DE waardepunten inleveren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: DE waardepunten inleveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:50

Mijn ervaring is dat ze het niet eens natellen..
Ik heb ooit gewoon een pak goedkope enveloppen kopen en dan 1000 punten per envelop gedaan.
Telt ook voor jezelf het makkelijkst. Maar als je per se 5000 wil moet dat ook kunnen.

Anoniem

Re: DE waardepunten inleveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:37

Mijn ervaring is ook dat het niet nageteld wordt. Ik heb zelf namelijk een servies gekocht in een DE-winkel, en leverde al mijn punten (dacht ik) in. Kwam ik thuis, had ik nog 3 zakjes van 1000 punten in mijn tas zitten :oo die had ik gemist (had ook wel erg veel zakjes bij me moet ik zeggen). Die liggen hier dus nog voor een evt. volgende ronde :o

Maareh, ik ben toen gewoon naar de DE-winkel gegaan en heb gevraagd hoe het werkte. Ze vertelden me dat ik moest uitzoeken wat ik wilde en dat ik korting kreeg met die punten. Sowieso krijg je als je punten inlevert op elk serviesstuk dat je koopt (dus ook als je niet voldoende punten hebt) 1 euro korting per stuk, tenminste, dat was een paar jaar geleden zo toen ik mijn servies kocht. Dat scheelde ook al!

mienetje

Berichten: 1108
Geregistreerd: 14-12-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:59

Ik kom dit topic nu tegen..

Je moet de punten inleveren per bundeltjes van 1000 (Officieel mogen wij ze niet anders aannemen..).. Ik zou ze dus niet per 5000 doen, dan heb je een grote kans dat je ze in de winkel weer opnieuw uit kunt tellen en kunt bundelen per 1000!!

@Ffortuna: Dan heb je geluk gehad ;) Wij horen nl het aantal bundeltjes per 1000 te tellen samen met de klant, en later worden er vaak bundeltjes uitgehaald en nageteld, en steekproefsgewijs word het helemaal nageteld..

Voor iedere 200 punten die je inlevert, krijg je € 1,- korting.. ;)