kinderpostzegels/clubactie blablabla

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

kinderpostzegels/clubactie blablabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 12:41

Naaa het moet er even uit hoor. Ik ben vandaag al 10 keer naar de deur gelopen. En telkens weer waren het kinderen. Kinderpostzegels....clubactie...sponsorloop Nu heb ik allemaal verschillende zegeltjes op mijn deur haha
Oke dit verhaal gaat nergens over, maar moest het even kwijt!!


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:07

Haha, wij hebben ook al een zegeltje van kinderpostzegels en van de grote club actie hangen. En er was net nog een collecte aan de deur. Weet niet waarvan want mij vader ging naar de deur.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:13

ik word er ook altijd zo moe van, en dan komen ze altijd net als mijn ouders niet thuis zijn, en dan moe tik altijd tegen die kids vertellen dat ze later maar eens terug moeten komen..

Ik vond dat vroeger altijd helemaal geweldig! kinderpostzegels Haha! en dan was het altijd de hobby wie het meeste geld opbracht, en dan was het een hele prestatie om met meerdere lijsten aan te komen zetten...

Het irritante was alleen als je met veel kids van je school in 1 straat woonde, dan had je bijna niks meer, moest je heeeeeel snel zijn.

Op een gegeven moment zat ik in Tilburg op de basisschool, terwijl ik nog in goirle woonde, en toen deden we zo'n sponserloop.. ik was toen tweede met het meeste geld Haha! want niemand van mijn school woonde in Goirle, en had het hele dorp voor mij alleen Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:25

ik heb zojuist een brief op de deur gehangen dat we al hebben. Je wwordt knettergek van die deurbel elke keer!!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:35

Grote voordeel van mijn huis, bij mij komen ze niet zo gauw langs. Sowieso ben ik weinig thuis dus ik denk dat als ze twee keer bot vangen, ze het gewoon opgeven. Vind ik niet zo erg eigenlijk, op de een of andere manier bellen ze altijd op een moment dat het totaal niet uitkomt. Als ik eindelijk op de bank neer kan ploffen en denk niets even te kunnen doen bijvoorbeeld *zucht*.

Bij ons vroeger op school mochten we een half uurtje eerder weg als de kinderpostzegellijsten er waren. Vonden de kids van de school tegenover ons niet zo leuk, want tegen de tijd dat zij weg mochten hadden wij de hele buurt al gehad! Haha! En ik woonde in een flatrijke buurt, dus dat was helemaal goud. Alleen het rondbrengen van de spullen daarna, dat vond ik toch altijd wat minder.

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:58

nou bij ons in de buurt gingen de kinderen van de andere school een kwartier eerder weg van school en gelijk lopen terwijl wij pas om 12 uur mochten lopen dus al die kinderen waren dan al langs alle huizen geweest.
ik was nooit zo fanatiek ermee Scheve mond

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:50

Ik zou iedereen wel wat willen geven. Donatie's, postzegels enzovoorts. Maar helaas zit ik zelf al moeilijk genoeg en dat houdt in dat ik iedere keer NEE moet verkopen. Veelal houdt ik daar best wel kwaaie gezichten aan over, maar men moet ook maar begrijpen dat het niet voor iedereen weggelegt is om geld te spenderen.

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:16

Kinderpostzegels zijn hier nog niet langsgekomen nou zeg en dat terwijl wij altijd kinderpostzegels kopen. de jeugd van tegenwoordig Boos!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:13

Ik heb net weer heel erg lief een Euro [van m'n ouders Schijnheilig] gegeven voor de gehandicapten Tong uitsteken


marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:16

ow echt storend *bel gaat* owwwwww daar zul je alweer van die kinderen hebben

Nevada

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:47

Bij ons heeft er nog niemand aangebeld Haha! Ik liep vorig jaar ook nog met die handel

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:55

newforestlover schreef:
Kinderpostzegels zijn hier nog niet langsgekomen nou zeg en dat terwijl wij altijd kinderpostzegels kopen. de jeugd van tegenwoordig Boos!


die zijn vandaag pas begonnen he Knipoog

Heb er net van mijn buurmeisje gekocht Haha!

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:05

bedankt voor de waarschuwing! Haha! Ik woon on een buurt met heeeel veel kinderen, dus ga vast de bel nog wel horen! Zijn ze een beetje leuk dit jaar? De postzegels enzo dan he, niet de kinderen...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:17

Haha bij ons ook zo: 3 week geleden sponsorloop voor ? 2 week geleden de grote clubacie van de rijvereniging en deze week kinderpostzegel week. Bij ons hangt al zo'n zegeltje op de deur!!!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:19

Ik heb dit nog nooit gedaan Haha!
Maar wij hebben er volgens mij ook gekocht

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:22

Naatus schreef:
ik heb zojuist een brief op de deur gehangen dat we al hebben. Je wwordt knettergek van die deurbel elke keer!!


Je krijgt toch zo'n stickertje opgeplakt als bewijs dat je al iets hebt gekocht? Of heb je niks gekocht? Knipoog
Vind het altijd wel stoer : " Mevrouw wilt u kinderpostzegels kopen? " .

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:23

goh wat naar nou dat hier geen kinderen wonen Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:35

Bij ons zitten er ook een clubactie en kinderpostzegel zegeltjes op de deur.
En 2 collectantes deze week...
ja, we zijn wel sociaal Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:37

hebben wij ook last van.. gewoon vragen of je zo'n stickertje mag, heb ik ook gedaan en ik ben al 3 dagen kindloos Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:38

Handig, ik ben toch nooit thuis Haha!

Ik moet voor de rijvereniging ook loten voor de Grote clubactie verkopen, de oplossing is heel simpel: alle 3 zelf kopen Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:38

ja onze buurvrouw heeft nu eeen van mijn zusje gekregen. Hopen dat zij n ook kindloos word

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 21:13

zoooo en weer ging de bel Verward
Nu weer een goed doel....heb een eurooootje gegeven Clown

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:27

Ynzo schreef:
Ik heb net weer heel erg lief een Euro [van m'n ouders Schijnheilig] gegeven voor de gehandicapten Tong uitsteken


Zo weinig? Scheve mond

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:31

Ja, maar, als ik zo een gehandicapte tegen kom doe ik altijd eventjes Ach gut en dat vinden sommige ook leuk!! De anderen beginnen agressief te worden tegen me Scheve mond


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:36

Naz schreef:
Handig, ik ben toch nooit thuis Haha!

Ik moet voor de rijvereniging ook loten voor de Grote clubactie verkopen, de oplossing is heel simpel: alle 3 zelf kopen Haha!


Doe maar luxe! Tong uitsteken
Wij moeten er 25 (!) verkopen....

Ik ben nog even in discussie met de club, of ik ze wel of niet moet verkopen. Heb namelijk per september mijn lidmaatschap opgezegd, omdat ik naar Rotterdam ga (en nu al geen lessen meer volg).
Ik vind het dus niet logisch dat ik nog loten moet verkopen, helaas denken zij daar anders over.... Boos!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __sanne, _kimm, Arlette1991, Cerosa, corinec, gerlienke, Ginny135, Lalladidoo, ManonGrr, Marcella, Ponylover_11, Summerfly, Thrive, Ufurio4e, xEliesx en 127 bezoekers