Expeditie Robinson !!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:30

Ach je moet het maar zo bekijken, in principe gaat het spel om overleven, natuurlijk valt dat nu nog wel mee, maar als je echt de ultieme survivor wil zijn moet je idd denk ik 'over lijken' gaan.
Dat is het risico van het spel en Bjorn doet daar serieus zijn best voor, hij wil een team waarmee hij de eindstreep wil halen en hij kijkt het minst naar het sociale aspect, maar naar mensen waar hij wat aan heeft met betrekking tot het 'overleven'. It's all in the game.
Ik vind hem wel grappig om naar te kijken, maar dat is denk ik ook omdat ik niet zelf met hem op een eiland zit Haha!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:55

Ik heb het laatste stuk niet gezien, waarom hadden Esther en Bjorn dan "ruzie?" Kan iemand mij dat uitleggen? En wie is er nou uit? Marlieke? waarom?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:59

Marlieke is er vrijwillig uitgestapt, ze had heimwee.
Ik weet niet hoe de rest van de bokkers er tegenaan keek, maar ik het het idee dat het team toen dacht dat de eilandraad dan ook niet meer van toepassing was, omdat er immers al iemand wegging.
Maargoed, er is toch een eilandraad geweest en degene met de meeste stemmen krijgt er de volgende eilandraad een extra stem bij.
En dat is dus Esther.

Hadden ze ruzie? Tja, iig wel onenigheid.
Esther wilde geen kip eten, omdat ze het onzin vond dat het beest geslacht werd terwijl er nog genoeg te eten was.
Toen Bjorn daarna ook nog in zijn eentje besloot dat ze de hoeveelheid rijst voor het avondmaal gingen halveren omdat er nu ook kip bij was, reageerde Esther behoorlijk boos Haha!
Bjorn wilde Esther eruit stemmen, maar droeg toch een sentimenteel gedicht voor, voor degene die er die avond uit zou gaan, wie het dan ook zou zijn. Vond Esther ook erg vreemd

Dus nee die twee liggen elkaar niet zo.
Overigens vond ik hem wel erg lomp met zijn uitspraken over '40 kilo extra moeten tillen' bij de eliminatieproef. Esther is wel wat steviger dan de rest, maar echt geen 40 kilo

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:02

Ik vind het helemaal een achterbaks ventje Misselijk

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:24

Ja precies hij denkt dat hij alles beter weet... Hij kan dan wel goed zijn en veel weten maar verder Verward Ik vind het echt een kwal!

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:45

Heeeey jaaa ik vind het echt een te gek programma joh!! Haha!
Ik mocht die ryan ook niet erg nee hij vind zichzelf geloof ik nogal cool en lekker Scheve mond Maar die Bjorn is wel een bikkel idd Knipoog Wel een apart figuur he. Kijk al uit naar de volgende aflevering Tong uitsteken
Es kijken of ze daar op zuid wat te eten krijgen Bloos!
Best zielig voor ze he *LOL* Vingers aflikken
Maarja.....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:11

Esther vind ik wel stoer. Ik wou dat ik zo'n bek had, geweldig! En ik kan haar ook geen ongelijk geven, die anderen durven er alleen niets van te zeggen. Als je kijkt naar de stemmen dan zie je ook dat die vrouwen onderling maar wat stemden (Esther: ik stem op Jutta omdat volgens mij niemand op jou stemt, en dat meende ze echt volgens mij). Esther is tenminste eerlijk en Bjorn is echt het achterbakkerigste monster op deze aardkloot en dan is het nog een man ook! En ik altijd maar denken dat dat typisch vrouwen was... En dat gemiep over zijn vriendin dan, manmanman, ben jij een survivor of niet? Tsjonge jonge! Van die Simon begreep ik het, maar die Bjorn is echt heel diep in mijn achting gedaalt en hij stond al onder 0.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:32

