Ze hadden al eerder een euro afgeboekt. Deze kan ik niet meer handmatig terugboeken. Maar de rekening van 24 wel gelukkig. Ik hoop dat het hierbij blijft
ik heb dat dit jaar nog gehad, bankier ook bij de Rabo. Ze hebben toch echt een selectieve blokkade uitgevoerd, was geen probleem. TS, lees het topic op Trosradar eens, dan kun je zien dat het hier om een grote oplichtersbende gaat. Tevens staan er een paar voorbeelden van engelse emails die je naar webbilling kunt sturen waarin staat dat je ze aan gaat geven voor fraude etc.
nou...geen idee, maar bij mij was het zo gepiept. Ik denk dat wanneer de TS dat trosradar topic even print en meeneemt naar haar bank, dit zo geregeld is
dide
Geplaatst: 21-07-11 13:56
Zijn ze alweer bezig? Als ze je computer gehackt hebben en je kans hebt dat ze je telefoonnummer hebben gevonden zou ik gelijk even je rekeningen na kijken.. Ik heb (helaas) al veel mensen aan de telefoon gehad die NIET voor een sms dienst hadden gesmst, maar heb wel hadden. Maar ook geen smsjes ontvingen..
Soms kunnen providers zien wie deze dienst heeft aan gezet! En dan kan je aangifte doen en deze nummers laten blokkeren!
Als jij een bankrekening wil blokkeren behoort de rabobank dit gewoon te doen hoor
Maak dit op het werk zo vaak mee dat mensen incasseren terwijl dat er geen machtiging is, en anders de bank gewoon even de machtiging vragen. Als je er zeker van bent dat je er geen hebt afgegeven. Erg vervelend van dit soort bedrijven .