Wat doen jullie qua meidendingen? (als 17 jarige xd)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_chico_

Wat doen jullie qua meidendingen? (als 17 jarige xd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 00:26

Hoi hoi,
Ik ben 17, maar word wel eens 15 geschat.. Eerlijk gezegt ben ik het een beetje zat haha..
Ik zit op de vrije school, en heb niet echt een vriendinnenclubje waarmee we leuk shoppen ofzo :( We doen eigenlijk niets samen.
Voor mijn volgende schooljaar ga ik een paar to do puntjes opstellen met o.a. Leuke vriendinnen zoeken.. Ik heb (volgens mij als enige meisje uitt mijn klas) de behoefde om af en toe lekker uit te gaan, te shoppen tot je erbij neervalt, gezellig een filmpje te pakken, over jongens te roddelen, etc.
Herkent iemand dit? Of ben ik echt de enige op de wereld? :+
Hebben jullie een vast vriendinnenclubje? En wat doen jullie zoal?

:wave:

GummyBear

Re: Wat doen jullie qua meidendingen? (als 17 jarige xd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 00:39

Ik heb een beste vriendin en een groepje vriendinnen die elkaar allemaal kennen. Dat groepje kent m'n beste vriendin dus niet.
Wat ik zoal doe met vriendinnen (zowel met m'n beste vriendin als het groepje) is uitgaan, shoppen, naar de bios, ergens wat drinken, lunchen, uit eten, als het lekker weer is naar het strand o.i.d, samen paardrijden, etc. Onze paarden staan bij elkaar op stal en daardoor heb ik de meeste meiden van het groepje leren kennen, maar samen paardrijden is meer een bijzaak geworden. We doen meer dingen buiten stal om.
En natuuuuurlijk over jongens praten :D dat hoort erbij!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 00:39

haha ruilen? mijne willen dat constant, terwijl ik liever bij de paarden ben

Maar serieus: dat is toch ook heerlijk? Dat zijn van die prijsloze tijden, lekker met de meiden.
Tuurlijk moet je dat soort dingen doen ;)

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 00:43

Sidera schreef:
haha ruilen? mijne willen dat constant, terwijl ik liever bij de paarden ben

Maar serieus: dat is toch ook heerlijk? Dat zijn van die prijsloze tijden, lekker met de meiden.
Tuurlijk moet je dat soort dingen doen ;)

Haha, dat vind ik nou ook! Alleen is het zo balen dat ikzelf niet zo iemand ben die zomaar op iedereen afstapt.. en mijn vriendinnen eigenlijk gewoon saai zijn. (ze willen niets, ben 1 keer mee 'uit' geweest.. hebben we de hele avond zitten kaarten in een muf café, was niet helemaal mijn ding)
Maar ik zie dat er genoeg meiden zijn die wel mijn wensen om het zo te noemen, ook hebben :D Misschien word het tijd voor een 'ik heb een clubje opgericht' topic :Y)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 00:52

Ik heb een beste vriendin waar ik mee shop, naar de film ga en soms afspreek om te logeren etc. Verder ga ik bijna alleen om met jongens :+ Gewoon met z'n allen uit.
Zijn er geen leuke meiden op stal/manege oid? Of ergens anders waar je sport? Leuk nichtje?
Of je gaat inderdaad zelf op zoek naar een leuke meid, misschien penvriendin zoeken? En misschien heb je af en toe een feestje? Daar ontmoet je ook altijd leuke mensen :)

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:27

Toen ik 17 was ging ik veel met hetzelfde groepje om, daarnaast had ik ook nog wat 'losse vriendinnen'. We gingen uit, samen op vakantie en samen andere leuke dingen doen :) Nu doen we allemaal een andere studie, maar we spreken elkaar nog wel geregeld :) Op dit moment heb ik wel twee vriendinnen die ik verreweg het meest zie :)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:17

Ik wissel heel vaak van vriendengroepje, ik heb 3 vriendengroepjes. Met de ene doe ik shoppen, naar pretparken gaan, op vakantie gaan een soms uitgaan en het zijn mijn paardenvriendinnen. Een ander groepje ga ik vooral feesten/uitgaan en naar evenementen. En het andere groepje alleen shoppen en beetje niksen, film kijken. Groepjes kennen elkaar niet, nodig ze ook nooit te gelijk uit op mn verjaardag omdat ze gewoon echt totaaaaal verschillend zijn.
Ik heb ook nog 3 beste vrienden (allemaal homo) en daarmee ga ik meest shoppen en gekke dingen doen. Die kennen elkaar ook niet, nouja 2 van hun zijn een stelletje maar ze kennen die andere niet ;)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 00:28