Laui! schreef:
Esther is tenminste eerlijk en Bjorn is echt het achterbakkerigste monster op deze aardkloot en dan is het nog een man ook! En ik altijd maar denken dat dat typisch vrouwen was... En dat gemiep over zijn vriendin dan, manmanman, ben jij een survivor of niet? Tsjonge jonge! Van die Simon begreep ik het, maar die Bjorn is echt heel diep in mijn achting gedaalt en hij stond al onder 0.

hier ben ik het dus HELEMAAL mee eens!!! Esther is tenminste eerlijk en Bjorn is zo'n dubbele malloot Clown maar goed, met hem is het wel vanaf het allereerste begin interessant om naar te kijken *LOL*

viel me trouwens op dat tot nu toe het steeds de belgen waren met de interessant/aparte typetjes in de expeditie: Richard, Koenraad, BJOR (en ik heb NIKS tegen Belgen, dat ge het ff weet Haha!)

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:04

kunnen we niet met z'n allen een wedje leggen: wie er denkt dat er gaat winnen: beetje ontwikkelingen in de groep voorspellen ofzo. of wie er als laatste 3 overblijven (mag de komende weken natuurlijk nog van mening veranderd worden Haha!)

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:42

Ik vind Bjorn ook maar achterbaks. Hij zat steeds net te doen alsof hij helemaal niet op Ester wilde stemmen, maar hij was behoorlijk zeker van zijn zaak. Zijn enige doel was om Ester uit de expeditie te krijgen. Zeg dat dan gewoon en kom er ook voor uit tegen de rest van de groep. Bah, ik vond die man echt te zielig om naar te kijken zeg.

De laatste drie?
- Ik denk die survival expert (hoe heet ie ook weer)
- Fatima
- ????????

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:54

ooooooh die vreselijke Bjorn, ik word er gewoon niet goed van, ik kan hem wel wat doen. Beetje schijnheilig zitten doen toen hij als leider moest kiezen bij de eilandraad wie van de 3 er een stem tegen kreeg. Hij wist goed dat hij gelijk Esther wou, bah achterbaks mannetje. En dan wordt hij in eens sentimenteel. Nee hij is niet echt bepaald mijn favoriet!

jacinta

Berichten: 670
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:13

haha ik vind het echt lachu!
bjon wou bij de vorige activiteit verliezen want zouden ze naar de eilandraad en dan kon hij Esther er uit stemmen omdat iedereen om 1 lijn stond behalfe Esther

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:35

De enige die volgens mij niet met Esther op een lijn stond was Bjorn hoor. En ik vind het ook heel laag om zo over haar gewicht te gaan zwetsen. Bij die proef was hij de hele tijd bezig dat hij een groter gat moest graven voor esther en dat hij zo zwaar moest tillen om haar omhoog te krijgen. Ik vind dat echt laag.

Tot wanneer hebben de leiders eigenlijk de immuniteit???? Tot de samensmelting? Het lijkt me echt verschrikkelijk om met hem op een eiland te zitten. Volgens mij is hij iemand die nooit de leiding heeft gehad en nu opeens in die rol zit en zich daar oppermachtig invoelt.

juval

Berichten: 13209
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:38

die Bjorn speelt inderdaad een vreemd spelletje, ik ben benieuwd hoe lang hij dat vol houdt. Ik denk dat de vrouwen hem er zodra ze de kans krijgen wel uit zullen gooien.
Ik heb verder nog niet echt een beeld van alle deelnemers, dus ik doe nog geen voorspelling voor de laatste drie.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:39

Ik denk dat het moment dat het verschrikkelijk misgaat met Bjorn wel eens bij de samensmelting zou kunnen zijn...
Tot die tijd is hij baas, heeft hij zijn eigen hut en heeft hij nog iets van status, maar vanaf dan zal hij zich en bij een nieuwe groep moeten aanpassen, en het zou ook maarzo kunnen dat zijn eigen groep ontzettend blij is tegen die tijd dat ze niet alleen met Bjorn zitten...

