Een berichtje namens Sjef & Anky

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:49

Pregini schreef:
Wat een verspilling van tijd en energie, die misschien beter besteed had kunnen worden aan het beter trainen en verzorgen van jullie paarden en of pony's.


Wat weet hij daar trouwens van, volgt hij al die topics ook nog via een speciale Boktmonitor op stal en in de bak.
Misschien hebben ze wel speciale mensen in dienst die de hele bokken en elke avond een soort uitreksel inleveren met de Bokt hoogtepunten van die dag Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:50

Ilindra"]
[quote="imker schreef:
Is Sjef er stiekum op uit om een hetze aan te wakkeren om zichzelf te promoten? Verward (foei Imker, zo mag je niet denken....)


Als dit bericht al echt van hen afkomt Verward
[/quote]

Hoor ik daar een opsporingsambtenaar? Haha!

Innocent, 'till proven guilty!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:50

wow, ik zoek nog werk voor 20 uur. Betaald bokken, yes!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:51

Ik heb dat topic ook gezien, en ja er waren mensen negatief, maar zeker ook veel positieve reacties.Over t algemeen wordt er volgens mij wel lovend gepraat over de trainingsmethode etc.
Maar ach, om nou iedereen over 1 kam te scheren gaat me wat ver.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:53

Nouja, dat van die kunstjes van Bonfire vond ik toch wel negatief hoor alleen hoe verzin je het om een proef in slow-motion af te spelen... Volgens mij begrijp je er dan ook niks van. Nog een ander negatief iets is dat elke keer die foto's weer te voorschijn worden getrokken bij LDR en VWNW... Over hoe slecht het wel niet zou zijn voor je paard (???) Kan me voorstellen dat je daar een beetje flauw van wordt als je je niet kunt verdedigen. Misschien is een schaduwaccount een ideetje?

Maar om het maar op iedereen hier op bokt af te reageren gaat mij ook te ver hoor. Dat is net zo iets stomzinnigs als zeggen: Bruine paarden kunnen niet springen... Dat slaat ook nergens op.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:54

en iid wat al gezegd is hoge bomen vangen veel wind.
Over premier Balkenende wordt ook meer gepraat dan over mijn oma.Maar kritiek zal er altijd zijn en op iedereen, hoe goed het ook geprobeerd word.Als de kledinglijn zo goed loopt, wat ik best geloof, leuke kleren, dan moet je gewoon wijzer zijn, je weet zelf dat je t goed doet.Majah.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:58

Hmmm... ik zal het wel gemist hebben allemaal...want ik weet echt niet wat er te zielig voor woorden is want ik heb niets negatiefs over Anky spullen gelezen... Verward waarmee ik natuurlijk niet zeg dat het niet gezegd is, ik houd alleen niet alle berichten op bokt bij. Overigens vind ik het berichtje bovenaan dit topic op die manier ook niet erg professioneel overkomen, jammer. Waar mensen zijn zijn verschillende meningen, dat moet toch mogen lijkt mij... Oke, wellicht wordt het niet altijd even tactvol en eerlijk gebracht, maar goed... daar zou je natuurlijk ook doorheen kunnen prikken. Persoonlijk zal je van mij niets negatiefs horen over de Anky kledinglijn (ben er niet mee bekend, heb momenteel helaas niet de middelen om iets aan te schaffen... ik steek mijn geld nu even liever in goede stalling en voer en hoefverzorging e.d.) en ook niet over de rij methode van Sjef en Anky... het is me overduidelijk dat ik zelfs niet in de buurt zal komen van dat niveau, dus ik zou er absoluut niets negatiefs over kunnen zeggen... Ik zou willen dat ik kon wat zij kunnen, maar helaas... daar kan ik niet tegenop trainen, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet over dat talent beschik. Wat niet wegneemt dat paard rijden voor mij een fantastische sport is en dat ik mijn eigen mogelijkheden tot het volste probeer te benutten, meer dan mijn best kan ik immers niet doen. Kortom, jammer dat er zo negatief over Sjef/Anky/wat dan ook wordt gepraat op het forum, maar ook jammer dat het bovenstaande bericht mijns inziens enigzins kortzichtig is. Want ik weet zeker dat er ook hier nog altijd meer positief dan negatief commentaar is.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:05

Er zal altijd wel wat gezegd worden, maar om dan zo te reageren vind ik idd wat kort door de bocht..
Ik heb ook gereageerd op dat topic over de kleding en heb daar mijn mening gegeven, en daar werd om gevraagd, verder heb ik niks gezegt over de kwaliteit en of ik het wel of niet zou kopen ( wat ik dus wel heb gedaan.. de pad bevalt uitstekend )..
Maar ik vind dit een beetje rare reactie..als het al klopt..

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:06

Hmm... ik denk dat er onder andere gedoeld wordt op de topic waarin gevraagd wordt naar de reden waarom men geen Anky-kleding koopt en daarin door velen gezegd wordt dat de kleding te duur is voor de kwaliteit.
Daarnaast het eeuwige ge-doorzaag over het LDR-rijden en het "achter-de-loodlijn-is-slecht" verhaal.

Maar volgens mij heb ik over een Dream Stables, zadelmarkt en Hulsebos nog veel negatievere berichten zien staan...

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:06

Als hij al die topics heeft gelezen is het toch wel een die-hard bokker.
Tijd voor een boktmeeting? Haha!
(wel met BBQ natuurlijk...)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:07

Beetje raar bericht nietwaar?

Sorry hoor, maar deze site is bedoeld (volgens mij dan) om ervaringen uit te wisselen en gezellig wat kwijt te kunnen over je paard.

