even mijn gal spuwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

even mijn gal spuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 15:23

Denk je eens een goede daad te doen zie: [EA] verloting horse event kaartje!

en heb hem dus weggegeven aan een bokker. Ik zal geen namen noemen want dat vind ik niet terecht. Dat kaartje is 25 euro waard en ik had er een bod van 15 euro opgehad maar vergeven is vergeven. Ik heb die betreffende bokker een pb gestuurd met de mededeling dat het kaartje voor haar was en dat ze moest zeggen of ze hem wilde.
Dat deed ze al vrij snel al wilde ze het kaartje om laten zetten tot een dag eerder en dan zou ze mij laten weten of dat kon. Geen probleem dus. Ze zou daarover bellen. Maar ik heb helemaal niets meer van haar gehoord. Zowel niet over de telefoon als over de com. Errug vreemd allemaal. 's avonds heb ik nog haar voicemail en haar huis opgebeld maar ik kreeg haar niet te pakken. Toch wel aardig pissed omdat ik dat kaartje best aan iemand anders nog had kunnen geven als ze het op tijd gemeld had, kroop ik achter de com. Staat daar dus een eenzijdig msn gesprek van haar: dat ik haar negeerde en dat ze me de hele tijd probeerde te bellen en ze bedankte me hartelijk voor het verpesten van haar dag en ze hoefde me nooit meer te spreken Verward Toen was ik het spoor dus al bijster. Maar ik heb haar een mailtje gestuurd dat ik niets meer van haar gehoord had en ze me zeker niet gebeld heeft.

Net kreeg ik daar een reactie op terug; dat ze razend was en ik wel online was ( nou staat de com hier altijd aan en msn dus ook) maar dat wil dus niet zeggen dat ik er was een stukje uit haar mail:

Toen was ik het echt spuugzat, en kon je van mij echt ophoepelen. Ik vond het zo oneerlijk, en snapte er niets van

Dus je kunt wel zeggen dat je geen smsjes kreeg of een voicemail, etc. Maar ik weet echt wel beter, en vind dat dat ontkennende gedoe van jou meer zegt dan mijn boze gedrag.
En je mag zeggen over mij wat je wilt, maar je weet niet waar je over praat.


Maar ik snap er dus helemaal niets meer van! Het was een geschenk van mij aan haar maar nu doet ze net of het andersom was. Ook al kreeg ze me niet mobiel te pakken, ze weet waar ik woon en had dus ook mijn huistelefoon kunnen bellen.

Ik zit hier dus echt met grote ogen en ben me dus echt van geen kwaad bewust!


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:24

Is dit niet meer iets voor pb? Het is niet echt leuk om zo persoonlijke vetes uit te vechten.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:25

Kan me je reactie goed begrijpen, maar ik kan er echter geen oordeel over gaan vellen aangezien het verhaal van de andere kant precies andersom is en ik jullie allebei niet persoonlijk ken (weet niet wie de andere persoon is, maargoed dat denk ik). Wel erg jammer dat het niet na te gaan is of smsjes aankomen of niet. Van Nokia weet ik dat je ontvangstbevestigingen kunt krijgen oid.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 15:25

Ik noem geen namen! expres niet en er is ook nergens af te leiden om wie dit gaat. Dit is dus puur een stukje van mijn kant omdat ik ook niet weet waar ik met mijn gedachten hierover heen moet.

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:44

ik kan best begrijpen dat je hier erg pissed van word, zoals het bij mij al zovele keren is voorgevallen met dergelijke situaties, maar ja, die zijn er nu eenmaal!!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:45

Ik hoef ook geen naam te horen hoor, daar schiet jij, ik en de rest van bokt nog niets mee op, behalve dat iedereen elkaar boos aan gaat kijken en je 2 groepen krijgt die tegenover elkaar gaan staan ruzie maken. Ik zeg alleen dat het in zo'n geval erg moeilijk is om te weten welke kant de eerlijke kant is.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:51

Hum, vreemd dat iemand 'een gegeven paard' zo in de bek wil kijken....
Het is waarschijnlijk een grote teleurstelling geweest voor degene in kwestie, maar ik denk dat dit niet de meest volwassen manier is om daar mee om te gaan.
Inderdaad, een GESCHENK moet je koesteren, en een reactie als deze lijkt me wat overdreven.
Maar ja, niet iedereen is met enig tact (of verstand) behept.
(ik zelf overigens ook niet hoor)


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:20

Van jouw kant gezien is het behoorlijk vervelend, je wilt iemand plezieren en als ik het goed begrijp is ht kaartje nu weggegooid als het ware, niet gebruikt dus. Zonde, maar ik snap niet dat ze zo boos doet, als het is zoals je zegt.
Ik hoop echt dat jullie eruit komen, dat zou het fijnste zijn. Er is toch al zoveel gedoe op Bokt, bah.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:49

Wat een vervelende situatie. Misschien berust de hele zaak op een misverstand?
Ik hoop iig dat jullie hier nog uitkomen, want het is ook erg vervelend om over zoiets ruzie te hebben.

* To Belg, or not to Belg *

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 07:56

nou ik krijg wederom een mailtje dat ze niets geloofd van mijn verhaal! Alsof ik het gewoon allemaal verzin ofzo??? Ik geef het op met zulke mensen is blijkbaar gewoon niet te praten? Whoever she called ik was het niet!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:02

Triest dat dit soort dingen altijd (nou, oké, vaak) op een ruzie uitlopen...

Trek je er maar niets van aan, hoor!

Toos paardloos

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:56

Het is al eerder gezegd; los dit soort issues aub prive op. Er worden idd geen namen genoemd maar grote kans dat er dadelijk ineens verontwaardigde posts verschijnen van een verontwaardigde Bokker die niet blij is met alle reacties die jou gelijk geven terwijl iedereen alleen jouw kant van het verhaal kent...

Het klinkt mij iig in de oren als een flinke communicatie stoornis. Jullie krijgen elkaar niet te pakken (om wat voor een reden dan ook), willen alle twee iets met het kaartje, lukt niet, frustratie alom en daarna wordt het moeilijk weer op een normale manier de dingen uit te praten...

Maar goed, doe dit aub via mail/telefoon/PB en niet via Bokt.. Thanks en succes!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amsterdam10, DemDeempel, dioni, eroslover, hooi, ista, JodieR, juval, karlos, KimD, kinel, Lagonda, laran, Letsdunit, Mondy, mvdende, Noisy, Pieneappel, Prins85, Rosalie_91, Rose94, san4nie, stella92, StonedRomy, SunnyHorse, Titsia, vilo en 123 bezoekers