Hoofdpijn bah

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Hoofdpijn bah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 19:26

Ik heb hoofdpijn.
erger als normaal.
Asprientjes helpen maar niet.
ik kom maar niet uit mijn woorden.
en ik ruik alles supergoed.
dat hoort allemaal bij de hoofdpijn denk ik, dat heeft mijn vader ook altijd als hij last heeft van zijn Migraine, het probleem is, dat ik geen migraine heb.

Het heerst nu wel de griepjes, heeft er iemand meer last van hoofdpijn en al die gekke dingen?




Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:30

Oja, dit probleem ken ik maar al te goed. Ik heb dagelijks last van migraine, aspirientjes of wat dan ook helpt niks. Ik mis hierdoor ook heel veel van de schoollessen Scheve mond

Ik loop hiervoor ook bij het ziekenhuis en heb medicijnen (ik heb dit al vanaf mijn zevende Boos! ), maar er is niks dat helpt.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:35

immigran is een spuit die je bij de dokter recept kan krijgen.
Mijn vader heeft namelijk ook vaak last van migarane en dan spuit hij met dat spul, gaat efen liggen slapen en dan is het weg als hij wakker wordt.

Ikzelf heb ook vaak last van hoofdpijn,

Kiekeboe

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 22:23

Ik heb ook heel veel hoofdpijn dat is geen pretje. Doe het maar rustig gaan en probeer eens ibuprofen dan een kwartiertje gaan liggen en je voelt je een stuk beter.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 11:01

Mijn vader heeft Maxalt ofzoeits



ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 11:08

Lekker je bedje in! Knipoog

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 11:13

ik had eerst ook altijd heel veel hoofdpijn.... niet leuk! maar bij mij kwam het meer omdat ik gechanteerd werd op mijn vorige school en ik ging er gewoon helemaal aan onderdoor, kreeg een minderwaardigheidscomplex enz. maar sinds ik toen van school gewisseld ben gaat het stukken beter met me, en heb ik ook minder hoofdpijn Lachen

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 12:18

Mjah ik krijg zoiezo sneller hoofdpijn aangezien ik een hersenletsel heb, daarom neem ik eigenlijk ook nooit asprientjes, behalve als ik hoofdpijn heb op school.

Mjah, met zo'n sterke reuk etc. vraag ik me toch af, of dat wel gewone hoofdpij is ofzo.. maarja.



Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 12:20

Ik heb ook vaak en al erg lang last van hoofdpijn. Het is geen migraine, maar volgens de dokter spanningshoofdpijn. Je hebt er niet zo zeer een medicijn voor, maar je moet rustig aan doen. Proberen te ontspannen en meestal gaat het dan wel over.
Bij mij werkte een neurofen vaak wel, maar als je erg vaag hoofdpijn hebt kun je beter eerst proberen op bed te gaan liggen met de gordijnen dicht en even lekker proberen te relaxen.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie