Dit was het dan.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:21

afgezien van al die taken en dingetjes, hoe voel je je bij hem en heb je het idee dat hij er net zo voor wilt knokken als jij?

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:23

Hoe oud is je vriend eigenlij??

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:26

Het is altijd moeilijk moeilijk om te beslissen f je nu echt moet stoppen met je relatie of niet.
Ik geef mijn vriend nu ook nog een kans omdat ik er nog een heel klein beetje vertrouwen en hoop in heb dat het goed komt.
De problemen die mijn vriend heeft waardoor onze relatie stuk loopt MOET hij namelijk wel veranderen anders zou hij nooit een relatie kunnen hebben.
Wat hij bij flikt dat kan hij bij geen enkel meisje/vrouw flikken.
Hij zal gewoon moeten leren zijn emoties te tonen en dingen er niet op een hele rare manier uit te gooien of opkroppen, ik denk dat je het jezelf dan heel moeilijk gaat maken in het leven.

Soms denk ik dat het ook wel je lot is.
Dat het lot ook een beetje je leven bepaalt, er zijn namelijk dingen in mijn leven gebeurt, dat had gewoon zo moeten zijn denk ik.
Maar daar over zijn natuurlijk de meningen sterk verdeeld.

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:28

Hij wil zeker knokken, daar ben ik van overtuigd.
Anders had hij niet zoveel moeite gedaan (op zijn manier)
Zijn trots is namelijk bergen hoog.
Alleen de vraag is, lukt het hem en moet hij zichzelf niet zo voorzeren om te veranderen dat hij zichzelf niet meer is?
Die dingen moeten de toekomst uitwijzen.
Mijn vriend is 27.

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:31

nog even om je vraag te beantwoorden Pepijn, ik voel me op dit moment niet heel erg prettig bij hem.
Maar dat komt door wat er is gebeurt.
Ik geef hem nu de kans om mijn gevoel voor hem weer goed te krijgen.
Hij zal er alleen wel wat voor moeten doen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 14:06

ja, je bent je vertrouwen in hem kwijt geraakt. Snap ik.

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 09:47

Hij doet zijn best!!!
Wel lief, maar nu voel ik mij wel weer een beetje schuldig.
Maar dat ben ik, mischien moet ik me niet schuldig voelen, maar hem is laten zwoegen.
Hij laat nu wel zien dat hij echt van me houdt.
Ik hoop dat hij nu echt in ziet dat het zo beter gaat en dat hij zo lief blijft.
We zullen zien.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:11

nou, wie weet. Hij doet nu toch die moeite voor jou dus dat is al heel wat. En ach, hij zal best nog eens wat steken laten vallen, maar wie doet dat niet. Nobody is perfect en de volmaakte man bestaat al helemaal niet.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:15

Arrabel schreef:
Maar ik weet nu wel als het weer mis gaat zal ik waarschijnlijk niet meer twijfelen.
Als jullie het leuk vinden hou ik jullie op de hoogte, laat het maar weten!

Heel veel liefs Arrabel


Daar zou ik niet vanuit gaan meis...
Ondertussen is het god zij dank mijn exvriend maar ik ben ook 3 keer in hetzelfde k*t smoesje getrapt. 3 keer kreeg ik weer hoop, geloofde ik er weer in en ging ik er weer voor. En eigenlijk was dat 3 keer teveel!!!
Nu, is het al weer een maand uit, en daar ben ik echt heel blij om.
Het vertrouwde is uiteraard weg, maar ik ben er achteraf zo veel beter van geworden. Hij verdiende me niet, klaar.
Wat de bokkers tegen mij zeiden vond ik wel erg mooi en toepasselijk:
"When Love Hurt's, It Won't Work"

Wat je ermee doet moet je zelf weten maar tegen mijn nieuwe vriend heb ik gezegd, na 1 keer 'uitmaken' is het over, voor altijd....

Rocamor

Berichten: 10898
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:17

Wat Pinky_girl zegt, heb ik ook aan den lijve ondervonden! Ook ik ben meerdere keren in die "nog 1 kans, ik zal echt veranderen"-smoes getrapt.

Natuurlijk hoop ik voor jou dat het wel goed uitpakt. Ik wil je niet bang maken, maar eerlijk gezegd, geloof ik er niet zo in! Sorry. Je ziet het te vaak.

Mijn relatie heeft 11,5 jaar geduurd en ik heb bijna 6 jaar samengewoond. In juni ben ik vertrokken. Hij is in mijn en vele ogen degene die de fout is ingegaan (en echt veel vaker dan 1 keer!) Ik heb vele keren op het punt gestaan om weg te gaan, maar heb het nooit gedurfd. De problemen die hij had, hang je niet maar zo aan de grote klok en onwillekeurig was ik toch bang voor de reactie van mijn omgeving. Op dit moment logeer ik nog steeds bij mijn zusje. Mijn collega / vriendin zorgt er regelmatig voor dat ik niet verhonger. Mijn nieuwe huisje is 1 grote puinhoop en is voorlopig nog niet bivakeerbaar. Maar ik weet wel waar ik het voor doe!

En mijn ex? Die heeft 2 maanden zitten wachten. ook ik hoopte dat ie er wat van zou leren. Een maand geleden is ie naar een buurtfeest geweest. Hier is de vonk kennelijk overgesprongen. Hij heeft inmiddels weer een vriendin. En reken er maar op dat ie met haar weer dezelfde geintjes uit gaat halen. Het spijt me voor haar, maar dat zijn mijn zaken niet meer! Ze doen maar. Ik was helemaal niet verbaasd dat het zo ging lopen.

Ondanks alles ben ik blij dat ik doorgezet heb. Mijn leven staat me echt te veel op zijn kop en door alle drukte heb ik geen tijd om daar iets aan te doen. Maar ik dank onze lieve heer op mijn blote knietjes dat ik (hoewel veel te laat) de knoop heb kunnen en durven doorhakken.

Maak AUB!ook niet dezelfde fout als hiervoor al een aantal keer is gemaakt. Ook jij hebt beter verdiend. Op ieder potje past een dekseltje, ook voor jou, Pinky_girl en voor mij. En in elke relatie zul je je moeten aanpassen. Het zijn kwesties van geven en nemen. Maar dan allebei. Ongeacht je verleden, je jeugd, van wie dan ook. Jij geeft al aan dat je je hebt aangepast aan zijn jeugd (kan zijn emoties niet uiten omdat ie dat nooit geleerd heeft), maar hij doet geen moeite om zich wat eigen te maken voor wat betreft de jouwe!

Ik ga op je aanbod in! Houd ons op de hoogte, ik ben erg benieuwd! Voor jou hoop ik dat het goed gaat!

Poosje81
Berichten: 21210
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:21

Dit topic was al ver naar beneden gezakt, maar toch wil ik even reageren.
Ik ken je situatie exact, alleen was het bij mij na 2,5 jaar dat ik weg gegaan ben.....
Mijn ex was een lieverd in het begin, maar begon steeds moeilijker te doen over van alles en nog wat. Ook jalouzie mbt de passie voor Baggio was aanwezig, dit heeft hij later zelf toegegeven. Ook weet hij exact dat hij me mijn vrijheid moest geven en niet moest proberen me binnen te houden. Ik werd hierdoor bot en sjacherijnig. Vluchtte in mijn werk. Ik heb dagen achter elkaar gejankt, geschreeuwd en zelfs geslagen. Om een reactie uit hem te trekken. Maar het deed hem niks meer. Ik heb vaak gedreigd om weg te gaan, en een half jaar geleden heb ik het gedaan ook!
Dat was voor hem echt een shock. Hij heeft jankend geprobeerd me te behouden, maar ik kon alleen maar lachen. EINDELIJK. Wat heb ik mezelf laten gebeuren.
Je maakt je zorgen over het behouden voor je paard en je hond, als je definitief weg zou gaan. Reken maar dat je er alles voor over hebt om die te behouden en op die manier een weg vindt! Ik heb er in dit laatste half jaar dat ik weg ben, zelfs nog 2 bijgekocht. Ja, kost een boel centen op en pensionstal, maar dat neemt niet weg dat ik er echt alles voor over heb!!

Dus als je wil, kan je vechten voor jezelf en je situatie. Niet onbegrijpelijk dat je weer terug gaat, maar ik ben ook erg benieuwd, wat de toekomst jullie zal brengen!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:28

Lief,

Als ik dit zo lees dan kan je er alleen maar op vooruit gaan..... Lekker in je eentje en op zoek naar een vrolijke flierenfluiter die wat toevoegd aan je leven...............

Blijf niet hangen in relaties die niet goed voor je zijn. Laat hij lekker ergens anders zitten sjagowen......... Rot op!!!

Succes

mayb2

Berichten: 105
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:56

Always remenber:
4 the world u may b 1
4 1 u may b the world

(niet van mezelf, maar wel mooi gezegd)

Estranged

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:30

Pinky_girl schreef:
Nu, is het al weer
een maand uit
.....en daar ben ik echt heel blij om.

Wat je ermee doet moet je zelf weten maar tegen mijn nieuwe vriend heb ik gezegd, na 1 keer 'uitmaken' is het over, voor altijd....


Je laat er in ieder geval geen gras over groeien Haha!