Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar wel met sneeuw, niet met opgevroren regen, bah, daar heb ik een hekel aan... Paardlief gaat lekker snachts op stal van de winter, ga ik daar ook lekker zitten, met een heerlijk hooi kauwend bolletje voor me
Oliebollenkraam staat sinds deze week alweer hierzo, yummie!
!
ja ik heb er ook zin aan.

kan niet wachten
Nu dus! Heerlijk, kerst
Heb er weer ontzettend zin in maar helaas deelt bijna niemand in mijn omgeving die mening. Iedereen ziet alleen maar de negatieve kanten (druk, koud, etc) terwijl ik juist denk aan het mooi versierde huis, lampjes, kaarsjes, lekker warm binnen, wandelen door het bos in de sneeuw, kerstmuziek...
doei schreef:Ow heerlijk![]()
Zelfs qua serieus trainen met mijn paard verlang ik naar de winter! Scheermes erover heen, lekkere dekens om, niet meer uren zweten en poetsen![]()
En lekker volop trainen anders krijgen we het koud![]()
Thuis ook heerlijk die sfeer,
De herfst en winter geurkaarsjes mogen weer op tafel, op de bank met een lekkere dikke deken, gourmet aan.
Alle kerstverlichting aan![]()
Ik heb het de afgelopen 5 jaar best heel erg moeilijk gehad (gezondheid en overlijden van dierbare)...
Ik ga er helemaal voor hoop dat het een top December maand wordt en ik heb besloten dat 2012 mijn jaar wordt!

Ben gek op sneeuw en vind het heerlijk met dikke jassen, mutsen, wanten, laarzen
Inderdaad wel erg jammer dat ik dan langere tijd weinig tot niet kan rijden maar gewoon knuffelen en poetsen 's avonds op stal vind ik ook erg gezellig. En vind het altijd superleuk om de paarden als dikke beertjes op de wei te hebben in de sneeuw

( om door heen te fietsen enzo ) Maar wel gezellig 

. Maar het is wel een gezellige tijd!