Vraagje over werk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Vraagje over werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 22:49

Ik had even een vraagje, ik weet het zelf niet helemaal zeker dus

Ik ben parttimer, ik werk vier middagen in de week. Nou vroeg ik dus laatst aan mijn baas of ik voortaan de vrijdagmiddag vrij mocht. Ik kreeg een forse preek over me heen(waardoor ik ook meteen in elkaar dook Scheve mond )
Het kwam erop neer dat ik dat niet zomaar kon vragen

Nu is mijn vraag: Wie heeft er nou gelijk? Kan ik dat wel van hem vragen of mag hij mij dat weigeren?

Een goed excuus is er niet, kon hij ook niet geven. Er zijn zonder mij nog genoeg mensen, als het om de vracht gaat kan ik ook 's ochtends werken(dezelfde vracht immers) en voor mijn uren maakt het ook niks uit. Ik ben nergens verantwoordelijk voor, ik ben maar een gewone vakkenvuller

Ik heb nu wel de vrijdagmiddag vrij, dus daar gaat het niet om. Wel raar vind ik dat de invaller van de assistent(die is nml vertrokken) dat gedaan heeft, mij die vrijdag vrij heeft gegeven. Daarom vraag ik me af, als mijn baas beweerde dat ik dat niet zomaar kan vragen... Scheve mond Verward

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:04

waarom zou dat niet mogen, je bent parttime vakkenvulster, dan moet minimaal 12 uur (weet niet zeker of het 12 uur is, kan meer/minder zijn) per week werken, je hebt dus recht op die vrije vrijdagmiddag!!!
ennu, je baas heeft ook niet het recht tegen je te schreeuwen (wat je me in het echt vertelde dan)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 23:07

Haha, hij schreeuwde niet hoor. Dat was figuurlijk gesproken. Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:08

oooowww, zeg dat dan meteeen!!!
ik dahct echt dattie zat te schreeuwen tegen je!
je zei het ook zo serieus!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:35

Volgens mij komt dit omdat je toen voor de vakantie zelf ontslag hebt genomen en dat je later toch wou blijven dat de baas je een 20-uren contract heeft gegeven, vergeet niet dat hij ook had kunnen zeggen, van meid je hebt ontslag genomen, waarom zou ik je dan weer opnieuw aannemen? of zoiets. hij had je dus toen gewoon kunnen weigeren.
Dit is niet banketstaaf bedoeld

The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:22

Maar hij heeft mij niet geweigerd, hij heeft het zelf aangeboden. En dat geeft hem dus het recht mij een vrije dag te weigeren?

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 16:24

tuurlijk wel, maarre we hebben het dr saampjes al over gehad, dus je weet nu wat je moet doen he ;p
is het trouwens al gelukt?

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 16:36

nou als je een vrije dag wil mag dat toch gewoon.... bij ons is het dan zo dat je er 2 weken van te voren mee moet komen.. omdat ze dan de roosters gaan maken als je later komt sta je nml al ingeroosterd. misschien was het daarom.

Hou van me liefje!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Bytespider, Dnies90, friendly, Kirrietje, Lestria, maralyn, Michelle_96, Slmt9, winnetou4502, xChoco en 41 bezoekers