ik schrok me dood!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 00:55

ik schrok me echt dood, zit ik hier helemaal alleen(ouders zijn in scheveningen, broerdje is uit logeren)is er iemand aan de deur...om deze tijd!!!hallo!nou, het waren 2 vrouwen uit de straat(ik d8 eerst, o, een van de 2 is d'r kat kwijt)dus ik doe open(duurde wel ff wat ik had de deur al helemaal op slot gedaan)was er lekkage bij mijn buren(een man van 96!!!en z'n zoon die ook al heel oud is)het was ehct raar, we stonden buiten en het klonk alsof er iemand aan het douchen was...(wat je niet buiten hoort te horen..??)maar er was geen licht aan, dus dat lijkt me zoizo stug...die ene vrouw gaat nu de politie bellen(niet 112, maar dat andere nummer)ik vind het persoonlijk wel een beeetje overdreven, maar ja, misschien is die man wel dood...(wel vaag, dan zou die zoon dat toch wel merken>????)maar ja, ik hoor het wel denk ik....

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 00:57

er komt trouwens nooit iemand bij hun(alleen zo verzorgster af en toe zie ik haar wel)en vorig jaar waren er ineens mensen in dat huis...d8 m'n moeder dat ie dood was...(hihihi)was ie jarig!!ahahahha, dit jaar was het weer, dus m'n moeder:ah, hij is jarig!!!het zal maar gebeuren dat ie dood gaat, hoor je m'n moeder, ah, hij is jarig!!hahahahhha

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:33

Haha! ook zo handig kom je daar helemaal in het zwart diep treurig.. Haha!