Xtreme Makeover

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Imker

Xtreme Makeover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 08:46

Gister op TV: Xtreme Makeover….

Wauw, ik heb met verbazing zitten kijken. Die mensen (een man en een vrouw) waren echt heel mooi veranderd! Ik vond alleen van die vrouw dat ze haar haar lelijk hadden gedaan. Eerst had ze flaporen en een giga-neus, en nu hadden ze haar haar zo gedaan dat het over haar oren en halve gezicht heen hing.

Echt een extreem programma zeg! Wie heeft het nog meer gezien en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ergens vind ik het wel erg overdreven dat er zoveel plastisch chirurgie toegepast wordt, maar aan de andere kant zie ik wel dat deze mensen echt moeite hebben met hun uiterlijk.

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:53

Ik heb het gezien.... Man vond ik zeker verbeterd, die vrouw niet zo. Pony was niet mooi, te zwaar in dr gezicht hing ie. Maar dr neus en oren waren zeker weten verbeterd. Haar buik en borsten vond ik niet mooi eerlijk gezegd. Ze had nu zo'n raar buikje, het stond dr gewoon niet.

Vind het knap dat je al die pijn ed er voor over hebt. Ik zou het niet doen en ook niet durven. Het kan immers ook verkeerd uitvallen. Dat zie je ook vaak namelijk.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:54

Ik heb het ook gezien. Twee weken geleden was het bij oprah toen was die vrouw van gisteren er ook.
Die man hadden ze echt goed vrolijk gemaakt vond ik. Ik vond die haren ook lelijk van die vrouw maar dat is typisch een amerikaans kapsel he. Verder vond ik haar nog niet echt mooi maar wel een hele verbetering!

Als ik het zo zie denk ik ja waarom niet! Maar zomaar iets gaan knutselen....omdat het niet goed genoeg is, neej.

Bij Oprah was er eentje met megalippen heel raar echt een afwijking dat vind ik echt iets medisch. Ik moest vorige week werken en was het vergeten op te nemen. Ik ga volgende week zeker weer kijken. Is tenminste iets anders dan van een barbie een mega barbie te maken, dit zie je niet aan de persoon, heel natuurlijk en heel goed gedaan echt meesterwerk.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:55

hadden ze bij die vrouw die neus&oren veranderd dmv operatie of hadden ze er alleen maar dr haar overheen gedaan?

Ik vind al die operaties echt zoooooo overdreven

oke ik kan me voorstellen dat iemand met mega flaporen of een hele leleijke neus of cup AA iets laat doen, maar als ik zie hoe snel sommige mensen naar de plastisch chirurg rennen

kunnen ze beter naar een psych rennen voor een gesprek zodat ze wat meer zelfvertrouwen krijgen!

Er zijn uitzonderingen, maar meestal vind ik snijden in een gezond lichaam echt not done

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:55

de vrouw had gelijk een mooi gezicht idd, haar kapsel vond ik niet mooi. de man leek wel 20 jaar jonger, zag er erg goed uit.

ik vraag me af wat de prijs is die je moet betalen (en dan praat ik nu niet over geld Knipoog ).

Amor Vincit Omnia

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:58

heeel veel pijn SP.... Heel veel pijn. Ik denk dat die mensen wel 6 weken onder de morfine hebben gezeten...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:03

was nog ff wat vergeten te zeggen

kijk bv je oren neus ogen borsten, daar kan je zelf niets aan doen als die lelijk zijn geworden zo wordt je nou eenmaa gemaakt.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je er dan iets aan laat doen(vriend en vriendin van mij hebben oorcorrectie laten doen en vriendin+zusje borstvergroting) maar als je bv zelf door veel snoepen en weining bewegen erg dik wordt, en je laat daarna liposuctie doen, dan ben je imo gewoon gek, echt hardstikke gek!
zorg er dan voor dat het niet zo uit de hand loopt! snoep minder, eet gezonder, beweeg meer en zorg je dat je niet zo moddervet wordt!

nee, liposuctie kan ik echt geen begrip voor hebben, vind dat zo iets achterlijks! net zoals die hele buikcorrecties, waarbij ze t vel van je buik lossnijden strk trekken, navel verplaatsen en klaar!

echt zo stom(door zbep ziektes en zwangerschap vind ik dan een uitzondering)

maar ik blijf er bij, snijden in een gezond lichaam niet mijn keuze!
en er zijn genoeg dingen die ik aan mezelf zou willen veranderen!maar ik doe het niet, ik ben wie ik ben

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie