25 jarig huwelijk, wat kado?!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

25 jarig huwelijk, wat kado?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 19:05

Mijn ouders zijn over een paar jaar 25 jaar getrouwd, en nou wil ik (eventueel samen met mn broertje) ze iets leuks kado doen..
Daar beginnen we nu wel vast over na te denken, i.v.m sparen, enz.
Maar we zijn een beetje inspiratie-loos.....
Dus heeft iemand leuke, orginele ideeën?!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:10

Wij hebben mijn ouders een week weg gegeven (was destijds in het laagseizoen zo'n 400 a 500 gulden.) Weet niet hoeveel je ervoor overhebt? Wij waren met zijn 4-en die betaalden.
Mijn ouders vonden het erg geslaagd.
Het was in een vakantiepark in onstwedde.
Het was in augustus en we hadden voor februari gereserveerd zodat ze zelf nog vrij konden vragen (we even nagegaan of ze nog genoeg dagen hadden maar dat was geen probleem).

:evaw:

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 19:19

Tsja, mijn ouders vind het eigenlijk niet snel goed als het om vakanties gaat....
Ze zeiden al: "goh, doe ons maar een reisje naar afrika kado dan, kenia lijkt me wel leuk"
Niet dat ze ook serieus denken dat ze dat ook krijgen hoor, maar ze hebben in elk geval een hekel aan vakantieparken, en willen lekker weer hebben, dus tsja, dan moeten we wel heeel hard sparen denk ik Lips are sealed
En mn broertje kan niet zo goed sparen, en heeft er ook niet zoveel geld voorover (of dat ZEGT ie nu in elk geval...), dus ik vrees dat ik het misschien wel alleen zal moeten doen..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:23

Dat is wel moelijk dan.
Misschien een romatische etentje voor 2? (dat is ook al aardig aan de prijs) Of een fotosessie van jullie gezin bij de fotograaf, dat waarderen ze meestal ook wel.
Succes!

:evaw:

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 19:30

Ja dat etentje zat ik zelf ook al aan te denken!
Lijkt me ook wel leuk (of voor 4 Haha! , ga zelf ook gewoon mee hahaha)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, _Lois_, AhrefsBot, Corien_, fjordwijk, fohadie, GrapeshotBot, juval, linoleum, Maartje1990, MDWStables, Momo94, nienmoon, pyrrhus, Sabine, sorayamagic2, Summerfly, Susan88, Thrive, tinker_sally, Vagabondo, xColorCross en 52 bezoekers