Een berichtje namens Sjef & Anky

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 12:52


cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:04

Ilindra"]
O.k jongens ik beken, het is mijn schuld Bloos!
[quote="Ilindra schreef:
Ben ik nu echt de enige die het ondingen vind.
Ik had een blauwe maar die heb ik vorige week via Bokt verkocht.
Ik krijg ze niet goed in de kamer getrokken en ze trekken steeds strak op de schoft.
Ook heb ik het idee dat de paarden er natter onder zijn ipv droger Verward


Ik vind de pads echt ondingen en nu zijn S&A boos op heel bokt Verdrietig
Het spijt me Vriendjes zijn?
Gna gna, niks bosprinsesje maar evil bushbitch Extreme duivel [/quote

ah nee joh, dat geloof jezelf toch niet?, iemand haald een not so funny grap uit en (bijna) iedereen trapt erin, hallo dit zijn ondernemers en hebben een paardenbedrijf, kledinglijn, handelstal enz enz., die kunnen echt wel tegen kritiek want dat kunt je verwachten als je zoiets start en zal ook altijd blijvend zijn, nogmaals het is grote kul

Amen
gr. cissie

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:14

Waarom zou dit niet van hun afkomstig zijn???

Dat men topsport bedrijft betekend niet dat ze geen tijd hebben om andere dingen te doen (zoals winkelen, internetten e.d.). Voor hun is hun sport ook hun werk. Jullie bokken toch ook "na" werktijd?

Ik heb vrienden in de vechtsport, welke hiervoor de wereld afreizen en dagelijks net zo veel uren trainen als ik werk. Maar ook zij hebben een privé leven.

Dat dit geplaatst wordt via een andere bokker kan ik mij heel goed voorstellen. Stel Sjef of Anky reageert zelf in zo'n topic, hoeveel pb-tjes, email e.d. denk je dan dat zij ontvangen? Ik zou het ook zo doen...

Ik zeg hiermee niet dat dit bericht van hem afkomstig is, maar waarom zou het niet zo zijn?

Verder ben ik het wel met jullie eens dat hij zich wel beter uit had kunnen drukken. Op dit forum worden meningen gedeeld en hier ben je of voor- of tegenstander van een onderwerp. Er wordt maar wat gauw een conclusie getrokken over tijdverspilling en dat je die tijd beter kunt besteden in het trainen van paarden. (is het dan geen tijdverspilling als hij de topics leest???)

Negatieve reacties in een forum zou hij juist moeten gebruiken. 1 negatieve opmerking spreekt veelal voor een hoop anderen. Op de clinics van Tyrza delen wij zogeheten evaluatieformulieren uit, hier kan men hun reactie geven op de manier van lesgeven van Tyrza. Dit formulier gebruiken wij om ook weer van te leren. Vaak wordt hier uit beleefdheid positief op gereageerd, maar juist de opmerkingen waar het om gaat, dáár moet je wat mee doen!

Hij had beter (zie Boktregels) even tot 10 kunnen tellen alvorens hij reageerde.

Ik denk en dat zullen jullie grotendeels met mij eens zijn, dat wij jaloers kunnen zijn op de rijkunsten van Anky. Er zijn er maar weinig die bereiken wat zij bereikt heeft. Dit is in meerdere topics na te lezen. Een “Anky”-topic waar men niet positief op reageert, betekent niet dat dit een Anti-Anky-forum is.

manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:16

Menno schreef:
Jullie bokken toch ook "na" werktijd?


Zeg maar gerust... tijdens Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:20

manic"]
[quote="Menno schreef:
Jullie bokken toch ook "na" werktijd?


Zeg maar gerust... tijdens Knipoog
[/quote]

voor, tijdens en na......... Knipoog

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:21

Dit is de laatste reactie van mij over de berichten van Sjef Janssen, ik ga er verder niet meer over discusseren:

Sjef heeft dit bericht en het andere bericht wat ik doorgezonden heb wel degelijk zelf geschreven.

Van het bericht in dit topic heeft hij zelf spijt dat hij het zo neergezet heeft. Hij heeft gereageerd in een opwelling die je waarschijnlijk alleen kunt begrijpen als je in zijn schoenen staat.
Hij heeft alle reacties in dit topic gelezen en begrijpt nu dat het merendeel gewoon geniet van de prestaties van Anky en hem.
Oftewel excuses aan diegenen die zich aangesproken voelde en voor wie het absoluut niet bedoeld was!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:22

In de "bloedlijn en skelet"-discussie stond ook al een reactie namens Sjef ....... Gaaaap

Lolbroeken.
Die man heeft toch wel wat beters te doen? Verward

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:25

ThePast03 schreef:
Hij heeft alle reacties in dit topic gelezen en begrijpt nu dat het merendeel gewoon geniet van de prestaties van Anky en hem.
Oftewel excuses aan diegenen die zich aangesproken voelde en voor wie het absoluut niet bedoeld was!


Ik heb altijd erg veel respect gehad voor Sjef (en nog steeds), maar dat ie dan anderen voor zijn karretje spant om namens hem hier iets neer te zetten had ik niet achter hem gezocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:25

Mag ik als Gemertenaar niet ff op de koffie komen en navraag komen doen? Lachen

Maar als dat bericht werkelijk afkomstig is van Sjef, is het vrij kortzichtig.
Heb nog altijd het idee dat er meer aanhangers, fans, van Anky zijn dan anti mensen.
Dan word het toch eens tijd dat hij meer berichten op bokt gaat lezen, dan ziet hij dat zelf ook.

En kritiek zal er ook altijd wezen.
Denk als je beroemd bent in een bepaalde tak van sport, dat je dat altijd zult houden.
En als je zo geod presteerd zou ik daar ook helemaal geen waarde aan hechten. Maar ons lekker aan laten klo*ien.

(of een bokt clinic organiseren en de vooroordelen uit de weg proberen te ruimen Lachen )

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:26

ThePast03, waarom reageert hij dan niet zelf?

Het is een kleine moeite om zelf een account aan te maken en het komt gelijk een stuk geloofwaardiger over. Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met Anky of Edward of wie dan ook mail/praat.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:26

Nou, op zich prima dat hij zo'n bericht plaatst maar discussieer dan gewoon mee. Ik geloof dat dit berichtje puur geplaatst is om wat hij gehoord heeft. Als dit berichtje al van hem afkomstig is. Maar goed, dat terzijde Haha!

manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:27

Als het in het paardenvak niet meer zo goed gaat, kan hij altijd nog Robijn aan de man gaan brengen... "Die kleeeeeuren!", a la Frank Govers.

Oh, wat zeg ik nou Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:28

ThePast03 schreef:
Van het bericht in dit topic heeft hij zelf spijt dat hij het zo neergezet heeft. Hij heeft gereageerd in een opwelling die je waarschijnlijk alleen kunt begrijpen als je in zijn schoenen staat.

Dan is het zeker een verkeerd moment om iets te schrijven, opvliegertje wellicht?
Ik kan niet zeggen dat meneer Janssen zich nu van zijn beste kant heeft laten zien en dat vind ik erg jammer. De toon van zijn berichten zegt wel iets over zijn houding denk ik.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:30

ThePast03 schreef:
Van het bericht in dit topic heeft hij zelf spijt dat hij het zo neergezet heeft. Hij heeft gereageerd in een opwelling die je waarschijnlijk alleen kunt begrijpen als je in zijn schoenen staat.
Hij heeft alle reacties in dit topic gelezen en begrijpt nu dat het merendeel gewoon geniet van de prestaties van Anky en hem.
Oftewel excuses aan diegenen die zich aangesproken voelde en voor wie het absoluut niet bedoeld was!


