Een berichtje namens Sjef & Anky

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:46

Sjuimpje schreef:
Die heeft me ook een
'puist'
aan paarden staan...


Gadver!!!

Arme Gribje en Lingh, behoren ze tot de puistenclub van Edward Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:48

Nu, doe mij maar zo'n puist hoor!
Met een klein jeugdpuistje neem ik al genoegen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:52

Sjuimpje schreef:
Nu, doe mij maar zo'n puist hoor!
Met een klein jeugdpuistje neem ik al genoegen Haha!


Ja oke, maar om het een puist te noemen Bloos!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:53

Puist betekend hierzo iets in de trant van 'berg' of 'stapel'...../
Is echt Soesters Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:56

Sjuimpje schreef:
Puist betekend hierzo iets in de trant van 'berg' of 'stapel'...../
Is echt Soesters Lachen


Vandaar!!! We zitten hemelsbreed toch wel 5 km van elkaar vandaan. De grenzeloze dialecten van het hollandse land Knipoog

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:17

Hmm ik vind beide soort reacties ongenuanceerd.
Er lopen hier idd meer bokkers rond van een hoog niveau die wel in dicsussie willen gaan.
Ik vind het laag om zo vanuit het niets bam een stelling neer te zetten, zonder de anderen de kans te geven om een weerwoord te geven.

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:21

maar ik denk dat sjef zich wel moet beseffen dat juist door mensen zoals ik die niet al te hoog rijden en de anky spullen mooi vinden hij een aardig inkomen heeft en ik snap al helemaal niet waarom hij en plein public op een forum met modder gaat lopen gooien dan geef je zelf echt te kennnen valt me zeer tegen van hem

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:23

Hij heeft toch ondertekend met zijn eigen naam?
En we weten allemaal toch waar Anky en Sjef wonen?

Zoals ik al zei heeft Sjef waarschijnlijk geen enkel idee gehad van de invloed en omvang van Bokt. Ook geloof ik niet dat hij een compleet topic heeft doorgelezen maar slecht enkele posts onder ogen heeft gekregen.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 03-10-03 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:24

ik hoop niet dat dat tegen mij gericht was manic

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:29

Ik snap er geen reed van waarom reageert iedereen zo op Sjef??
Misschien straalt ze berichtje nou niet bepaald vriendelijkheid uit maar kom op zeg.
Hoe zou jij reageren als er hier meerdere tropics zijn geweest over je vriendin haar paarden en haar kledinglijn...
En er staan ook positieve dingen op bokt over hun maar het is ooit eens bewezen dat mensen negatieve dingen better onthouden en dieper laten inwerken als positieven...
Enne waarom loopt deze discussie eigenlijk want ze zullen heust niks veranderen als ze met deze manier van trainen naar de Olympische spelen kunnen... En ook de kledinglijn zal duur blijven omdat er toch mensen dingen bij ze blijven kopen..
En als jij dat niet wilt dan niet... Net zo makkelijk, toch??

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:29

Sjuimpje schreef:
Nou, wie heeft Bonfire, Krack, Salinero en de andere in conditie gehouden zodat Anky na naar blessure zo weer kon wegsturen?
Zijn er maar weinige die dat Sjef nadoen.


Volgens mij kwam Krack er juist met een blessure vanaf door het geweldige trainingsprogramma van de heer Jansen?? Verward

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:31

Maar is het zeker dat het door zijn trainings programma kwam..
Of is het gewoon een ongelukje geweest.. (mijn paarden worden ook weleens kreupel en daar heb Sjef Jansen echt nog nooit opgezetten)..

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:32

Als dat zo zou zijn had hij die blessure ook onder Anky opgelopen, zelfde trainingsprogramma...
Ik zou me er nog wel wat van kunnen voorstellen als Sjef hier goed van over de zeik zou raken... Want wat een 'bout'opmerking (ook Soesters).

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:40

mijn bewondering voor Anky haar rijden zal altijd blijven, ook voor wat Bonfire voor haar deed, met of zonder goed skelet of lendenmechanisme.

Maar wat ik nu lees, meerdere keren heb gelezen van de heer Jansen, daar krijg ik behoorlijk de kriebels van. Het komt hem ongezouten gezegt onbehoorlijk lomp de strot uit. Moet de heer Jansen ook zelf weten, maar mijn achting jegens hem staat op een laag pitje.

Imo is de heer Jansen iemand die zou moeten weten hoe je met mensen om gaat, zo dus niet, als je het kort door de bocht leest, staat er gewoon dat de rest van Nederland gepeupel / voetvolk met een knol is en de heer Jansen het beter weet dan wie dan ook.

