the ring

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:45

orri schreef:
Nou zeg Kais, jij kan ook niet veel hebben Tong uitsteken
De site is overigens wel cool ... en het verhaal ook, maar had iets meer gore gemogen Haha!


Ik kan wel wat hebben, maar ik had 't totaal niet verwacht en zat zowat aan 't plafond van schrik Haha!

Waar ik me trouwens ook te pletter schrok was het laatste stukje van de film 'Carrie', door die hand Scheve mond

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:12

Ik vond het ook best aardig!

Ik heb ondertussen heel wat ''enge'' films gezien, maar de engste blijf ik Jeepers Creepers vinden Scheve mond
Ik kan echt elke film zien..maar die

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:29

assie schreef:
Voor de mensen die hem niet eng vonden: Kijk eens naar de originele (japanse) versie van The Ring. Die is echt nog veel enger. Zo eng dat ik er minstens 2 weken aan nachtrust aan kwijt ben geraakt Scheve mond

De 'nieuwe' versie heeft wel wat goede schrik en griezeleffecten, maar echt horror vond ik het niet


Hahaha jaaa die heb ik dus gezien woooooow hij was wel coowl maar wel scary wij hebben zoown home video system dus je hoort aan alle kanten geluid toen was de vola op we waren met zen vieren toen durfde we geen neiuwe fles te halen... oow wat waren wij bang en toen was ik nog maar 13 hahaha ik kijk m nooit meer t zelfde geld voor de exorsist Extreme duivel

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:57

Op een gegeven moment kreeg je het gezicht te zien van dat spookje, vond het toen al verpest. Die Japanse is inderdaad veel enger! Er is nu een nieuwe Japanse uit, die is engggg!! Moet even naam van die film opzoeken...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:15

lijkt me wel een leuke film! wil hem echt nog zien Lachen
liefs x:*x

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:46

Deze is echt eng...
Ju-On
Afbeelding
Stukjes uit film:
Afbeelding
Afbeelding

Verhaallijn kon beter, maar zitten echt enge stukken in! Aanrader voor Horrorliefhebbers!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:10

ik vond the ring vreselijk eng, en erg sick. Maar ik vind al snel iets echt heel eng Scheve mond

Chichika

Berichten: 712
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: gem. Menterwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 00:36

Youko schreef:
Deze is echt eng...
Ju-On
Afbeelding
Stukjes uit film:
Afbeelding
Afbeelding

Verhaallijn kon beter, maar zitten echt enge stukken in! Aanrader voor Horrorliefhebbers!


Welke??? Verward

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:08

Jenna schreef:
Ik vond het ook best aardig!

Ik heb ondertussen heel wat ''enge'' films gezien, maar de engste blijf ik Jeepers Creepers vinden Scheve mond
Ik kan echt elke film zien..maar die


Jeepers Creepers zuigt *LOL* Slechtste 'horror' aller tijden, djiez wat een tegenvaller zeg Scheve mond

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:52


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:35

Wat voor gezichten hebben jullie het over?
Ik kan me er namelijkniks bij voorstellen...
Moet hem nog gaan zien in de bios..

De enigste film waar ik ooit nachtmerries van heb gehad in the exorcist..(goed geschreven Haha!?) niet van de film zelf maar van t gezicht van dat kind daarin.. Blehh dat stond me echt niet aan :d hahaha

ben erg benieuwd wil hemzeker nog wel gaan kijken!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:00

Ik heb 'm ook gezien, en vond m echt heel leuk! Haha! Maar absoluut niet eng. Ik hoorde van allemaal mensen verhalen over dat ze m zo super eng zouden vinden, maar ik vond 'm niet veel enger dan sommige andere.

Ynzo"]

Ik ook ja Scheve mond En dat eng vond ik ook best tegenvallen, behalve de eerste keer dat je dat meisje in de kast zit... 'k Schrok me kapot toen Tong uitsteken
[/quote]

Jaah daar schrok ik me ook wel helemaal dood! *LOL*

[quote="Kayla schreef:
Ik heb gister urban legends gezien en vond die al bijna niet te doen
heb bij enge stukjes ook weggezapt Clown
.


Hij is niet veel ernger dan Urben Legend hoor Lachen Er zit meer een verhaal in, waardoor het gewoon een iets betere film is. (Naar mijn menig) maar, als je tegen urben legend kan, kan je ook tegen the ring Haha!

Hmm.. ik wil die Japanse versie wel eens zien *LOL*

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:08

Ik vind niet veel films echt eng, waar wel mijn haren van overeind gaan staan is nagels die je ziet afbreken, getver, kijk altijd gelijk mijn handen na, en "voel" het altijd, dan krijg ik zo'n raar gevoel in me buik.

In the ring dus de nagels in de waterput, en ik geloof what lies beneath? dat de hele nagel van het meisje haar vinger afbreekt op de grond.... bleh.

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:01

ja jeepers creepers zuigt echt.
vet nep is dat zeg.
en ik heb ook wel enger gezien.
the ring vond ik ook zwaar tegenvallen. en dus ook niet eng.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:10

tja zo vreselijk eng was ie niet vond ik...
maarja ben nou eenmaal een bikkel Knipoog

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:17

The Ring komt inderdaad uit het Japans (heb de japanse versie niet gezien) maar in het japans zijn er al minimaal 3 (of zelfs 4) films van in het totaal. 1 film over hoe het nou kwam en een vervolg op the ring... Kijk maar eens in de videotheek staan ze allemaal (wel japans dus)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:49

ik heb de japanse 5x gezien (heb em zelf op dvd) en de engelse 1x en heb pas ook Ring 0 (japanse versie) gezien..die hoorde eigelijk voor The ring zelf..!! met dat meisje in die kast schrok ik ook joh! Bloos!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:49

LMsWinnetou"]
[quote="Kayla schreef:
Ik heb gister urban legends gezien en vond die al bijna niet te doen heb bij enge stukjes ook weggezapt Clown .


Hij is niet veel ernger dan Urben Legend hoor Lachen Er zit meer een verhaal in, waardoor het gewoon een iets betere film is. (Naar mijn menig) maar, als je tegen urben legend kan, kan je ook tegen the ring Haha!
[/quote]

He goed dat je het zegt, dan ga ik hem misschien wel eens kijken, wel op video/dvd natuurlijk, want dan kan ik het geluid uit zetten Bloos .

Ik vond Jeepers Creepers echt enorm grappig *LOL*