Irritant! Fietsers en rotondes....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 01:00

Heike schreef:
Als ik fiets dan irriteer ik me mateloos aan auto's die mij geen voorang geven.

En als ik in de auto zit dan irriteer ik me weer mateloos aan al die fietsers die zomaar wat in het wilde weg rijden.

Ben ik de enige daarin?



Nope, hebk ook altijd. (al ben ik geen fanatiek fietser Haha!)

Ik hou nu ook mijn hart vast, heb dinsdag mijn eerste rijles in een vrachtwagen (12 meter). Ben echt bang dat ik perongeluk fietsers aan de kant beuk Scheve mond

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 07:46

Vonnie84"]
[quote="Heike"]Als ik fiets dan irriteer ik me mateloos aan auto's die mij geen voorang geven.

En als ik in de auto zit dan irriteer ik me weer mateloos aan al die fietsers die zomaar wat in het wilde weg rijden.

Ben ik de enige daarin?

[/quote]

Nope, hebk ook altijd. (al ben ik geen fanatiek fietser Haha!)

Ik hou nu ook mijn hart vast, heb dinsdag mijn eerste rijles in een vrachtwagen (12 meter). Ben echt bang dat ik perongeluk fietsers aan de kant beuk Scheve mond
[/quote]

oewww mensen, NIET IN DE BUURT VAN NEUNEN FIETSEN DINSDAG :p:p
whaha ben benieuwd hoe je het vr8wagen rijden vind, vonnie,want ik ben al vanaf de eerste keer in dat ding ZWAAR VERSLAAFD :p:p
en dat van die fietsers, sja dat blijft een probleem, maar net als bij een rotonde, moet je van te voren zo goed mogelijk kijken of er fietsers in de buurt zijn, die dus hoogstwaarschijnlijk zonder te kijken of voorrang te geven, de rotonde op en af rijden!
met andere woorden, als jetijdens het naderen avn de rotonde goed rondkijkt,hoef je later niet op te schrikken van die fietsers!
heeeel veel succes iig alvast !


enne wat dit betrefd :
[quote="heike schreef:
Of als ik moet oversteken en het regent ontzettend. Er is geen een automobilist die denkt. "Och zie dat meisje nu eens nat worden omdat ze de weg niet overkan. Ik stop wel even en laat haar voor"


ik dus wel !!! ik laat ouwe oma'tjes soms ook over steken, en vrouwen met kinderen, vooral die laatste is leuk als ik in de vr8wagen zit, die vrouwen denken dan meteen dat ze met een uiterst charmante chauffeur te maken hebben, hihi en dan kijken ze zo verleidelijk mogelijk naar de cabine.....haha en dan zit daar een uiterst charmante DAME lol
die reactie die hun gezicht dan laat zien is altijd zooo geweldig
geld trouwens niet alleen voor vrouwen met kinderen, ook veel jonge deernes (die zichzelf heel wat vinden) kijken altijd beetje beteuterd als ze geen knappe vent zien LOL

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:04

Hmm, niet alleen fietsers, ook bij heeeeeel veel automobilisten lijkt het alsof hun richtingaanwijzer mist op hun veel te dure auto! Erg irritant als je de rotonde op rijdt en je denkt dat een auto verder rijdt op de rotonde, maar er dan toch op het laatste moment af gaat.... *zucht*

En fietsers? Grrrrrr!! Haha!