waarom zijn mannen zo'n egoïstische ***********???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:03

Sundancer schreef:
Lekker hoor Mist, beetje andere geslacht voor zwak uitmaken.

Get a Life


Wat doet patriarchie al jaren???

Zou wel leuk zijn als we daar inderdaad vanaf kwamen...

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:04

Hey! rustig jongens, ja idd superpepeijn, ik heb misschien een paar nare ervaringen...maar zo zwaar is het niet bedoeld hoor! ik ben geen mannenhater, de topicschrijfster moest dit gewoon even kwijt, en dat begrijp ik best ! Op die paar regels kun je geen relatie "ontleden" wij, op bokt zijn een makkelijke uitlaatklep, gelukkig maar toch!

Ik dacht trouwens dat het humoristische gehalte van onze antwoorden wel duidelijk waren

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:07

ok Lachen jammer van je nare ervaringen. laat het de leuke die nog moeten komen niet teveel in de weg staan!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 22:13

ja, ik haat ook geen mannen hoor, heb idd gewoon iemand (of iets) nodig om tegen te zeuren nu en om me wat bezig te houden, want ik ben in een erg triestige stemming en zie het allemaal niet meer zo goed zitten!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 23:08

Lovely"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
can't touch me.

Uitproberen??
Dadiepoempoem.
[/quote]

Hammertime!!!! Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 23:11

Haha, dit is het tweede topic gestart door een teleurgestelde vrouw. Lachen
Gelukkig heb ik een geweldige man. Ken ook veel eikeltjes hoor, maar ik blijf gewoon een beetje uit de buurt van eikeboompjes.

Ik kan bouwvakkers en ander nafluitend en starend volk niet zo waarderen. Laatst werd ik na-geblerd op kantoor nog wel (ze zijn aan het verbouwen). Ik schaamde me dood. Ik ben verdorie geen stuk vlees. Ik vraag me af of vrouwlief het zo op prijs stelt dat manlief vrouwen naroept.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 23:46

bouwvakkers....... Lips are sealed

op mn werk zijn ze al vanaf ik werk aan t verbouwen, komt steeds iets nieuws, grotere kantine, extyra kantoor, groter magazijn, weer een extra kantyoor enz enz

maar die bouwvakkers Lips are sealed

komen ze echt 1000000x langs me gelopen en omdat ik bij t brood sta, waar dus ovens zijn, bellen ze 100x naar mn afdeling en vragen of ik worstebroodjes in de over wil doen, tuurlijk wil ik best, maar ze hebben om 12.00 pauze(tegelijk met mij....) dus ga dan niet vanaf half 10 bellen voor worstebroojes die ze om 12.00mmoeten hebben

en steol voor me aanschuiven, deur openhouden, kopje thee pakken, alles doen ze voor me

nu vragen ze me steeds mee uit, en laatst hadden we er 2 zitten opnaaien dt 2 meisjes van de vleeswaren hun leuk vonden en toen moesten we hun nrs aan die meisjes geven(die alle2 al samenwonen) en die meisjes lagen helemaal dubbel

nu kunnen we binnenkort een wraakactie verwachten......ben benieuwd Scheve mond

ach ja ze zijn allemaal tussen de 20-35 en sommige zijn niet verkeerd dus een beetje playen en gekdoen tijdens t werk is een leuke afwisseling Haha!

maar verder heb ik nooit zo'n moeite met mannen, ken niet veel eikels, en als ik doorheb dat iemand een player is, dan dump ik hem of ben ik hem voor met playen dus is er nog nix aan de hand Lachen


maar dat je je pup niet mee mocht nemen, of dat ie in de stal moest slapen, vind ik een beetje flauw, maar oke als ie dat niet wil, kan ie t ook gewoon zeggen ipv keihard boos weg te rijden!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 23:52

Beetje kinderachtig, inderdaad!
Bouwvakkers, een apart slag mannen. Gelukkig werk ik op een bank en valt er geen worstenbroodje te bestellen. Succes met ze Renske!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 00:31

haha thanx, ach ja we zijn er inmiddels achter dat negeren niet werkt, aardig doen ook niet, dus doen we maar op hun niveau mee

nu worden ze eindelijk rustiger.....

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:00

Hmmm... mischien moet ik me inderdaad maar eens tot hun niveau verlagen. Ik begin met boeren en daarna met het laten van winden...???

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:09

misschien is tie wel lichtelijk psychopatisch?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:03

Renske20 schreef:
haha thanx, ach ja we zijn er inmiddels achter dat negeren niet werkt, aardig doen ook niet, dus doen we maar op hun niveau mee

nu worden ze eindelijk rustiger.....


