Wie heeft er ervaring met Breath holding spell

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fokfanaat

Wie heeft er ervaring met Breath holding spell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 10:48

Mijn dochter van ruim een jaar is nu al twee keer flauwgevallen, tijdens het huilen!

Ik heb voor vanmiddag een afspraak bij de HA, maar ben natuurlijk zelf al op het internet aan het zoeken geweest en het zou wel breath holding spell kunnen zijn. Heeft er iemand hier ervaring mee?

Nieuwe aanwinst: Florida elite eptm v Belissimo x elite pref NMK v Jazz
verwacht in 2017 : 18 mei Guardian x Vilexa elite v Ro-lex x elite pref prest v Hemingway

Jolanda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 12:36

mijn zus die liet zichzelf altijd flauwvallen als ze haar zin niet kreeg... de eerste 3 keer was mijn moeder helemaal in paniek... en zijn ze naar de dokter gevlogen... de dokter heeft haar aan allemaal testen onderworpen en kwam erachter dat ze het gewoon deed om haar zin te krijgen of tenminste een poging deed om haar zin te krijgen... en dat het gewoon haar karakter was... Toen ze een jaar of 5 was hield het op want toen kreeg ze echt door dat het gewoon niet werkte... Mijn ouders moesten haar gewoon als ze op haar rug lag op haar zij rollen en lekker laten liggen vooral geen aandacht aan besteden... maar ja misschien is het bij jou dochter wel heel wat anders ...

Deze aarde is onze speelplaats, om te mogen voelen, huilen, lachen en leven.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 12:41

Loïs heeft het nu alleen nog gehad toen ze gevallen was, dus meer op pijn en schrik dan op een driftbui.

Nieuwe aanwinst: Florida elite eptm v Belissimo x elite pref NMK v Jazz
verwacht in 2017 : 18 mei Guardian x Vilexa elite v Ro-lex x elite pref prest v Hemingway

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:30

een collega van mij heeft een zoontje die dat dus ook doet. Al vanaf dat-ie een paar dagen oud was. Als-ie ging huilen liep hij helemaal blauw aan, doodeng. Mijn collega blies hem dan in het gezicht om hem te laten schrikken zodat hij weer een hap lucht nam..... advies van de arts was: niet laten huilen.... haha, bij een baby van een paar dagen. hoe doe je dat"?? ik geloof dat het nu wel wat beter gaat (baby is inmiddels een maand of 6).
verder heb ik er geen ervaring mee, maar lijkt me inderdaad heel eng. Sterkte ermee.

[KS-MK] Lucy Drachtig!! Palomino X schimmel
Farming: the art of losing money while working 400 hours a month to feed people who think you are trying to kill them

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:30

Mond op mond beademing ofzo Verward

Ik zou zo snel ook niks kunnen bedenken...

Even laten schrikken helpt ook misschien, dan haalt ze in elk geval adem.
Sterkte...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie