Ik voel me een beetje rot.

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 21:58

Zoals sommige weten is Tijger, mijn ratje, ziek gelukkig gaat het beter ik heb ook wel het gevoel dat hij happy is maar hij is blind, dus zit alleen. Mijn ouders hebben gezegd dat hij bij de eerst volgende terugslag een spuitje krijgt, nu gaat het nog te goed (klinkt stom maar ik hoop dat jullie me begrijpen).
Dan is er Daan, mijn jongste ratje. Hij zit nog niet bij mijn andere mannen omdat zowel hij als een van mijn andere ratten erg dominant zijn, mijn ouders willen geen twee hokken dus moet hij maar weg, dat heb ik heel heftig tegengesproken, ik vind dat mijn ratten mijn verantwoording zijn en anders zet ik ze wel op mijn kamer!
Polly, moet naar een andere stal omdat op mijn huidige stal kan er niet gevoerd worden en ik kan niet 2x per dag heen. Mijn ouders lopen nu te zeuren dat het te duur wordt (goh ze hoeven alweer niks te betalen Frusty Frusty ) en ik moet dus op zoek naar iets anders.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit berichtje schrijf, waarschijnlijk om het even kwijt te zijn het zit me allemaal een beetje dwars. Ik hou ook zoveel van mijn dieren Verdrietig elke keer als er iets is ben ik helemaal van de kaart.
Nou bedankt dat ik het even kwijt mocht.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 22:02

Aaah wat rottig voor je Renee!!! Ik kan je niet echt helpen, maar ik hoop voor je dat je snel een andere stal vind voor Pol! En Daantje, dat is helemaal jou eigen verantwoordelijkheid vind ik.
Heel veel sterkte zal ik maar zeggen, (ik weet niet wat ik anders moet zeggen Verward )
Grtz. Astrid

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2
Nederland Kampioen 2015 Hippiade Vaardigheid in de Klasse L enkelspan paard :#

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 08:27

Dank je, ik vind het gewoon een beetje rot dat ze nu voor mij gaan bepalen of ik tijd heb voor mijn beesten. School gaat voor, maar dat vind ik zelf ook dus ja, anders ga ik wel een daggie minder naar Polly toe.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:34

Polly dat heb ik ook, Lachen Alleen zijn mijn ouders opdat gebied een stuk makkelijker.

Weetje, ik hoop echt voor je dat het lukt met polly, en met je rat. En je mag dus geen 2 kooien? want anders zou ik zeggen, kom bij mij maar een rat halen, want danb zit ie niet zo alleen, en ik heb er toch Te veel Lachen nog 4 rittens van 8 weken.

Maar ik wens je ontzettend veel succes, ik weet hoe je je voelt, je bent toch gek op zo een dier he Verward

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie