Boos mannetje Interpolis

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Imker

Boos mannetje Interpolis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 09:55

OEPS....

Net belde een boze meneer van Interpolis op. Wij hebben in juni een schade gehad (blikseminslag) op tv en daarvan hadden ze 200 euro teveel overgemaakt. Controle gehad en er was verzocht of we dat EEN KEER terug wilden boeken.
We hadden geen herinneringen meer gehad of niets en nu die boze man aan de lijn.
Ik heb ijskoud gezegd dat 'ie wel wat vriendelijker mocht doen en gewoon een herinnering had kunnen sturen. Normaal moet je toch eerst een herinnering sturen na een week of 6? Wat een banketstaaf... Boos! Boos!

Dan zal ik toch maar eens wat terug gaan storten.

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:44

zij maken toch een fout, en niet jij! waarom moet hij zo boos doen dan? het is toch niet zijn eigen geld.... inderdaad wat een banketstaaf!
ik zou nog een weekje wachten met terugstorten.

[KS-MK] Lucy Drachtig!! Palomino X schimmel
Farming: the art of losing money while working 400 hours a month to feed people who think you are trying to kill them

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 13:50

Haha! Ik denk dat ik het vanavond vast inboek en dan exact op de 14e zet... haha, heb ik hem mooi te pakken!

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:16

Zo ging dat bij ons met de huur van ons huis.
Een aantal maanden geleden haalde ze het geld niet van onze rekening.
Het stond er op maar toch.
Omdat wij er niks meer van hoorde gingen we twijfelen of het er misschien niet toch vanaf was gehaald.
Overzicht van de bank kwam binnen en nee geen overschrift naar de woningbouw.
Dus wij bellen.
Kregen we te horen, das niet onze fout hoor, u moet zelf maar bijhouden of wij het geld eraf hebben gehaald.
Ja maar waarom krijgen wij geen herinnering dan? Daar doen wij niet meer aan. Oh??? Fijn is dat.
Dus maar gezegt dat wij vanaf toen een acceptgiro wilde zodat we het wel zelf over maken.(ging namelijk automatisch)
Nu zijn die dingen ook altijd te laat, maar als ze dan gaan zeuren kan ik voor de verandering eens zeggen, ja sorry dat is niet onze fout Haha!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:51

hihi, wij hadden ongeveer precies zo'n zelfde verhaal, ons weekje Centerparcs (ja ik weet het: burgelijk!) zou ook in 5 termijnen automatisch van onze rekening worden geschreven. Alhoewel ik heel toevallig in die maanden echt niet rood heb gestaan zijn ze er toch na de eerste termijn mee gestopt. Ik heb het verder niet echt in de gaten gehouden, het ging ook niet om heel grote bedragen, ik dacht zo'n 40 euro per keer.

Maar een aantal maanden later dus wel boze brieven van een incassobureau! echt achterlijk hoor, natuurlijk waren er een boel zogenaamde buitengerechtelijke incassokosten bij gekomen. Ik heb toen alles in een keer betaald (uiteraard zonder die extra kosten.) en verder heb ik niets meer gehoord. Sommige bedrijven kunnen zo slordig met hun klanten omgaan zeg.

[KS-MK] Lucy Drachtig!! Palomino X schimmel
Farming: the art of losing money while working 400 hours a month to feed people who think you are trying to kill them

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie