Wel les? of geen les?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Wel les? of geen les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 23:27

ik zit met een dilemma. Ik krijg dus met oscar op maandag avond "prive" les. Oscar is mijn verzorgpaard, en ik ben de enige die erop rijd, totdat hij verkocht word.

Ik had twee weken terug mijn eerste les (filmpjes staan bij itp *hint*) en nou was het afgelopen maandag ook al niet doorgegaan...

en nu hoor ik dat het maandag ook niet door gaat. Ik rijd in die les met twee andere meisjes normaal gesproken. een van die meisjes is op vakantie. En de andere mag niet meer op het paard rijden waar ze normaal op zit. Dus, dan zou ik alleen moeten. Dat kan wel....

maar....

We betalen in die les 20 euro, met zijn allen, dus met zijn 3en 6,60 en met zijn 2en 10 euro en in mijn eentje dus 20 euro...

Ik heb zo'n zin in die les.. maar ik vind 20 euro best veel, om alleen te betalen. Zondag heb ik ook een duinrit waar ik nog 40 euro voor moet betalen, dus ik zit verschrikkelijk te twijfelen wat ik zal doen....

wat zouden jullie doen?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:33

Ik zou het doen, maar ik kan al makkelijker over 20 euro praten dan jij denk ik.

Maar als je deze les genomen hebt kan je weer even voort, misschien kan je dan de keer erop weer overslaan Verward
Zo blijven de kosten ook nog leuk.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 01:36

Kun je anders niet een half uur afspreken. Kun je zelf even lekker losrijden. Dan een half uur les. En dan zelf nog rustig uitstappen. Is vaak al vermoeiend genoeg. En het scheelt in prijs!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 07:44

Ja, ik ga met Heike mee, dat vind ik wel een goede oplossing, als je van tevoren je pony al warmloopt, kun je daarna nog een half uurtje intensief trainen en wat dan nog fijner is dat de instructeur alleen oog voor jou heeft. Als je dat kan regelen, is het toch ook weer opgelost? Moet je echt kiezen, is trouwens toch wel moeilijk om zo te beslissen, dan zou ik voor de duinrit gaan, want dat maak je tenslotte niet elke week mee. Succes met je keuze!! Knipoog

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 07:50

tja dat probleem herken ik, wij rijden ook met zn drieen een uur les bij mij thuis. maar als er 1 niet kan, kost het meteen 10 euro. meestal zeggen we dan af. nu is een ander meisje 2x nit geweest, maar gelukkig wou een ander buurjongen graag 4x meerijden, dus gelukkig kan het doorgaan...

misschien kun je actief gaan zoeken naar meer die mee willen rijden in de les...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 08:36

Een uur priveles vind ik zelf te lang, dus ik zou vragen of je dan een half uur mag. Een tientje is wel te behappen toch?

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 10:05

Ja maar ik denk dat een half uurtje niet kan Boos!... daarom zit ik ook zo te twijfelen, als een half uur kon dan had ik dat allang gedaan. Want die instructrice komt naar een stal waar die les dan is, 500 meter verderop.. ik denk dat ze 10 euro niet wil, want dan kan ze nooit de reiskosten eruit halen en dan nog iets verdienen ook...

Het is ook geen of of hoor! Die duinrit gaat zowiezo door! (das maar 1 keer per jaar, dus dat ga ik ECHT Niet afzeggen Tong uitsteken ) maar de vraag is dus voor mij, wel of geen les nemen....

Ik wil heel graag lessen met Oscar, en vooral zoveel mogelijk. Hij staat namelijk te koop en wil graag van de tijd die ik heb gebruik maken.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

pmarena

Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 11:19

Als hij volgende week ineens verkocht wordt ,
dan heb je er spijt van als je die les niet neemt Lachen

Bovendien is het nu juist een buitenkansje dat je ALLEEN alle aandacht krijgt ,
zo kun je het ook zien

Aan de andere kant is het misschien een beetje onzin om met een paard dat toch zeer binnenkort weg kan zijn dure les te nemen.....
hangt van jezelf en de preciese situatie af hoe je daar over denkt Knipoog

Ik zou een half uurtje proberen , dat is ideaal en lang genoeg !
Dan ben je een kwartier voor jezelf aan het loswerken , half uur intensief les , en zelf weer uitstappen. Heb je ook een uur totaal Lachen

Van de reiskosten snap ik niet , uit je berichtje hierboven maak ik op dat ze 500 meter nodig heeft om bij jullie te komen....
dat zal wel niet kloppen dan ? Haha!

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 11:30

Kan je anders niet één keer in de twee weken gaan. En zorg dan ook dat je het maximale uit je les haalt. Stel veel vragen, als je tijdens het rijden ergens tegenaan loopt of je wil iets gewoon graag leren, vraag het dan gewoon, je bent toch de enige in de les. En vraag om huiswerk, wat zijn goede oefeningen om tussendoor te doen. Misschien valt het dan wat meer te behapstukken voor je?

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 11:56

pmarena, die les is op een stal 500 meter verderop, maar die instructrice moet met de auto ergens vandaan (weet niet waar) met de auto daar naartoe komen.. vandaar die reiskosten..

Normaal heb ik dit dilemma dus niet, want normaal zijn we met meerdere en dan vind ik het geen probleem. Afgelopen maandag heb ik ook al geen les gehad, dus wat dat betreft.

Ik weet dat hij elk moment verkocht kan worden. Ik ben niet zo'n geweldige ruiter, maar wil wel beter leren rijden! Op de manege waar ik rijd krijg ik hier niet echt de kans voor, maar het is te gezellig om weg te gaan. Met Oscar kan ik gewoon kei veel leren, ik ben in deze paar weken dat ik hem verzorgde al veel vooruit gegaan. Ik wil gewoon in de tijd dat hij er nog is proberen zoveel mogelijk te leren en zo... snappie?

Ik denk dat ik het gewoon ga doen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BETUWE, brennie85, ChanelR, Flip, GrapeshotBot, History_, inge_romeo, Jorex, Laarvv, Lenora_C, Levita, massiemas, rien10, Shetje14, Silly_Woman, Winged, xnaomivdh, xPearl, xRoossie95 en 71 bezoekers