis, waar lekker de kachel brandt, en met een mok hete chocolademelk in een snoeiheet bad. En je ondertussen toch weer een beetje verheugen op de zomer. wat zeuren jullie nou. Ik heb niet eens een binnenbak om in te rijden, wij doen dat gewoon buiten. Scheve mond

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:36

Ik ben tegen de winter Tong uitsteken Ik kom nu al halfbevroren op school aan...
Laat staan als 't ECHT koud word!
Ik vind sneeuw enzo wel leuk, en gezellig lekker knus binnen, maar die kou... Brr Scheve mond
Ik krijg het al koud bij de gedachte Lachen

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:11

Ik heb echt een hekel aan winter, altijd koud, ontstoken knieën enzo. Alleen sneeuw is dan wel weer leuk, sneeuwballengevechten houden en sneeuwpoppen maken. Ook schaatsen is helemaal te gek!! Alleen jammer dat ijs alleen ónder nul bevroren blijft Haha!