ANKY kleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:06

Ik vind de prijzen eigenlijk aso hoog! En idd wat Feetje zegt, andere merken zijn net zo goed! Ik houd het ook maar bij Eurostar en Dublin Verward Ik kijk eigenlijk niet naar het merk, als het maar goed zit en er een beetje leuk uit ziet!

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:56

Nou, ik ben dus een echte anky-kleding freak, ik vind het geweldig goed spul, draagt lekker, wast fijn en gaat lang mee. Ik heb echt heel veel anky spul en ik heb zelfs al jasjes 4 jaar en ze zijn nog mooi.
Heb mezelf vandaag weer verwend met een nieuw jasje...
Het is niks duurder als pikeur en kentucky, daar had ik voor heen rijbroeken van , en die gingen heel snel pillen...Anky's dus niet..
Dus ik betaal liever wat meer dat ik er dan ook lang plezier van heb...
Gr. Clau

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:52

't is gewoon erg duur, voor minder geldt kun je misschien nog wel iets leukers hopen, alleen staat er dan geen ANKY op (erg zeg! Bloos! Haha! )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:45

Anky heeft helaas niets dat echt voor de westernruiter is. Ik kom zelden in winkels waar Anky en andere spullen/kleding voor dressuur wordt verkocht, ik word er dus niet mee geconfronteerd. De dingen die ik heb gezien waren veelal te klein.

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 08:41

ankykleding:
ik denk dat het heel goede kwaliteit is , maar:
veel te duur
foeilelijk, zowel de kleuren als de modellen, niet echt op vrouwenlijven gesneden (ja op graatmagere Anky misschien)
veel te klein
en ik ga niet met grote letters Anky rondlopen, zo'n fan ben ik nie tvan haar en dan nog.....

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:57

Er zijn dingen die ik wel heel mooi vind, maar ook dingen die ik echt lelijk vind. Daarnaast is het veel te duur én veel te klein, moet zelfs niet de moeite doen om te passen, dat zie ik zo ook. Verder vind ik bij veel kledingsstukken dat het logo gewoon té groot is, veel te groot. Misschien moesten er andere maten zijn, en een minder storend logo zou ik (in de aanbieding) wel eens overwegen er iets van te kopen. Maar nu is het zelfs geen optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:27

Ik lees in veel berichten dat mensen de kleding te klein vinden. Maar tot welke maat gaat die kleding dan door?

Aan de ene kant is het juist wel fijn als er ook een merk is dat aan de slankere maten denkt. Ik ben zelf bijvoorbeeld slank en als ik een bandplooirijbroek pas van een merk als Kentucky dan lijk ik wel een bommetje en dat vind ik ook niet echt geweldig...

Een Ankyrijbroek heb ik ook weleens gepast, maar helaas kwam ik lengte tekort in mijn maat. Tot nu toe zitten alleen enkele modellen van Pikeur echt goed.

Wat betreft jassen en bodywarmers heb ik het geld er niet voor over. De kwaliteit lijkt me geweldig, maar de prijs weerhoud me er echt van om het te kopen. Ook heb ik een hekel aan gigantische merken oftewel logo's op kleding, dus dat is ook nog een reden voor mij om het niet te kopen.

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:02

Anky levert wel leuke kleding, ...maar echt NIET te betalen.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:26

ten eerst vind ik het associaal duur! maar koop het ook niet uit principe. ik ga echt niet met een jas oid met daarop heel groot ANKY lopen

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:29

loulou schreef:
ten eerst vind ik het associaal duur! maar koop het ook niet uit principe. ik ga echt niet met een jas oid met daarop heel groot ANKY lopen


Schijnheilig nee, als daar nou op stond: I Love Fjords !

dan was het nog wat anders........

prompter

Berichten: 11200
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:38

fjordenfan"]
[quote="loulou schreef:
ten eerst vind ik het associaal duur! maar koop het ook niet uit principe. ik ga echt niet met een jas oid met daarop heel groot ANKY lopen


Schijnheilig nee, als daar nou op stond: I Love Fjords !

dan was het nog wat anders........

[/quote]

Pffffrrrsssttt *LOL*

Maar ik vind het logo ook megagroot, ik krijg er echt zo'n Pennymeisjesgevoel bij, zo van "met zijn allen met ons Anky-jasje naar de Anky-fancclubdag". Iets subtieler zou wel mogen.

Wanneer ik er iets van zou krijgen, zou ik het logo er denk ik vanaf slopen Haha!.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:58

fjordenfan"]
[quote="loulou schreef:
ten eerst vind ik het associaal duur! maar koop het ook niet uit principe. ik ga echt niet met een jas oid met daarop heel groot ANKY lopen


Schijnheilig nee, als daar nou op stond: I Love Fjords !

dan was het nog wat anders........

[/quote]

ja idd dan zou ik nou meteen naar de winkel rennen om een nieuwe jas aan te schaffen Haha! en dan ook maar een nieuwe deken, dekje, halster, rijbroek... Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:33

Ik vind de kleding uit de kledinglijn van Anky echt heel mooi, maar echt veel te duur! Als er een keer een goede aanbieding was zou ik het misschien wel kopen.

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:47

ik vind het wel mooie kleding en ook mooie kleuren, maar aleen omdat er indd anky opstaat is de prijs te hoog.
al zou het rond de prijs van euro star wezen dan zou ik het wel kopen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:02

Ik zou nou best een rijbroek van ANKY willen hebben, lijkt me super lekker zitten namelijk. Helaas heb ik daar echt geen geld voor dus zal het even bij dromen blijven....................

Verder heb ik wel een mooie jas van ANKY (foutje bij Divoza, was een jas uit de nieuwe collectie en die hing er per onngeluk voor de helft van de prijs Haha! ) en 2 dekens voor Nappie en die vind ik echt helemaal geweldig

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:06

Het zijn wel hele dure spullen maar ze zijn wel echt geweldig!
Ik heb een trui van ANKY waar ik bijna in woon Haha! zo fijn is dat ding!
De spullen gaan ook lang mee. Ik heb die trui nu ongeveer 1.5 jaar en hij ziet er nog steeds heel goed uit.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 21:16

Ze hebben wel leuke spulletjes, maar ze zijn veel te duur. Ik heb laatst wat Anky kleren gekocht in de opruiming, het is wel heel fijn spul!