Bladmuziek gezocht, waar?

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cody

Bladmuziek gezocht, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 13:06

Gister zo'n onwijs leuke verjaardag gehad, een vriend van mijn vader kan echt super piano spelen, je noemt een nummer en hij speelt het wel, en als hij het nummer niet kent verzint hij zelf de akkoorden.
Dus aan het eind van de avond kreeg hij het ene verzoekje na het andere en om het keyboard stonden steeds mensen te zingen.

Heb ik echt bewondering voor, ik heb dan ook flink af zitten kijken Haha! en hij heeft een aantal nummers voor me uitgeschreven.
Probleem is alleen, ik kan wel een beetje pianospelen, en ken ook wel een hoop akkoorden, maar ik kan echt niet zo goed noten lezen Haha!
Ik doe meestal op gehoor, dus kan wel een beetje met de radio meespelen enzo, maar echt noten lezen, nee.

We hebben dus in het heel kort de vingerzetting opgeschreven, maar na gister heb ik wel weer zin om een beetje serieus te gaan oefenen. Wie weet waar je op internet bijvoorbeeld leuke bladmuziek kunt vinden? Of wie weet waar je verder leuke bladmuziek kan vinden van mooie nummers, bv. Heaven, die heeft zo'n mooie intro.
Of nummers van Anouk, Alicia Keys, Volumia, Marco Borsato, Leann Rimes, Angie Stone, Trijntje Oosterhuis, Vanessa Williams, Whitney Houston, Elton John, musicals, enz enz?

Soris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:19

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:25

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:41

Eey iedereen.
Ik kan wel noten lezen, dus weet iemand een site waar noten van bekee liedjes opstaan, printbare versie graag, zodat ik de noten er zelf bij kan zetten en spelen?
Met vriendelijke groeten van Jody

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
F.N.R.S F14+1 Boktlid*2991

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:08

Voor jou heb ik het zelfde antwoord als ik hierboven zette!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie