Gezocht: baasje voor boxer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Gezocht: baasje voor boxer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 22:28

Even een beetje een peiling hoor!

Karin, de eigenaresse van mijn verzorgpaarden heeft nu tijdelijk een boxer in huis genomen aangezien het niet een echt makkelijke boxer is.
Het probleem: Bijzonder uitbundig en bang voor mannen! (reden niet bekend, maar valt wel naar te raden denk ik) Zover ik weet gromt hij alleen maar naar de mannen en duikt weg. De hond is (meen ik) 3 jaar oud, het is echt een heel lief dier die graag aangehaald wordt. Het is geen probleem voor de hond om met een man in huis te leven, want hij is heel lief zodra hij de persoon in kwestie kent. Het is alleen even het moment dat hij denk "hey, die ken ik niet GEVAAR" maar als hij kennis heeft gemaakt, dan is het helemaal goed.

Dus nou is mijn vraag, zijn er mensen die intresse hebben voor deze hond?
De voorkeur gaat uit naar een plek met veel ruimte waar hij overdag rond kan lopen en waar veel inloop is van mensen (dus ook van mannen) zodat hij kan wennen aan het feit dat mannen ook aardig kunnen zijn.

Als blijkt dat er meer interesse is voor deze hond zal ik nog even informatie aanvragen en komt het hier in de topic te staan.

Groetjes Tessa

Wiesje

Berichten: 2915
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:50

Misschien kun je dit kwijt op www.boxerforum.nl. Daar komen alleen maar boxerfans en wellicht dat die een oplossing weten.

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 08:49

Ik weet niks voor je, en ik hoop ook dat je een goed baasje voor hem vindt, want ik heb een zwak voor Boxers.

Wel wil ik even zeggen, dat Karin zich wat meer had mogen verdiepen in het ras dat ze in huis heeft gehaald.
Boxers staan erom bekent dat ze blij, springerig en uitbundig zijn.
Dat hij gromt naar vreemde mannen kan natuurlijk ook weer een voordeel zijn Knipoog

Begrijp me niet verkeerd, het is geen aanval op jou, want jij hebt hier ook niks mee te maken.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 13:11

Vende schreef:
Ik weet niks voor je, en ik hoop ook dat je een goed baasje voor hem vindt, want ik heb een zwak voor Boxers.

Wel wil ik even zeggen, dat Karin zich wat meer had mogen verdiepen in het ras dat ze in huis heeft gehaald.
Boxers staan erom bekent dat ze blij, springerig en uitbundig zijn.
Dat hij gromt naar vreemde mannen kan natuurlijk ook weer een voordeel zijn Knipoog

Begrijp me niet verkeerd, het is geen aanval op jou, want jij hebt hier ook niks mee te maken.


begrijp ik wel Lachen maar er zit een staartje aan vast, had ik wel mogen vertellen eigenlijk.
Karin heeft een hondenuitlaatservice, het vrouwtje van wie die boxer was werd te oud, ze kon niet meer voor hem zorgen, Karin heeft toen een ander baasje voor hem gezocht, maar daar zat hij erg veel binnen en had het gewoon niet naar zijn zin, was echt zielig, dus heeft ze hem zelf in huis genomen. Alleen heeft ze nog niet een nieuw baasje kunnen vinden... That's the problem

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:30

is de hond ook HD vrij? en verder alle inentingen gehad etc?
misschien weet ik dan nog wel een thuis voor hem zal binnenkort even vragen ...