OK dan! Sjef is natuurlijk ook gewoon een mens ... enne... Ik kan ook wel eens in een opwelling reageren op een manier waar ik later op terug kijk en bij denk "hmmm, dat was niet erg subtiel/tactvol/reeel"...daarvoor hoef ik niet eens in de schoenen van Sjef of wie dan ook te staan hoor. Ik kan me best wel voorstellen dat het soms best behoorlijk vervelend is om steeds maar weer op allerlei manieren in de picture te staan... en CGJ12... ik heb ook wel wat beters te doen dan me met internet vermaken... maar soms is het gewoon leuk om even te lezen wat mensen te zeggen hebben, waarom zou een Sjef Jansen dat niet hebben zeg maar... Knipoog En tsja, waar je (paarden)mensen hebt zal je helaas ook altijd ergernissen in allerlei vormen en maten hebben... de beste manier om daar me om te gaan is imo om de ergernissen zoveel mogelijk van je af te laten glijden en wat meer aandacht te besteden aan de dingen die wel leuk zijn. Works for me... Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:30

runningkawa schreef:
En kritiek zal er ook altijd wezen.
)


dat is eigenlijk precies wat ik al in een eerder bericht zei; als je "beroemd" bent hebben mensen het toch wel over je, of het nu goed is of niet..........geluld wordt er toch, zo werkt dat nu eenmaal.

als hij zo achter z'n methoden staat hoeft hij zich toch ook niet aangevallen te voelen, onbegrijpelijk hoor Verward

En aan de andere kant; hij vindt ons toch zo'n stelletje klojo's; waarom trekt hij zich onze mening dan aan ?????????? Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:31

Dus ze komen niet rijden? Huilen Scheve mond

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:32

Lovely"]
[quote="ThePast03 schreef:
Van het bericht in dit topic heeft hij zelf spijt dat hij het zo neergezet heeft. Hij heeft gereageerd in een opwelling die je waarschijnlijk alleen kunt begrijpen als je in zijn schoenen staat.

Dan is het zeker een verkeerd moment om iets te schrijven, opvliegertje wellicht?
Ik kan niet zeggen dat meneer Janssen zich nu van zijn beste kant heeft laten zien en dat vind ik erg jammer. De toon van zijn berichten zegt wel iets over zijn houding denk ik.
[/quote]

We kunnen het ook zo zien; hij laat daarmee wel zien dat hij net zo menselijk is als de rest van ons... Nobody's perfect... Knipoog

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:33

imker schreef:
Het is een kleine moeite om zelf een account aan te maken en het komt gelijk een stuk geloofwaardiger over. Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met Anky of Edward of wie dan ook mail/praat.


Waar beweert iemand dan dat hij iedere dag met Anky, Edward of Sjef praat of mailt?
Ik niet in ieder geval omdat ik dat simpelweg niet doe.
Verder heb ik geen zin in een discussie hierover.
Als mensen echt een bewijs nodig hebben ben ik altijd bereid dat naar een moderator door te sturen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:41

ThePast03"]
[quote="imker schreef:
Het is een kleine moeite om zelf een account aan te maken en het komt gelijk een stuk geloofwaardiger over. Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met Anky of Edward of wie dan ook mail/praat.


Waar beweert iemand dan dat hij iedere dag met Anky, Edward of Sjef praat of mailt?
Ik niet in ieder geval omdat ik dat simpelweg niet doe.
Verder heb ik geen zin in een discussie hierover.
Als mensen echt een bewijs nodig hebben ben ik altijd bereid dat naar een moderator door te sturen.
[/quote]

Als je mijn bericht even goed LEEST ipv meteen boos te op je toetsenbord te gaan rammen, zie je dat ik zeg:

Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met een bekend iemand mail/praat. Ik suggereer niet dat jij het uit je duim zuigt, maar het komt een stuk overtuigender over als hij ZELF een topic opent.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:47

imker schreef:
Als je mijn bericht even goed LEEST ipv meteen boos te op je toetsenbord te gaan rammen, zie je dat ik zeg:

Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met een bekend iemand mail/praat. Ik suggereer niet dat jij het uit je duim zuigt, maar het komt een stuk overtuigender over als hij ZELF een topic opent.


