Eerste date... ahum??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Eerste date... ahum??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:22

Okee in navolging op mijn vorige topic ('Ben je eindelijk blij dat je vrijgezel bent...')
Ga ik dus vanavond uit eten met de kennis die zowat verklaarde dat ie van me hield zondag, of ik ook gek was op hem. Verward
Dus ik zeg: joh zo snel ben ik niet, rustig aan. Dus hij vraagt of ik mee uit eten wil. Tuurlijk Haha!

Om te beginnen had ie al niet zulke goede acties want twee weken terug heeft hij mij de hele avond staan te versieren om vervolgens te zoenen met mijn vriendin Verward Bloos!
Vervolgens dus die zondag zowat verklaard dat ie van me hield Knipoog en gaat ie met de ex van mijn ex mee naar huis Boos!

Okee whatever had toch al besloten dat het niks zou worden, maar nu stuurt ie me een sms: 'Ik weet nog niet waar we gaan eten, hoe krijg ik jou onder de indruk' waarop ik terugschrijf: 'dat moet je zelf verzinnen ik ga niet alles verklappen'

Krijg ik terug:
'Maar ik weet niet wat je te besteden hebt, wat is je budget'

Verward Huilen

Ben ik nou zo ouderwets of mag iemand wel betalen als ie gek op je zou zijn en je onder de indruk wilt krijgen, en 26 is en een goede baan heeft...
???

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:25

Ik vindt dat hij best mag betalen. Hij wil je toch mee uit eten nemen, hij wil je toch onder de indruk krijgen. Laat hem er dan maar mooi voor werken Knipoog Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:25

klinkt als: Hopeloos geval

Ik zou terug sturen:"ik heb geen budget!"

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:30

Je kunt terugsturen, 'nou onder de indruk ben ik nu wel...' Haha!
Het gaat er idd niet om of je zelf de centen hebt, het gaat hier om het principe. Hij vraagt jou mee uit eten, hij wil jou graag hebben, dan mag daar ook wel wat tegenover staan. Hoeft heus niet altijd te betekenen dat hij dus moet betalen, maar in dit geval is het toch wel een beetje kansloos als je ziet wat er al aan vooraf is gegaan...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:31

Gewoon terug SMS-en: Jij neemt mij mee uit eten, wat is jouw budget?

Toos paardloos

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: Eerste date... ahum??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:34

ik ga helemaal met ethelate mee, zeker door dingetjes als:

Citaat:
Ga ik dus vanavond uit eten met de kennis die zowat verklaarde dat ie van me hield zondag, of ik ook gek was op hem. Verward


Citaat:
'Ik weet nog niet waar we gaan eten, hoe krijg ik jou onder de indruk'


verder vind ik dat als je iemand uitnodigt je idd betaalt. klinkt als een nerd Haha!
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 18-09-03 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:34

gna gna ik heb al wat teruggestuurd, jammer want deze zijn stukken leuker Haha!
Ah ik heb hem al flink laten zweten... die ex van mijn ex heeft toendertijd onze relatie flink verkl**t door nog achter mijn ex aan te jagen ed dus ik zei al: 'Ik weet niet of ik nu met jou uit eten ga omdat ik je leuk vind of omdat ik L wil stangen' (die natuurlijk meteen verklaarde gek op die jongen te zijn toen ik vertelde dat we gingen eten samen. Gaaaaap)
Hij zei al: "auw dat doet pijn"
Achossie...

Bovendien heeft ie dus écht meer slechte dan goede kanten... naast dat gedoe met mijn vriendin en ex-van-ex is ie ook nog a. Workaholic (been there done that) en b. Heeft ie een gestoorde gek als ex waar ie samen een huis mee gekocht had die hem nu stalkt en wat pas 4mnd uit is (been there done that too)

En ehm... wáárom ging ik ook alweer eten met hem?? (omdat ik etentjes altijd wel leuk vind maar de charme is er wel vanaf als je dan ook nog zelf moet betalen... tssssk)
Laatst bijgewerkt door Laura op 18-09-03 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:35

imker schreef:
Gewoon terug SMS-en: Jij neemt mij mee uit eten, wat is jouw budget?

