Grote uitslaande woningbrand in Assen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Grote uitslaande woningbrand in Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 23:11

Jakkes, komen mijn moeder en ik net terug uit Jubbega waar mijn moeder skiles van mijn zusje kreeg, ruiken we ineens een enorme brandlucht en ja hoor, grote uitslaande woningbrand een eindje verderop. Vier brandweerauto's erbij, een hoop mensen op straat.
Heel naar om te zien, gevoel van 'je stond erbij en keek ernaar' volgens mij was er geen redden meer aan, de vlammen kwamen door het dak heen en een enorme rookontwikkeling. Het was een rijtjeshuis, en de lichten van de aangrenzende woningen waren ook allemaal al uit.
We zijn maar gauw doorgereden.
Moet vreselijk zijn om zo al je bezittingen, herinneringen in rook op te zien gaan brrrrr...en ook voor de buren vreselijk want het was een grote brand, dan sta je naar je woning te kijken die (nog) geen vlam heeft gevat, maar het kan wel elk moment gebeuren. Volgens mij moet je je dan flink machteloos voelen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Bontfire, CairnTerrier, DebGizmo, herr_balou, Iloveiswan, Kabayo, M_D_H, Meliaforever, singa, stalxpaard, Suliko, Zebrastreep, zonnebloem18 en 211 bezoekers