He ik ben niet boos hoor Knipoog
Ik heb geen idee waarom hij zelf niet wil reageren maar ik denk dat Menno in zijn bericht hierboven aardig goed zit.
Maar dat zijn mijn gedachtes hierover natuurlijk.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:50

Ergens kan ik wel lachen om dit topic.

Is het niet zo dat men op bokt kan praten met andere paarden liefhebbers?
Heeft niet iedereen een eigen smaak van kleding?
Heeft niet iedereen een eigen smaak van favoriete ruiter?
Heeft niet iedereen het recht op een eigen mening?
Heeft niet iedereen een eigen leven die zij zelf willen indelen?
Heeft niet iedereen zijn eigen tijdsindeling van zijn of haar hoby?
Tuurlijk word er gediscuseerd maar is dat juist niet het fijne van bokt?
Is dat niet DE plek voor paarden liefhebbers om eens over paarden te kunnen kibbelen?
Niet iedereen heeft de zelfde gedachtens en niet iedereen beoefend de zelfde tak van sport binnen de paarden sport.
Dan vraag ik me toch echt af, wat heeft dit discuseren nu met anky of sjef te maken?
Is het niet meer toegestaan om onze eigen mening over dingen te hebben en moeten we nu plots over stappen op volg anky en sjef?
Ik denk dat ik mezelf wil blijven en graag zelf dingen ondervind en aanneem!
Idd staan er hier topics over deze mensen, zij zijn ook zo bekend in de paarden sport. Niet altijd hoeft daar toch maar weer positief over gesproken te worden, men mag toch ook wel eens iets niet positief vinden?

Misschien maak ik nu rake opmerkingen maar dat is dan jammer.
Er wandelt hier ook regelmatig een Tyrza, Alexander en een ikhier rond!
Zijn dit geen mensen die al hoger op zijn?
Is een opmerking als je zorgt niet goed voor je paardjes omdat je bokt, dan bij deze mensen ook op zijn plaats?
Is het voor deze mensen dan ook ineens niet meer toegestaan om zich zo nu en dan te ontspannen, omdat zij goed rijden?
Vreemde zaak dit!

Verder wil ik graag afsluiten met een zinnetje uit het zelf geposte topic als reactie terug.
Citaat:
Verder zal dit onze laatste reactie zijn op schrijvens op jullie website, het is echt te zielig voor woorden!
Laatst bijgewerkt door holly op 03-10-03 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:51

manic"]
[quote="Menno schreef:
Jullie bokken toch ook "na" werktijd?


Zeg maar gerust... tijdens Knipoog
[/quote]

*LOL* Hier nog 1 Tong uitsteken Schijnheilig

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:59

AnneOmie"]
[quote="manic"][quote="Menno schreef:
Jullie bokken toch ook "na" werktijd?


Zeg maar gerust... tijdens Knipoog
[/quote]

*LOL* Hier nog 1 Tong uitsteken Schijnheilig
[/quote]

Ik werk onder Bokt-tijd.... Haha! maar da's echt helemaal off-topic.

ThePast03, ik interpreteerde jouw opmerking verkeerd. Toch ben ik van mening dat hij zelf moet reageren en niet een medium moet gebruiken.

Sjef: please talk.

Apple

Berichten: 76191
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:02

Voor degenen die nog twijfelen of dit echt de reactie van Sjef is: ja, dit is echt de reactie van Sjef. ThePast03 heeft me hier uitsluitsel over gegeven Lachen.

Overigens heb ik ook de mail gezien waarin Sjef aangeeft dat de eerste reactie toch wat te kort door de bocht was en dat hij ook ziet dat een groot deel van de Bokkers wel degelijk erg tegen Anky opkijkt.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:04

Sjef moest gewoon even stoom afblazen.

.......en nu maar weer verder met die piaffes Sjef! Laat die Duitsers maar eens een poepie ruiken straks!