niet zo leuk allemaal de laatste tijd

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

niet zo leuk allemaal de laatste tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 12:53

Hay,
Ik ben een beetje laat met dit bericht maar ik wilde het toch even van me af schrijven.. In de zomervakantie ga ik altijd met een vriendin mee ( nu 3x alweer) naar een eiland.. daar rijden we altijd 2 eigen paarden, en natuurlijk de manege.. Ik reed op de manege altijd op een ontzettend lief paard, dus ik was verliefd, hij heet Curro Lovers en zo was er nog een paardje die me meteen aansprak, een lekker dikkertje, heel eigenwijs en gewoon super lief, die heet Lola. Naja, we kwamen daar dit jaar, zagen we dat de manege plat was.. de hele manege was er gewoon niet meer Verdrietig.. dus wij gaan naar die 2 paarden die we altijd mogen rijden, en vragen de eigenaresse ernaar.. Bleek dat de manege failliet was en dat alle paarden naar een andere manege zijn, ik vroeg hoe het met iedereen was enz.. Verteld ze dat Curro, lola, en nog 2 andere dood zijn Verdrietig En er waren heel veel andere naar een ander eiland enz.. Dus dat was echt erg om te horen.. Ik was toch gehecht geraakt aan die beestjes.. Kom ik thuis van vakantie.. blijkt dat er een paardje van de manege overleden is in het weiland, het beest was nog maar 4! Ik vond het altijd een geweldig beest, dus dat was ook heel slecht nieuws.. En daarmee was het nog niet afgelopen.. Ik kom dinsdag bij mijn verzorgshetjes, daar stonden altijd 2 schatten van geiten.. moesten ze ingeslapen worden Verdrietig;( Het is allemaal zo dicht achter elkaar.. Ik zit nu echt zo: What's next? Verdrietig

Sorry voor het lange verhaal.. maar ik moest het even kwijt ergens..
Kus, jennifer
Laatst bijgewerkt door Zippo op 05-10-03 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~


Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:11

Heel erg veel sterkte!!!!!!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:30

Pas anders ff de titel aan, dit mag geloof ik niet.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Anoukjuuuhh, ARCTN, Briiet, ComscoreBot, fjord_brucht, Iloveiswan, Kimmej, Koekie_186, Lisa_22, maaikemuis, MyWishMax, Schuur_, Slagroomsoes, xSannee en 33 bezoekers