Ik heb ondertussen al veel aan bokt te danken. Gezellige mensen leren kennen, maar ook al veel kunnen vragen.
Tuurlijk zijn er dingen die ik gelijk naast me neerleg. Je hoeft het niet met iedereen eens te zijn.

Om even terug te komen of het bericht: er zijn meer dan genoeg leuke reacties over Anky (en Sjef).
Verder blijft het een site waar mensen ervaringen uitwisselen en gelukkig is niet iedereen het met elkaar eens, alleen maar interessanter toch?
Op die manier kan je juist blijven verbeteren.

Verder denk ik dat mijn paard alleen maar blij is met deze site. Heeft ze ook even rust Haha!

Anky en Sjef, tot op Jumping Amsterdam

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:10

En tot op de PAVO-dag in Wanroy, gezellie, daar komen ook een hoop Bokkers naar toe. Spandoekje maken???? Haha!

prompter

Berichten: 11144
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:13

Allemachtig, volgens mij kan Sjef zijn energie beter besteden aan het trainen van zijn paarden, ipv zulke onzinmailtjes via via naar Bokt te sturen... Ik heb veel bewondering voor Anky, wilde dat ik maar een fractie van haar talent had, maar in sociaal opzicht kunnen A+S ook wel een traininkje gebruiken geloof ik

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:15

Als het bericht wel van hem afkomstig is;
Dan is dat op zijn zachtst gezegd niet slim om op deze manier de negatieve kanten van eigen kleding en productlijn zo te benadrukken.
Dan zijn ze wel zo slim om zelf een account te openen en op die manier hun producten te promoten.
Dan zullen ze zeker niet via via reageren.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:18

Sjonge jonge, hier gaat bij mij een hoop respect voor Sjef mee verloren.
Behalve dat kunstjes topic heb ik weinig negatieve dingen over hen gelezen.

Pregini, jammer dat je er in meegegaan bent om dit te plaatsen. Was beter geweest om het niet te doen.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:18

Tja, mag ik zeggen dat ik dit hele berichtje van Sjef niet echt geloofwaardig vind overkomen Lips are sealed

Ik denk dat hij toch echt wel zo volwassen zal zijn om hier geen nutteloze tijd in te steken. En zich niet zo zal laten opstoken.

Hij zal ook wel snappen dat er van iedereen en alles voor en tegens zijn, toch Verward

Maar goed, mocht die hele berichtje waar zijn dan denk ik waar maak je je druk om Schijnheilig

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:20

'k heb een beetje twijfel aan de echtheid van het bericht, maar goed, ook met Terry Prachtett en Tom Holt geemailed, dus waarom zou de bekende medemens niet op het internet rondhangen, etc. Zou wel geloofwaardiger overkomen als het niet door een ander was gepost.

Vind het nogal jammer dat heel Bokt over 1 kam geschoren word, terwijl van de 100 Bokkers er 50 niet eens een paard hebben, 25 strict recreatief rijden of mennen, 4 endurance ruiter zijn, 5 voornamelijk springen, 7 western rijden, 3 om uiteenlopende redenen niet op hun paard/pony kunnen rijden en misschien hebben die laatste 6 dan interesse in (of mogelijk kritiek op) wat Anky en Sjef allemaal met hun paarden uitspoken. 't is een divers gezelschap hier, al vergeet je dat heel makkelijk.

Maar als dit bericht werkelijk van Sjef kwam nodig ik hem (en Anky uiteraard) bij deze uit voor een lekkere bosrit in de prachtige omgeving van Otterlo. Da's goed voor de ontspanning, die boslucht... Knipoog

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:24

ArwenLune schreef:
Maar als dit bericht werkelijk van Sjef kwam nodig ik hem (en Anky uiteraard) bij deze uit voor een lekkere bosrit in de prachtige omgeving van Otterlo. Da's goed voor de ontspanning, die boslucht... Knipoog


Dan zijn ze bij deze uitgenodigd voor een tandemrit met Händell en Ilindra. Daar knappen ze van op na al die teleurstelling op Bokt Clown

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:28

Fitzroy schreef:
Pregini, jammer dat je er in meegegaan bent om dit te plaatsen. Was beter geweest om het niet te doen.
don't kill the messenger. pregini zegt er niets mee te maken willen hebben.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:28

Hey, verdorie, ze komen eerst hier! Maken we d'r een lekker trainingsritje van, het 'mooie rondje' is geloof ik 22 kilometer en dan kan je net over de helft lekker koffie drinken bij de Mossel. Wel bos-proof paarden meenemen svp.

Cheers,
Arwen (die dit serieus meent en te weinig actief-rijdende stalgenoten heeft.. Kom op, wie komt er lekker rijden?)

prompter

Berichten: 11144
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:29

Albert schreef:
Dan zijn ze bij deze uitgenodigd voor een tandemrit met Händell en Ilindra. Daar knappen ze van op na al die teleurstelling op Bokt Clown


En om het hoofd lekker leeg te laten waaien nog even een ritje achter een snelle draver Lachen?

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:32

Mischien kunnen ze er nog wat van leren Haha! Haha!
In ieder geval relativeren.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:34

He Appie, dan kom ik wel groomen.
Händell is tenslotte mijn verzorgpony, en ik wil wel weten wie er met hem aan de haal gaat Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:35

Billy schreef:
He Appie, dan kom ik wel groomen.
Händell is tenslotte mijn verzorgpony, en ik wil wel weten wie er met hem aan de haal gaat Haha!


En of ze d'r niet stiekum allerhande knopjes op monteren? }>

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:41

vind het een vaag berichtje, kan me haast niet voostellen dat sjef zich hier mee bezig houdt en dit soort reacties plaatst.
very strange!