Me zusje belt net.. ze ziet een UFO!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:41

Vanavond op SBS6: Hart van Nederland of Stem van Nederland. Ik denk het eerste

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:46

Sypheron schreef:
Hmm vind het een beetje spot drijven met serieuze zaken imo. Maargoed, zijn daar geen kunstenaars voor?


Is een UFO landingsbaan bouwen dat niet dan? Dan vraag je toch ook om reacties, kunst of niet (of bedoelde je dat juist)

Ik vind het wel een geweldieg stunt moet ik zeggen!!!! Je hebt de aandacht van iedereen en je ziet het hier wordt er ook al weer over gepraat! Jammer dat ik het nu pas lees, had het best eens willen zien!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:56

Tja, echt veel aandacht krijgen ze niet. De landelijke media hebben namelijk bijna allemaal deze stunt geboycot. Alleen SBS6 was aanwezig met een cameraploeg.. dat zegt toch wel genoeg, lijkt me.
Het blijkt trouwens dat het team van Canal Plus verschillende gemeenten hebben gevraagd om medewerking, maar een groot aantal gemeenten wilden geen (nep)UFO in hun dorp of stad hebben staan. Houten verleende wel de medewerking, omdat hier laatst ook al de UFO landingsbaan gemaakt is en het dan ongeveer in hetzelfde kader past. Houten is nu al de 'UFO-stad' van Nederland, dan kon dit er ook nog wel bij. Bovendien kon het college van B en W er wel om lachen in Houten. Een wethouder was vanochtend ook aanwezig om de pers te woord te staan en dus te misleiden

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:03

Hey waarom weet ik van niks??? Nou zeg, kwoon in Houten, maar ik heb dat ding niet eens gezien....Gebeurt er es iets hier in |Houten, en dan ben ik er niet bij.....nou zeg! Maar kga vanavond zeker kijken op sbs6!!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:56

Haha grappige actie, maar waarom wordt hij geboycot? En spot drijven.. hmm beetje overdreven vind ik.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:03

Wat als de aliens nou eens slechts in de zin hebben? dat is het zelfde als een vlieg die naast een vliegenmepper gaat zitten Tong uitsteken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:23

oliebol, niks in Stem van Nederland. Was ik al bang voor. Dan zal het wel Hart van Nederland worden. Allemaal opblijven dus Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:40

Ik vind het een goede stunt van Canal +!!!!! zo trekken ze iig wel aandacht! Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:06

Hahahaha ik vind het wel een goeie *LOL*
Hoe verzinnen ze het zeg...