ik baal## heb een ontsteking in mijn enkel.

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nokemi

ik baal## heb een ontsteking in mijn enkel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 19:39

sinds een paar jaar heb ik al problemen met mijn enkel,maar de laatste tijd is het helemaal niet goed.
eerst een paar maal door mijn enkel gegaan,daarna naar de orthopeed waar geconstateerd word dat ik uitgerekte enkelbanden heb,een achillespees die niet mooi recht loopt,maar met een knik erin en een enkelgewricht die niet recht op elkaar staat.
toch maar aangepast werk gaan doen,maar nu zit ik dus weer thuis met een ontsteking,overbelasting dus.
wie weet hoelang dit kan duren?

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 20:14

Heey Lachen ! Tja, dat probleem ken ik ja. Heb zelf ook een 'scheve' achillespees en een 'scheef' enkelgewricht, om het zo maar even te zeggen. Ik ben nog niet bij de orthopeet geweest, dat vindt onze huisarts overbodig. Maar in elk geval, ik heb dus zo ongeveer eens in de 3/4 maanden ook een ontsteking in mijn enkel Verdrietig . Ik kan dan vaak een tijdje bijna niet lopen en dus ook niet paardrijden en dat soort dingen. Het duurt vaak wel een maandje voor het weer helemaal over is, soms zelfs langer. Ik zit nog op school (3e), dus problemen met werk heb ik niet. Wel kan ik niet meedoen met de gym enzo, dat is wel balen, hoor ! Ik ben er 2 keer voor bij de fysio geweest, maar ik vind dat geen aanrader . Bij mij hielp het echt niet! Die mensen zeggen dan dat je je pees moet versterken, terwijl ik hem niet eens kan bewegen ! Maya, in elk geval heel veel sterkte ermee en als je nog wat wilt weten, PB maar, hoor!!! Groetjes, Ach gut Linda

Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie