Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna schreef:Inderdaad het gaat om het principe! Wel netjes.
Was degene die gister mijn fiets gejat heeft maar zo netjes
Britt_Sisi schreef:Anna schreef:Inderdaad het gaat om het principe! Wel netjes.
Was degene die gister mijn fiets gejat heeft maar zo netjessorry ik had geen fiets meer dus ik heb de uwe meegenomen. u kunt me bellen op 06....... u krijgt hem alleen niet terug. groetjes!
Netjes van die mensen! zou ik ook doen als ik iets kapot maakte, alleen niet mijn telefoon nummer erbij want straks leest een of andere idioot dat en word je gestalkt!
Anna schreef:Ik vond toch dat ik het hier even moest melden. Vandaag mijn fiets weer teruggevonden op het station. Stond zonder slot dus meteen maar meegenomen
Was het toch een aardige dief
Nog steeds neemt er niemand op TS?
AaronYve schreef:Anna schreef:Ik vond toch dat ik het hier even moest melden. Vandaag mijn fiets weer teruggevonden op het station. Stond zonder slot dus meteen maar meegenomen
Was het toch een aardige dief
Nog steeds neemt er niemand op TS?
Nee nog steeds niet, hij gaat 1x over en krijg daarna een automatisch bericht dat ze niet berijkbaar zijn en ik het later nog een keer moet proberen. Maar fijn dat je je fiets terug hebt! Heb je geen briefje achter gelaten voor de dief? Sorry, ik heb MIJN fiets weer meegenomen haha
hahaha nou hij had het topic gelezen en voelde zich schuldig over het geen briefje achterlaten.
Dus pikt ie em morgen weer maar dan met briefje
Is het een mobielnummer ts? Anders ff een smsje en dan was ik er wel klaar mee.
Dalijk hebben ze voor de omgeving net gedaan alsof ze een nummer achterlieten maar is het een totaal verkeerd nummer