wie gebruikt er wel eens drugs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:40

Mike"]
[quote="bonney4evver schreef:
IK VIND T TRIEST ALS JER AAN ZIT DIE TROEP VERKLOOT JE LEVEN EN JE KAN OOK LOL HEBBEN ZONDER
amen..


Verkloot je je leven? Mwah, heb een goed betaalde baan, leuke mensen om me heen, ben nog steeds gezond... En ja, ik heb aan diverse zooi gezeten.

Sommige dingen worden erg overtrokken, sommige dingen moet je gewoon echt laten. Maar dat het je leven verkloot? En idd! Je kan lol hebben zonder, maar nog meer met en dat is het gevaarlijke aan dat spul Knipoog

Blij dat ik er niet meer aankom Lachen
[/quote]

Kijk, Mike, jij bent er vanaf gekomen...
Maar mensen die er niet vanaf komen, die verpesten imo ook hun leven...

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:57

rooslover schreef:
Alcohol wel, maar echte drugs zoals XTC en al die zooi niet..

wat dacht je van ghb.... en methadon?!?!!?!?!!
dat werd vroeger als medicijn gebruikt hoor...
sommige bodybuilders gebruiken nog staads ghb om spieren te kweken.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:07

gijsenkim schreef:
[JH] Meisje(15) dood na gebruik xtc...


Vandaag heb ik haar verhaal in de Revu gelezen.... Vooral doen hoor drugs gebruiken, vooral doen


En dat is dus precies wat wij bedoelen met 'ken je grenzen.' Hoe stom ben je als je als meisje van 15 7 en een halve pil gaat slikken, waarschijnlijk in 1 keer, van iemand die je totaal niet kent en dus niet kunt vertrouwen? Dat meisje kende haar grenzen niet, en daardoor is het fout gegaan. Als zij 1 pilletje had geslikt was het waarschijnlijk nooit zo ver gekomen.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:09

Mijn ex heeft gedeald in xtc, en een vriend van ons was toen zwaar depressief en vroeg 8 pilletjes aan hem. Die jongen was toen 21, twee meter en zijn lijf was gewend aan drugs. Ongeveer het tegenovergestelde van een meisje van 15 dus. Mijn ex gaf hem die pillen, en die jongen sloeg alle 8 de pillen in één keer achterover. Mijn ex heeft hem toen naar buiten getrapt en hem gedwongen zijn vinger in zijn keel te steken.

Maak ik hiermee een klein beetje het probleem van dat meisje duidelijk?

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:53

pniekepnak"]
[quote="gijsenkim schreef:
[JH] Meisje(15) dood na gebruik xtc...


Vandaag heb ik haar verhaal in de Revu gelezen.... Vooral doen hoor drugs gebruiken, vooral doen


En dat is dus precies wat wij bedoelen met 'ken je grenzen.' Hoe stom ben je als je als meisje van 15 7 en een halve pil gaat slikken, waarschijnlijk in 1 keer, van iemand die je totaal niet kent en dus niet kunt vertrouwen? Dat meisje kende haar grenzen niet, en daardoor is het fout gegaan. Als zij 1 pilletje had geslikt was het waarschijnlijk nooit zo ver gekomen.
[/quote]
precies ken je grenzen.....