*LOL* OK dan!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:36

Ehm, vragen of die vaak van zulke grapjes maakt? Wat een appel zeg!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:38

Gewoon terugsturen dat als jij moet betalen het een ritje door de mc drijf wordt. Scheve mond

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:39

Whahaha klinkt echt als een dat-kan-alleen-Laura-overkomen actie! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:41

Neuh ik heb teruggestuurd 'Hmm ik ben een werkloze student dus voor mij geen Micchelinster-tarief' verder zie maar' >;)
Ik betaal wel gewoon mijn deel, ben te trots om daar over te gaan zeuren maar hij snapt nu natuurlijk wel dat alle hoop op een leuk amusant etentje is vervlogen he... Heb wel zin om een beetje te stangen vanavond Extreme duivel


Jurga: Dat kán ook alleen mij overkomen. De pest is nog dat ik een léuk etentje met de barman heb laten schieten voor hem Huilen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Laura op 18-09-03 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:41

Hahahahaha wat een muts is het Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:42

vvtjuh schreef:
Gewoon terugsturen dat als jij moet betalen het een ritje door de mc drijf wordt. Scheve mond

Dat schoot idd ook door mij heen. Of nou ja, ik dacht dan meer aan de mc drive, maargoed.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:50

Laura"]
Neuh ik heb teruggestuurd 'Hmm ik ben een werkloze student dus voor mij geen Micchelinster-tarief' verder zie maar' >;)
Ik betaal wel gewoon mijn deel, ben te trots om daar over te gaan zeuren maar hij snapt nu natuurlijk wel dat alle hoop op een leuk amusant etentje is vervlogen he... Heb wel zin om een beetje te stangen vanavond Extreme duivel


Jurga: Dat kán ook alleen mij overkomen. De pest is nog dat ik een léuk etentje met de barman heb laten schieten voor hem Huilen Knipoog
[/quote]



[quote="Sypheron schreef:
Hahahahaha wat een muts is het Haha!


nee,

wat een muts ben jij laura *LOL*

barmannen zijn veeeeeeeeel leuker Haha!

verder vind ik t een enorme kneus dat smsje over je budget pfffffff hoe fout haha!
ik vind helemaal niet dat mannen altijd alles moeten betalen, maar als hij je zo leuk vind en je zo graag me euit eten wil nemen enz enz dan moet ie er maar wat voor over hebben hoor!!

regel maar snel een date met die barman!!
(of ben ik bevooroordeeld als het om barmannen gaat Schijnheilig )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:54

Zo heb ik ook altijd acties waarbij mijn vriendin in de lach schiet 'oh men, echt weer iets voor jou!' *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:03

Cody schreef:
Dat schoot idd ook door mij heen. Of nou ja, ik dacht dan meer aan de mc drive, maargoed.


Afbeelding

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:09

laura, LAAT LOPEN die handel! Dat is geen vent voor jou. Het is niet eens een vent! Als het zo moet kun je beter vrijgezel blijven.

De hond is de betere mens

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:36

Hahaa, wat een lompe boer heb jij aan de haak geslagen...
Dat je daar nog mee om de tafel wilt zitten.

Ik betaal altijd de etentjes, ik kan het betalen en vindt het absoluut niet erg.

Succes met hem!

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:42

Sorry maar wate en sukkel *LOL* Je begrijpt toch wel dat hijzelf degene is die moet betalen Verward Haha!

Estranged

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:01

Persoonlijk snap ik niet waarom je nog een hele avond tegen die jongen aan zou willen kijken, lijkt mij dat je je tijd wel nuttiger kunt besteden.

Als ik iemand uitnodig om uit eten te gaan, en zeker als ik op een romantisch vlak geinteresseerd ben in die persoon, dan betaal ik natuurlijk het eten en aanverwante zaken.

Veel succes ermee en ik hoop dat het eten in ieder geval goed is, want van je gezelschap hoef je niet veel te verwachten ben ik bang Knipoog

G.

~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:11

Ik denk dat Laura ook echt geen etentjes aangaat met personen die ze echt niet ziet zitten, ook al weet ze van tevoren dat het niets wordt. Ze gaf zelf al aan dat etentjes altijd leuk zijn...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:44

Is ie toch goed wijs? Als je iemand uitnodigt om mee naartoe te gaan dan betaal je toch...of ben ik nou zo gek? Maakt niet uit of het gaat om een jongen/man of een meisje/vrouw maar degene die uitnodigt betaalt ook lijkt mij..

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:00

Estranged schreef:
Persoonlijk snap ik niet waarom je nog een hele avond tegen die jongen aan zou willen kijken, lijkt mij dat je je tijd wel nuttiger kunt besteden.

Als ik iemand uitnodig om uit eten te gaan, en zeker als ik op een romantisch vlak geinteresseerd ben in die persoon, dan betaal ik natuurlijk het eten en aanverwante zaken.

Veel succes ermee en ik hoop dat het eten in ieder geval goed is, want van je gezelschap hoef je niet veel te verwachten ben ik bang Knipoog

G.


Ey wanneer gaan we Knipoog (geintje)

Tsja Laura dat is weer een lekkere aktie. Ik ben benieuwd wat jouw etentje gaat opleveren. klinkt niet hoopvol. Hou ons op de hoogte Haha! Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:01

Laura, als ik jou was zou ik een blind date voor hem regelen met iemand die hij zelf nooit zou uitkiezen Haha!. Want ik zou zelf niet meer met hem aan een tafeltje willen zitten en er nog voor betalen ook.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 13 bezoekers