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:14

ik ga met Cody en Juval mee en denk dat Bjorn (als er al niet ineens een nieuwe regel of opdracht komt waardoor zijn leiderschap in gevaar komt) het tijdens de samensmelting heel moeilijk gaat krijgen.. verheug me er nu al op om te zien hoe dat allemaal gaat verlopen Hyper!

moeten maar een wedje gaan leggen na de samensmelting.. kijken wie er dan over zijn en wie er tot de laatste ronde doorgaan.

vind de groep tot nu toe nog niet zo leuk als die van vorig jaar maar ggoed, ik ken ze ook nog helemaal niet. vind trouwens wel dat er bij de vrouwen niet echt mensen tussen zittten die bij mij blijven hangen (behalve esther). de mannen kan ik al beter onderscheiden, daar zitten veel meer verschillende typetjes tussen Clown

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:26

Ja dat valt mij ook op.
Enige twee vrouwen die ik me voor de geest kan halen zijn Esther en dat meisje dat heimwee had.
De rest is meer een groep ipv individuen.
Dat is bij de mannen heel anders, die vallen idd meer als individu op.

jacinta

Berichten: 670
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:27

http://www.expeditierobinson.vt4.be/ op deze site staan alle kanidaten.
ik denk zelf wel dat bij de volgende eilandraad in kamp noord esther er uit gaat omdat ze al 1 stem heeft en bjorn zal zeker weer op haar stemmen.
en in kamp zuid moet ryan er uit

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:51

ik vrees ook dat het esther en ryan gaan worden. is voor iedereen 'het makkelijkst'. das het nadeel nu de leiders imuniteit hebben: zij mogen wel stemmen maar niemand mag op hun stemmen. dan heeft degene die zijn bek open trekt snel pech.. vooral in het geval van bjorn. maar aan de andere kant: als bjorn er wel uitgestemd kon worden zou hij eruit gaan en zou het een saaie boel worden daar met al die nietszeggende vrouwen kan natuurlijk wel veranderen want ik ken ze nog niet..

maar het programma kennende zullen er nog rare wendingen in het spel komen.. misschien moeten fatima en bjorn wel een keer een dag ruilen, of komt er een spel waarbij er geruild kan gaan worden van leiderschap ofzo.. met expeditie robinson weet je maar nooit Haha!

jacinta

Berichten: 670
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:53

haha ja dat zou leuk worden fatima en bjorn wel een keer een dag ruilen Bloos! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:54

En toch ben ik er niet zo zeker van dat je nu al kunt zeggen wie er de volgende keer uitmoeten, er kan veel gebeuren in een week, zeker op zo'n eiland.

Wie weet krijgen Esther en Bjorn wel een heftige romance Haha!
(grapje)

jacinta

Berichten: 670
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:56

hahahahahah ja het kan maaar zo!
al marieke er nietr uit gegaan was de vorige keer dan had misschien esther er uit gegaan en dan had esther een hele mooie ketting van bjorn gekregen Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:22

Dat gedicht dan van hem Misselijk Ik vind huilende mannen niet (zo) erg, maar dit ging me echt te ver. ..Leek wel een begrafenis ipv iemand die graag weg wilde.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:50

Een act. Hij hoopte natuurlijk bij de vrouwen goed in smaak te vallen "door zijn zachte, vrouwelijke kant" te laten zien, grinnik. Erg doortrapt vind ik. Je bent wel een ontzettende schapekop als je daar niet doorheen prikt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:02

Of het een act is of niet maakt m.i. helemaal niet uit. Hoe dan ook geeft hij er blijk van een ongelofelijke loser te zijn. Dat Esther-verhaal kan natuurlijk écht niet, als ik Esther was en ik zou dat achteraf zien (neem toch aan dat ze het op het moment van filmen niet wist) dan zou ik in staat zijn in m'n auto te stappen en daar die boshut-Bjorn te rijden om hem eens flink de oren te wassen, sorry, maar lager dan dat, dat bestaat bijna niet (ik kan er geen voorbeeld van verzinnen, maar je weet nooit waartoe de mens -of misschien alleen Bjorn- in staat is).