Naakte man!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacinta

Berichten: 670
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:39

ik ging laats een buitenrit maken en onderweg kwam ik een naakte man tegen!! getver ik ben maar snel verder gereden

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 14:55

paradise: dat wist ik helemaal niet! als ik het hem nog een keer zie doen dan ga ik um zeker aanklagen Haha! vind ik wel grappig Haha! kheb nog nooit iemand aangeklaagd... voor alles moet de eerste keer zijn Haha!

xcynthiax: haha dan had ik mijn ogen zowiezo goed de kost gegeven Haha! whahaha en misschien had ik nog wel aangebeld Haha!:D

maar ik was gister weer dus op de bus aan het wachten... nu stond die man er niet Haha! dus ging ik het huis van de binnenkant eens bestuderen... er stond gewoon helemaal NIKS in dat huis (tenminste voor zover ik het kon zien)... het enigste wat ik zag was een windvanger voor het raam... voor de rest alles KAAL!! vaag joh!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:58

nouw gelukkig lopen er in hoogvliet geen naakte mannen, maar wel allemaal enge zwervers :S

MoNzA

Berichten: 90
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:55

Party!! Nagelbijten / Gniffelen whaha gavter... ik zou echt keihard gaan lagge *LOL*

MoNzA

Berichten: 90
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:57

hier ergens in de buurt rijd er ook een vent die gewoon lekker alles laat zien Misselijk gavter

welshcoco
Berichten: 94
Geregistreerd: 19-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:16

hey!
Kom jij uit nijmegen?
Kom je wel eens in overasselt?
ken je ponyclub de schuurgraef?

xxx nishada!!!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 20:42

heej nee ik kom niet uit nijmegen... maar ik zit daar wel op school (ik kom zelf uit schaijk). En dat gebeurde dus ook toen ik op de bus naar huis aan het wachten was Haha!

ik ken overasselt wel, kom ik ook altijd doorheen met de bus Haha! ik geloof dat ik wel eens daar heb gereden of daartegen... maar kan me zo ff niks/niemand voor de geest halen... wat voor tenu heeft die club, iets speciaals? of gewoon standaart? haha het zou makkelijker zijn als die iets speciaals hadden, dan kan ik het me makkelijker herinneren Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:21

hij had je vast gezien, een jong meisje.. *aandacht* *LOL* Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 11:37

marfiek schreef:
hij had je vast gezien, een jong meisje.. *aandacht* *LOL* Haha!


whahahah hij zal me vast wel gezien hebben... maar ik hoop dat hij dan gauw weer verder heeft gekeken Bloos whahah

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 11:40

maar stel nou dat er een vent als Brad Pit zo naakt achter het raam ging staan? (hm...... dan zou er zich spoedig een hoop vrouwen voor het raam verzameld hebben)

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:51

Was laatst samen met een vriendin in het bos aan het rijden komen we een potloodventer tegen. Toen hij zijn zaakje liet zien schrok haar paardje. Zegt ze heel simpel: Ericol daar hoef je toch niet van te schrikken die van jou is toch veeeeeeeel groter. Ik lag helemaal in een deuk, die vent wist niet hoe snel hij weg moest komen.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 14:34

ghisje schreef:
Was laatst samen met een vriendin in het bos aan het rijden komen we een potloodventer tegen. Toen hij zijn zaakje liet zien schrok haar paardje. Zegt ze heel simpel: Ericol daar hoef je toch niet van te schrikken die van jou is toch veeeeeeeel groter. Ik lag helemaal in een deuk, die vent wist niet hoe snel hij weg moest komen.



whahahah die is errug goed!!! haha lig helemaal in een deuk achter mijn beeldscherm Haha! Haha! Haha! whhahahha

ohja als brad pit er stond was ik wel even gaan kijken Haha!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:41

ghisje schreef:
Was laatst samen met een vriendin in het bos aan het rijden komen we een potloodventer tegen. Toen hij zijn zaakje liet zien schrok haar paardje. Zegt ze heel simpel: Ericol daar hoef je toch niet van te schrikken die van jou is toch veeeeeeeel groter. Ik lag helemaal in een deuk, die vent wist niet hoe snel hij weg moest komen.



hahaha dies echt goed!!!!!!!!!!! Haha! Haha!

maar mir vond je dat niet stiekem wel een beetje geil? jij valt toch wel op wat oudere mannetjes?? Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 14:48

whahha kei geil man Haha!:D:D ik op oudere mannen? Haha! whaahha ohw ik wordt gewoon melig van schoolwerk Haha! whahah