Jammer dat juist deze man, die imo het werkelijk wel goed weet zo met de rest van paardenminnend Nederland omspringt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:41

saluut schreef:
Volgens mij kwam Krack er juist met een blessure vanaf door het geweldige trainingsprogramma van de heer Jansen?? Verward


En zulke opmerking gaan echt te ver! Nu zit je iemand helemaal zwart te maken zonder dat je je opmerking kunt staven.
Door zulk soort insinuaties roep je al snel een hetze tegen iemand op. met recht een bout-opmerking.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:48

helemaal mee eens, dit soort opmerkingen kunnen ook niet Saluut

Lijkt me verstandig dat gewoon niet te doen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:56

Ik sta versteld van de arrogantie van sommige mensen hier zeg... die denken na een enkele reactie en een paar columns iemand's persoonlijkheid te kunnen ontleden... dat vind ik toch werkelijker triester dan een reactie die in een 'emotionele' opwelling gegeven is... en dan die ene reactie van Wenny, sorry dat ik het zeggen moet maar dat laat ook het nodige fatsoen te wensen over. Hoog tijd voor een slotje wat mij betreft.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:58

nou helaas moet ik wel zeggen dat het geschreven woord van Sjef bij mij nogal vaak overkomt als nogal boers en met weinig flair geschreven... dat geeft niet, maar het is natuurlijk wel een feit!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:59

Volgens mij is dat al eerder besproken over die blessure van Krack.. Ik denk idd dat het verstandig niks te zeggen als je het echte verhaal niet kent..
Verder wenny, ik vind je erg respectloos overkomen. Zonder een Anky en een Sjef was de dressuursport waarschijnlijk niet tot dit punt gekomen en was het waarschijnlijk lang niet zo populair, dus deze opmerkingen slaan echt nergens op..en klinkt bij mij meer als jaloezie in de oren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:00

2 S.J.: DO NOT UNDERESTIMATE THE POWER OF BOKT

Cool OK dan! Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:02

Ik wil nog 1 dingetje kwijt...

een discussie/reacties waarin mensen hun mening op normale wijze delen, prima, maar dit is gewoon Sjef en Anky voor een lolletje afzeiken aan het worden lijkt wel (uit misplaatste jaloezie misschien?)... mensen zouden eens moeten leren met het vingertje naar zichzelf te wijzen ipv naar een ander...

zo... moest er even uit... Schijnheilig

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:02

waarom deze reactie? Zijn wij negatief over die kledinglijn? En Als dat wel zo is is dat toch onze eigen mening? Of niet dan? ik heb er opzich niks op tegen maar als wij hier gezellig aan het bokken zijn en dan komt iemand met zo'n bericht dat we onze tijd verdoen op deze site en dat we onze paarden maar moeten gaan trainen vin ik onzin hoor! Na ja zeg! Boos!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:04

ik heb absoluut niks tegen ankie, sjef of hun manier van rijden/trainen. Wel heb ik een gegronde opmerking over de communicatieve vaardigheden van Sjef en die is dat ik vind dat hij communicatief zwak is en hij daaraan moet werken

Apple

Berichten: 76215
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:04

Voor Liz, Lovely en Kayla en anderen die blijkbaar vielen over de omschrijving 'dat een groot deel van de bokkers wel degelijk erg tegen Anky opkijkt', dat zijn mijn woorden en niet die van Sjef.

Voor de goede orde zal ik de mail quoten waar het uitkomt zodat jullie de directe bewoordingen kunnen lezen:

Sjef schreef:
het is inderdaad door mij gedaan, waarschijnlijk in een bui van, en nu ben ik het spuugzat!

Had ik niet moeten doen, zeker als ik de reacties lees en waarschijnlijk heb ik me vergrabbeld

in het aantal mensen dat Anky wel hoog heeft zitten!

Als je zin hebt dan mag je in je eigen woorden hierover in Bokt intokkelen wat ik gezegd heb en dan

is hierna echt voor mij de baard af.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:05

gijsenkim schreef:
ik heb absoluut niks tegen ankie, sjef of hun manier van rijden/trainen. Wel heb ik een gegronde opmerking over de communicatieve vaardigheden van Sjef en die is dat ik vind dat hij communicatief zwak is en hij daaraan moet werken


amen.........!

ook zij zijn begonnen in de B en moeten de hobbyruiters dus nu niet af gaan zeiken!!!!!!!