Hahahaha ja precies, op hun niveau, maar bij ons hebben we geen eten dus dat zal wel schelen *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:08

Een pup alleen laten is geen stijl. Is jouw vriend er dan ook zo eentje die een hond dan maar even naar het asiel brengt als ie in de weg zit? Misschien moet je hem daar maar eens op wijzen.

Overigens, mijn vriend houdt heel veel van honden. Vooral van de onze. Anders had ik hem gewoon niet gemoeten.

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:15

Dames dames! Wanneer leren we nu eens dat mannen duidelijkheid verwachten, dus van tevoren zeggen: "ik neem mijn pup mee, die slaapt bij me, dit kan niet anders, take it or leave it." Als hij je dan komt ophalen, weet hij waar hij aan toe is. Het is soms ook een beetje "onze fout", wij verwachten dat mannen "tussen de regels door kunnen lezen" en dat doen ze echt niet! Zijn echt zwart/wit denkers!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:17

daar heb je wel gelijk in radicalM. Dit was wel een beetje achterafgel*l en niemand is daar mee gebaat.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:25

Ik heb eens geprobeerd in de huid van mijn vriend te kruipen en te ervaren hoe het nou is met een vrouw.

- altijd gezeur en stemmingswisselingen als ze ongesteld is.
- altijd maar proberen haar zin te krijgen en zo niet dan gewoon emotioneel chanteren.
- het gemekker als het eten niet op tijd klaar is.
- altijd klaar staan om je van hot naar haar te brengen.
- attent willen zijn maar het is nooit goed genoeg.
- dit niet begrijpen als ze weer eens zegt dat je nooit eens iets voor haar regelt of iets dergelijks.
- haar constante geklep aanhoren mbt werk en problemen.
- altijd maar denken dat alles mogelijk is en je alles voor haar doet.

Nou en zo kan ik nog even doorgaan. Ben gauw weer in mijn eigen huid gekropen en had bijzonder veel respect voor de manier waarop hij met mij om kon gaan!!!! Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:30

Hahahaha, cool, Faseltje...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:42

Helemaal gelijk Fasel!
Ik wou dat ik het geduld van mijn mannetje had, maar helaas, ik heb vast andere kwaliteiten (kan beter koken!)

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:43

Persoonlijk zou ik het ook niet leuk vinden om een hond bij mij in bed te hebben. Als je weet dat je een nachtje ergens anders gaat slapen zorg er dan voor dat er iemand anders op jouw pup past in zijn eigen omgeving.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:45

radicalM schreef:
Dames dames! Wanneer leren we nu eens dat mannen duidelijkheid verwachten, dus van tevoren zeggen: "ik neem mijn pup mee, die slaapt bij me, dit kan niet anders, take it or leave it." Als hij je dan komt ophalen, weet hij waar hij aan toe is. Het is soms ook een beetje "onze fout", wij verwachten dat mannen "tussen de regels door kunnen lezen" en dat doen ze echt niet! Zijn echt zwart/wit denkers!!


bij mij is het net andersom. Gijs die zegt bijna niks direct.. altijd alles met een omweg en aangezien ik heel simpel ben kan dat wel eens vreselijk mis gaan. Haha! Haha! , Ik leer al met hem leven en sterker nog wat eigenlijk veel knapper is.... hij leert met mij leven......

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:46

Wilde ik ook wel Jennygirl, het geduld dat hij heeft. Maar pfffff, dat van hem is echt eindeloos. Zo knap van 'm.

Nou ben ik overigens niet zo'n emotioneel chanteurtje (hoopt ze Haha! ) maar het boek 'waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen' maakt een boel helder. En is erg confronterend naar zowel mannen als vrouwen.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:49

Die van mij is niet boos te krijgen, zelfs niet als ik mijn ongesteldheids 'oh wat ben ik zielig en dik en voel ik me waardeloos' momentjes heb.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:51

Nou die van mij die kan ik al over de rooie hebben als ik bijvoorbeeld mijn schoenen een keer in de kamer heb staan........ blaaatieblaatieblaat gaat het dan.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:52

Fasel schreef:
Nou ben ik overigens niet zo'n emotioneel chanteurtje (hoopt ze Haha! ) maar het boek 'waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen' maakt een boel helder. En is erg confronterend naar zowel mannen als vrouwen.


Lijkt me wel een interessant boek Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:52

Oh, dat is helemaal niet leuk! Gelukkig maakt die van mij meer rommel dan ik.