Slaapt bokt ofzo?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:16

binky schreef:
En ook ik zit hier nog achter mijn schermpie!Al moet ik toegeven dat mijn oogjes al zwaarder worden na al dat getuur op bokt.Maar ik wil toch wel op de hoogte blijven van het een en geen!


Ja dat heb ik dus ook. Ik zit hier half weg te doezelen maar ik wil toch wel ff bij blijven Tong uitsteken

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:19

Ik ben dr ook nog wel, ben alleen druk bezig geweest, niet zo veel tijd gehad om te bokken. Weekje alleen thuis gewees, maar ouders komen vandaag weer terug en het huis was een giga bende dus dat moest opgeruimd... Zit nu met zware oogjes achter de comp, zo nog ff de vluchttijden checken en dan lekker slapen, heerlijk!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:14

Bloos het bewijs dat ik geen leven heb: het is zaterdagavond/nacht en ik zit op bokt Bloos!

tja had wel afspraak om te gaan stappen, maar had geen zin Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:07

um tja, ik heb dan ook maar geen leven denk ik........ 1 uur snachts nog op bokt Gaaaap

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 01:26

me-too, nouja, ik ga nu naar bed, se ya!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:30

METOO .... trusten beppende bokkertjes...

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:32

Goede nacht orri.. Tong uitsteken
Doe de groetjes aan je wolf (mooi ding dat het is)

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 01:34

slaap lekker!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:34

Nederland, wordt wakker!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:50

Ik slaap nog niet, het is hier vet knus... perfect tijdstip voor een Satanische orgie Extreme duivel

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:58

* bibber *

* Ynzo bang van satan is Scheve mond

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:03

Ynzo schreef:
* bibber *

* Ynzo bang van satan is Scheve mond


Wat schattig Kusje Jij krijgt een extra portie ~~}>

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:07

Ik voel me vereerd Bloos

Krijg ik nu ook een heel klein beetje heil dan?? Alle heil voor Kais vind ik niet zo'n goed idee eigenlijk Scheve mond

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:16

Ynzo schreef:
Ik voel me vereerd Bloos

Krijg ik nu ook een heel klein beetje heil dan?? Alle heil voor Kais vind ik niet zo'n goed idee eigenlijk Scheve mond


Buigen zul je! Heil aan mij! mij! mij! Ik heb zelfs een trainingsprogramma ontwikkeld voor mijn trouwe volgelingen, je ziet het goed! Ik zie jullie niet als slaven of onderdanen, neen, als volgelingen! Als bijna gelijken! Let op:

Kom op volgelingen, doe je mooie donkere haren los Rock-on, dudes! 1, 2, 3 en buig en strek ~~}> en buig en strek ~~}> en blijven bewegen! Hyper! En laten we erbij zingen Muziek! Heil Kais; ow heilige Kais; wij aanbidden Kais; Kais, Kais, Kais.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:19

Kais, Kais, Ka...

Bloos!

Het werkt echt!! En het duurde even voordat ik doorhad wat ik nou daadwerkelijk aan het doen was Scheve mond

Spooky Scheve mond

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:21

Ynzo schreef:
_/-\o_ Kais, Kais, Ka...

Bloos!

Het werkt echt!! En het duurde even voordat ik doorhad wat ik nou daadwerkelijk aan het doen was Scheve mond

Spooky Scheve mond


Je bent ook zo trouw Lovers

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:23

Maar dat wil ik helemaal niet!! Ik ben bang van je en wil heel hard wegrennen!! Maar, die aantrekkinskracht die je uitstraalt is zo verdomd sterk, daar valt niet tegenop te rennen Scheve mond

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:25

Ynzo schreef:
Maar dat wil ik helemaal niet!! Ik ben bang van je en wil heel hard wegrennen!! Maar, die aantrekkinskracht die je uitstraalt is zo verdomd sterk, daar valt niet tegenop te rennen Scheve mond


En ik houd steeds meer van je Lovers

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:30

Met zo'n knuffel boezem je me nog meer angst in, want: is het een oprechte, of probeer je alleen maar nog een zieltje te winnen??

