vakantieparadijs, kuuroort Bink.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:42

Citaat:
Op 2001-08-15 08:26, schreef Fitzroy:
Sorry maar dan hebben jullie Fitz toch niet goed bekeken, die was eerder mager dan dik te noemen .....


Ik vind het toch wel cru om te beoordelen dat iemand zijn paard niet goed zou verzorgen. Ik heb toch het idee dat er altijd heel goed voor Fitzroy gezorgd is. Waarom anders besluit je om een paard niet te starten en waarom anders breng je hem ergens heen waar hij wel in de buitenlucht kan, ivm luchtwegen, als dat thuis even niet kan?
Fitz is net als mijn paard, een groot lang paard, die snel invalt zonder genoeg krachtvoer, ze worden meteen schraal en het tekent.
Een paard wat hoog in training staat is bovendien daardoor altijd al krachtvoer gewend.
Fitzroy was de laatste keer dat ik hem zag niet bepaald mager en dof, maar gewoon goed.
Ik zal hier niemand beoordelen op wel of niet goed zorgen voor een paard, maar ik ben het er toch zowiezo niet mee eens, dat Fitz niet het beste voor haar paard voor ogen zou hebben.
Lijkt me dat iedereen hier uit belang van het paard gehandeld heeft.

Ik vind het dus wel klinken als achteraf natrappen van Fitz, dat ie bij Phia er slechter geworden zou zijn in alle opzichten. Laag, heel laag. Als je ontevreden bent zeg het dan recht in iemands gezicht.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:48

Citaat:
Op 2001-08-15 23:26, schreef PhiaBink:
Fits, als me goed kan herinderen kwam Fitz grijs aan en brood mager. Hij ging donker bruin weg en zag er veel beter uit. In een paar dagen krijgt niemand een paard DIK. Ik zou als ik jou was me meer verdiepen in de verzorging van een paard. In ieder geval hoef je nooit meer hier aan te kloppen als je in nood bent. Voor zeer eigenwijze mensen die nix aan willen nemen en andere de schuld geven van zijn eigen fouten is er hier geen plaats.



Dit kun je beter voortaan in een PB zetten en tja ik heb nog een nooit een paard dik zien worden die minder voer kreeg dan een ezel(zoals julke hier iets over neerzette) dus dat is al heel vreemd. En Phia wie ben jij om te oordelen over hoe iemand zijn paard verzorgt? Verward Dit is niet netjes. Dus jij beweert dat Fitz haar paard niet goed verzorgt, wie ben jij om dat te zeggen?Koningin vd verzorging Misselijk ??En ik vind het wel knap dat je van een schimmel (grijs) een donkerbruin paard kunt maken.
Ik noem het dan eerder een toveroord....
maar ik denk dat ik verder beter mijn Lips are sealed kan houden. Ik weet verder niet wat er gebeurdd is tussen jou en Fitz en dat gaat me ook niks aan maar deze opmerking hier op bokt gericht aan fitz is niet normaal.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:01

Misschien bedoelt ze dat ie grijs was als in grauw van ongezond en niet lekker in z'n vel, wie begint er nou met afzeiken? IMO Fitz, en Phia reageert alleen maar.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:03

Nu toch iedereen zich er mee bemoeit wil ik er nog een ding over zeggen. Als eigenaar ben je persoonlijk en emotioneel betrokken bij je paard. Als stalhoudster moet je hier mee om kunnen gaan. Ik vind het op zijn zachtst gezegd geen commerciele opmerking van Phia. Ik wil geen partij trekken maar ik vind het niet professioneel alhoewel Phia wel graag zo overkomt. Fitz is vol emotie en heeft een paard voor haar hobby, het is niet haar beroep! Tja bij mij is het ook zo wie aanmijn paarden komt, komt aan mij!

_________________
You only got one life to live, so give it your best, give it a lot, give it all you've got!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-08-16 17:05 ]</font>

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:04

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:06

Ik had het al eerder gehoord van Fitz voordat dit geplaatst werd. Ik kon het me eigenlijk niet voorstellen omdat ik begin dit jaar bij Phia op stal ben geweest en alle paarden er gewoon tip top uitzagen.
Ik kan ook geen mening geven maar ik stond er wel even van te kijken.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:06

precies Janna, maar als iemand het hier op bokt bij algemeen plaatst dan kun je reacties verwachten op andere reacties. Enne Pb-en is nu niet meer nodig want de opmerkingen en reacties zijn nou toch al neergezet.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:06

hallo he!
julke heeft dit topic opgezet over stal bink zelf!
en nu gat het over phia en fitzroy. hoezo offtopic! hallo he

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:09

Citaat:
Op 2001-08-16 17:06, schreef Pam:
hallo he!
julke heeft dit topic opgezet over stal bink zelf!
en nu gat het over phia en fitzroy. hoezo offtopic! hallo he



precies, hoezo offtopic?? doe je zelf net zo hard aan mee en als iemand zo'n topic plaatst dan heb je kans op reacties en hier zijn reacties geplaatst van mensen die ervaringen met dit kuuroord hebben dus.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:44

SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE!!!!!!!!!! Boos!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:47

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-08-16 19:04 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:03

Fitz zei helemaal niet dat haar paard slechter is geworden in alle opzichten. Ze zei dat hij mager was en zeker niet dik.... Dus het gaat hier niet over alle opzichten.
En ik vind het wel heel cru om iemand aan te vallen op het feit dat ze haar paard niet goed zou verzorgen, als diegene juist alles in het werk stelt om voor datzelfde paard het beste te krijgen in een situatie.
En ik weet dat Fitz altijd het beste wil voor haar Fitzie!!!!!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:06

dank je suzanne Verward
vikki en ik doen ons best dit topic naar beneden te krijgen......snik, moeten we weer helemaal opnieuw beginnen...... Verdrietig

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:10

Doe dan een slot!!!!!!!!!!!!!! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:17

word aan gewerkt!!!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:49

IK vind het dus niet nodig dat hier een slotje op komt. Want als ik het goed zie Lachen
Is er dus maar een paar keertjes door phia en fitz daar op dat ene punt gereageerd, als andere mensen zich daar dan niet zo veel mee bemoeien kan dit berichtje dat gewoon door iemand is geplaats die daaar ziet, en kan beoordelen want omdat ze daar is, lekker blijven staan, Dus,

niemand zich daar maar mee bemoeien, en alleen reageren als je iets te zeggen heb t op het berichtje van JULKE.

groetjes Lara

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:24

Dit heeft zich sinds gisteren niet ten goede ontwikkeld,
ik zal er daarom een slotje op plaatsen.
Op veler verzoek....

Nou lief zijn tegen elkaar he Lovers

_________________
<FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Verslag van de Dag*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-08-16 20:28 ]</font>