Is mijn gezondheid minder belangrijk???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Is mijn gezondheid minder belangrijk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 18:00

Ik heb me dus maandag ziekgemeld op m'n werk en gezegt dat ze de dinsdag ook niet op me hoefde te rekenen.Ik lig dus plat met een voorhoofdsholteontsteking en ben tot op heden nog geen moment koortsvrij geweest.Maargoed word ik vandaag opgebeld door mijn afdelingschefin met de mededeling dat er nog meer zieken waren en of ik niet al kon werken op donderdag(deze week had ik de woensdag en donderdag vrij).Ik vind het geen enkel probleem om een dag extra te werken hoor,maar wat verwacht ze nou dat je na drie dagen van een voorhoofdholteontsteking af ben? Frusty Dat heb ik dus ook gezegd en toen kreeg ik dus te horen dat ze er morgen dan helemaal alleen voor staat.Lekker makkelijk om op iemands gemoedsrust te werken als diegene goed ziek is. Ik was dus ook goed over de rooie na dit telefoontje,ik voel me nog beroerder dan ik al was.Waarom belt ze niet de rest op om te kijken of die niet kunnen werken?Ik had echt het gevoel alsof ze me een grote aansteller vond. Verdrietig


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:31

Meid niks van aantrekken en lekker thuis blijven totdat je beter bent.

Mij namen ze ook niet serieus totdat ik een MRI scan had gemaakt en daaruit kwam dat ik een hernia hheb.
na 2 weken heb ik een pijnbehandeling gehad en een week later heb ik pas kunnen vernemen dat ze me toch wel seriues namen en ineens stond er ook een bak met planten.

Hoelang ik toen al thuis was?? 4 a 5 maanden!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:34

Het mag niet eens.......... niet normaal. Als jij dit bij jouw arboarts zegt dan kan je werkgever nog een boete krijgen ook. Ze mogen je bellen maar alleen om te vragen hoe het met je gaat en hoe het ziektebeeld zich ontwikkeld

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:38

Ik heb ook wel een paar keer echt heel erge voorhoofdsholte ontsteking gehad, met hoge koorts.En zoals ik me toen voelde, nou ik kan me iig niet voorstellen dat je zou kunnen werken.Gewoon lekker uitzieken en niks van aantrekken.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:01

heb zelf ook ooit zoiets gehad. Ik had toen echt zware griep en ze vroegen gewoon doodleuk of ik de dag erna kon komen werken Toen ik zei dat ik daar niet toe in staat was werden ze gewoon kwaad Lips are sealed Ik heb vervolgens ook direct ontslag genomen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:00

Lekker knurfterig!
Werkgevers die niet na denken....

Zo als Cowgirl al zegt. Fijn thuis blijven en eerst beter worden voor dat je weer aan de slag gaat.

En beterschap he Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 20:43

Bedankt voor jullie reacties en uitzieken was ik toch wel van plan .Ben heel AH een beetje zat Scheve mond
Maar ik denk dat ik wel even contact op ga nemen met m'n arbo-arts eens kijken wat hij/zij ervan vind,bedankt voor de tip gijsenkim OK dan!

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:15

Zeker thuis blijven en lekker uitzieken (en niet vergeten dat je vrije dagen ook ziekte-dagen zijn en dan tellen als gewerkt -> dus die dagen mogen niet van je saldo vrije dagen af gaan).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amandavd, Artimes, boemel, Celebi, Celiien, Chita, Exorcizamus, friendly, hel1, Julimy, Kaetibangsi, marleen_usar, NikkiB1991, xCherissa, YvonneV en 59 bezoekers