Hmm, ik ben 13 en word áltijd 16 geschat.. :\
Ik heb ook niet een bepaalde groep waar we leuke dingen meedoen.
Wel bijv een paar vriendinnen maar dat zijn echt paarden vriendinnen..
Gaan we over jongens roddelen, shoppen, heel lang bellen, uitgaan (ja de tienerdisco :+ ) en we doen vrijwel alles met elkaar denk :)

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 09:20

Ik heb een aantal losse vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe, geen hele groep dus.
Eén zit bij me in de klas. Met haar ga ik soms op stap, de stad in of een drankje doen.
Met m'n beste vriendin ga ik soms naar de bios, de stad in, mee naar haar paard, of gewoon lekker kletsen!
En met een andere goede vriendin ga ik ook wel de stad in, mee op stap, thuis film kijken en dit jaar een weekendje weg.

Verder doe ik ook leuke dingen met m'n vriend en een goede vriend van ons. Bijvoorbeeld karten, op stap gaan, uit eten, naar de bios, drankje doen, etc. :)

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 01:36

Tnx voor alle antwoorden! :-) Ik ga idd denk een soort penvriendin zoeken :D zoiets..
Heb vandaag een hoop lol gehad met een vriendin van stal xD Misschien dat ik met haar vaker uit-ga, en daar weer nieuwe mensen ontmoet, ik ga op zoek! :-D

o0horsey0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:13

_chico_ schreef:
Tnx voor alle antwoorden! :-) Ik ga idd denk een soort penvriendin zoeken :D zoiets..
Heb vandaag een hoop lol gehad met een vriendin van stal xD Misschien dat ik met haar vaker uit-ga, en daar weer nieuwe mensen ontmoet, ik ga op zoek! :-D

Wie zou dat nou zijn. X'D Maar uit gaan en lekker shoppen is misschien wel een goed idee. :) En anders daten we gewoon weer even. :j

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:16

Met mijn vriendinnen ga ik volle gas stappen iedere week, terrasjes pikken of gewoon lekker chillen met filmpje :Y)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:20

Heel vaak ga ik gewoon gezellig bij een vriendin thuis zitten en praten we lekker over alles, en dan heerlijk even in het zonnetje zitten. :+ Ook ga ik wel eens lunchen, of we gaan met ze alle uit, en gewoon lekker een dagje shoppen of door het dorp lopen. Een terrasje pakken doe ik ook nog wel eens, ondertussen een paar boys spotten natuurlijk *D En lekker naar het strand, om vervolgens daar ook weer bij te kletsen.

Tja je kan eigenlijk zo veel dingen verzinnen haha, ik zou het ook zo 1, 2, 3 even niet weten! :P

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 22:18

o0horsey0o schreef:
_chico_ schreef:

Wie zou dat nou zijn. X'D Maar uit gaan en lekker shoppen is misschien wel een goed idee. :) En anders daten we gewoon weer even. :j

Geen idee? :Y) Wanneer gaan we weer daten? haha.. Morgen op stal weer denk xD & Tamara is er dan ook (A) hoe laat zijn jullie er?

xx

Larachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:30

Ik heb 2 vriendinnen groepen, de ene is een groep van 10 meiden. We gaan met ze alle zowiezo elk weekend uit, vrijdag even en zaterdag los(lekker dansen). Proberen zo vaak mogelijk met ze alle door de weeks een terrasje te pakken of gaan lunchen/ uiteten.. Af en toe naar de bios of gewoon gezellig een meidenavond houden en met ze alle bij iemand thuis zitten en daar een filmpje kijken en natuurlijk heel vaak lekker shoppen en naar de paardjes! :D

Maak is gewoon een praatje met andere meiden van je school en vraag wat hun dit weekend gaan doen!? Misschien kun je wel met hun mee uit of andere leuke dingen doen.. ;)

o0horsey0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:45

_chico_ schreef:
Geen idee? :Y) Wanneer gaan we weer daten? haha.. Morgen op stal weer denk xD & Tamara is er dan ook (A) hoe laat zijn jullie er?

xx

Whaha ja ik denk dat we morgen weer op stal daten. Weet alleen nog niet hoe laat we er morgen zijn. :P En anders hebben we sowieso zaterdag nog een date. :j

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 22:55

o0horsey0o schreef:
_chico_ schreef:

xx

Whaha ja ik denk dat we morgen weer op stal daten. Weet alleen nog niet hoe laat we er morgen zijn. :P En anders hebben we sowieso zaterdag nog een date. :j

Als die Sandra les kan komen geven hea haha xD
Lekker offtopic hier :+