Jezelf voorbij lopen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:22

Fitzroy schreef:
Ik mag al helemaal niet mopperen. Hij doet de boodschappen, hij stofzuigt, hij dweilt, hij kookt ....
Ik kan niet verwachten van hem dat hij het hele huishouden doet.


Niet???

Tuurlijk wel joh!!! Knipoog Haha!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:16

Leren Nee te zeggen. dat s echt het allerbelangrijkste waar je het meest aan hebt. Even 'a'sociaal zijn en voor jezelf kiezen. Dat is af en toe zo belangrijk.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:56

Zoals gezegd toch af en toe 'Nee' durven zeggen. Als jij maar doorgaat en jezelf kapot werkt op den duur, dan is iedereen nog veel verder van huis. Daar heeft niemand wat aan...
Succes!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:23

Richtje schreef:
Zoals gezegd toch af en toe 'Nee' durven zeggen. Als jij maar doorgaat en jezelf kapot werkt op den duur, dan is iedereen nog veel verder van huis. Daar heeft niemand wat aan...
Succes!


Helemaal mee eens!
Begin eens wat meer van jezelf te houden,daar wordt je sterker van.
En kun je makkelijker voor jezelf op te komen.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:45

Daar heb ik ook last van ja.. Tijdgebrek, maar daarnaast ook geen nee kunnen zeggen. Net wat Fitzroy zegt je vind het dan banketstaaf om nee te zeggen of je vindt dingen juist veels te leuk om te doen. Ook vind je het asociaal om voor jezelf te kiezen (wat natuurlijk niet zo is Knipoog )
Volgens mij heeft het ook te maken met te perfect willen zijn. Aan iedereen zijn verwachtingen willen voldoen. Daar word ik van mezelf zo moe van.. Maar het is zo moeilijk .