Whaaaa, ik word helemaal gek hier Hyper!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:40

Ynzo schreef:
Met zo'n knuffel boezem je me nog meer angst in, want: is het een oprechte, of probeer je alleen maar nog een zieltje te winnen??

Whaaaa, ik word helemaal gek hier Hyper!


Het opperwezen, Kais geheten, geeft signalen af, zendt boodschappen, zij die trouw achten te zijn zullen begrijpen, vertrouwen en volgen. Zij die hier niet aan voldoen zullen... Extreme duivel

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:47

Ik vrees dat ik dan tot een ... zal vergaan Bloos!

Ik ruk me nu namelijk los uit de klauwen van het fenomeen 'Kais', durf niet meer achterom te kijken, uit angst voor een eventuele inzinking en de hierbij behorende verzoeningspoging van mij richting Kais... Ik ren dus zo hard als ik kan naar een plek waar ik veilig probeer te zijn, en begin hier mezelf in slaap te huilen... Hoe heb ik het toch zover kunnen laten komen

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:57

Ynzo schreef:
Ik vrees dat ik dan tot een ... zal vergaan Bloos!

Ik ruk me nu namelijk los uit de klauwen van het fenomeen 'Kais', durf niet meer achterom te kijken, uit angst voor een eventuele inzinking en de hierbij behorende verzoeningspoging van mij richting Kais... Ik ren dus zo hard als ik kan naar een plek waar ik veilig probeer te zijn, en begin hier mezelf in slaap te huilen... Hoe heb ik het toch zover kunnen laten komen


Hij is niet alleen lief, hij heeft ook nog eens humor Lachen Ik heb je hints al begrepen hoor Kom daaaaan, kom maar lief, klein, schattig Ynzo'tje, waar ben je noouuuuuu??? Je krijgt een grote knuffel van de oppermachtige Kais Lovers Kusje

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 03:03

Gelukkig staan die paar mensen die nu nog wakker zijn me volop aan te moedigen:

'Run Ynzo, ruuuuun!!'

Hierdoor weet de lokroep van kais me niet te bereiken en kan ik opgelucht ademhalen... Maar... Die voetstappen... Zou Kais dan toch... Maar, daarstraks was het nog stil... En, versnellen ze nou, of beeld ik me alles maar in en is het slechts m'n hart dat in m'n keel als een gek aan het bonken is en uit m'n lichaam lijkt te willen springen Scheve mond

Één ding is zeker: zolang Kais niet uitgeschakeld is zal ik nooit meer een oog dicht doen Scheve mond

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 03:11

Ynzo schreef:
Gelukkig staan die paar mensen die nu nog wakker zijn me volop aan te moedigen:

'Run Ynzo, ruuuuun!!'

Hierdoor weet de lokroep van kais me niet te bereiken en kan ik opgelucht ademhalen... Maar... Die voetstappen... Zou Kais dan toch... Maar, daarstraks was het nog stil... En, versnellen ze nou, of beeld ik me alles maar in en is het slechts m'n hart dat in m'n keel als een gek aan het bonken is en uit m'n lichaam lijkt te willen springen Scheve mond

Één ding is zeker: zolang Kais niet uitgeschakeld is zal ik nooit meer een oog dicht doen Scheve mond


Weet je, nu ga je echt te ver. Alsof ik je zou overal zou volgen, tsssk. En mij uitschakelen? Waarom? Ik ben altijd lief en begripvol, het enige moment van de dag waarop ik nog liever ben dan normaal is als ik slaap Dromen
Je bent echt vreselijk paranoïde, je hebt achtervolgingswaanzin Scheve mond De mensen die nog wakker zijn zeggen helemaal niks tegen jou, het enige wat over hun lippen komt is: 'Heil Kais, Heil Kais'.
Misschien doet wat nachtrust je goed. Zie je, ik heb 't beste met je voor Lachen

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 03:15

En toch zou ik je nu haast gaan geloven Scheve mond

*schudt met z'n hoofd* Nee Ynzo, ssst, dat mag je niet denken!! Kais is fout, slecht, onthoud dat!!

Zo, nu kan ik er weer even een paar minuten tegenaan, hopen dat tegen die tijd de computere uit is Scheve mond