[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 08:30

Dit is een centraal topic over alles wat met kleding te maken heeft. Dit topic is bedoeld voor vragen als: waar is dit jurkje te vinden? Welke schoenen bij deze broek? Wat is leuke zomerkleding? Wat voor kleding bij deze gelegenheid? Etc.

Ook hier zijn de algemene Bokt-regels van kracht

Dit centrale topic is gemaakt omdat het opvalt dat er op LZP veel topics worden geopend waar Bokkers op zoek zijn naar bepaalde kleding, vragen hebben over kledingcombinatie's, mode, etc. Vaak zijn deze vragen snel beantwoord door de zoekacties van anderen.

hoofdstel2

Berichten: 909
Geregistreerd: 21-09-08

Re: [Centraal] Het kleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:31

Heel handig topic Duke! Ben zelf opzoek naar een leuk shirtje (liefst met lange mouwen) voor a.s. zaterdag... Ben al bij veel winkels geweest maar kan niet echt naar mijn smaak vinden...

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:40

@BSensation, wat voor iets zoek je? Met opdruk of in een bepaalde kleur of stijl?

Heel goed dit topic *\o/*

hoofdstel2

Berichten: 909
Geregistreerd: 21-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:43

@ Miseria: Ja vind ik een goede vraag! Vind met een opdruk wel leuk, maar het moet niet TE zijn zeg maar. Het lastige is dat ik zelf ook niet precies weet wat ik wil :Y) En het word zaterdag helaas slecht weer dus moet wel iets met lange mouwen zijn vrees ik...

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:45

En een tuniekje? Is dat wat? Want daar kan je veel in vinden! Basis shirt met lange mouwen eronder en je hebt een outfit.

hoofdstel2

Berichten: 909
Geregistreerd: 21-09-08

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:47

Ja tuniekjes zijn wel leuk, ook handig dat ze wat langer zijn :). Volgens mij heb ik dan een bril nodig want heb afgelopen week in mn pauze van 't werk iedere keer een paar winkels bezocht (Only, Sting, Lady Sting, V&D etc) maar kan niks vinden. Pff, als ik niks nodig heb kom ik met super veel thuis maar zodra ik wel iets nodig heb....

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:54

Ben je al bij Steps geweest? Die hebben hele leuk dingen en ook in de Sale!

hoofdstel2

Berichten: 909
Geregistreerd: 21-09-08

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:33

Nee daar ben ik nog niet geweest. Eens even kijken of die hier ook ergens in de buurt zit en dan ga ik daar straks even naartoe in mijn pauze.

mayniac_val

Berichten: 5539
Geregistreerd: 26-07-06
Woonplaats: Everywhere

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:25

Ik heb een mooi, lang fuchsia mouwloos shirt gekocht. Hij staat super leuk maar in combinatie met een spijkerbroek wordt het wel een heel groot roze vlak. Ik heb al een tunnelsjaal gekocht voor erbij maar waarmee zou ik het nog meer combineren dat lekker zomers is?

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:49

mayniac_val schreef:
Ik heb een mooi, lang fuchsia mouwloos shirt gekocht. Hij staat super leuk maar in combinatie met een spijkerbroek wordt het wel een heel groot roze vlak. Ik heb al een tunnelsjaal gekocht voor erbij maar waarmee zou ik het nog meer combineren dat lekker zomers is?


Een luchtig giletje? Je hebt van die katoenen die gewoon los hangen, dat breek dan net weer :j

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:31

ik weet niet hoe lang je shirt is maar misschien kan je ook een leuke riem erom heen doen...

mayniac_val

Berichten: 5539
Geregistreerd: 26-07-06
Woonplaats: Everywhere

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 00:21

Lang, hij komt tot halverwege mijn boven benen als ik hem helemaal naar beneden trek. Een giletje en riem zijn leuke ideeën :j

Laura1589
Berichten: 1363
Geregistreerd: 04-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 09:49

Goed topic dit!

Mayniac_val, misschien kan je er een leuk dum riempje omheen doen? Of een leuke lange ketting erbij.

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:45

Is dit ook voor zwemkleding?
Ik zag bij de Livera of Hunkemoller, geen idee meer wat precies, een mooie bikini hangen.
Nu ben ik niet bikiniproof, eh.. tja.. het tegenovergestelde juist..
Dus ik ben op zoek naar een tankini met hetzelfde principe.

De bikini zag er als volgt uit:
Het was een zwarte bikini met een metalen rondje tussen voorgevel en bij het broekje.
Enig idee iemand?

Appeltje00

Berichten: 5013
Geregistreerd: 28-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 19:04

wat een leuk topic! Wou zelf net een topic openen ik zoek namelijk deze bodywarmer:

Afbeelding

r_oo_sj_e

Berichten: 2907
Geregistreerd: 27-01-09

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:55

Ik ben op zoek naar een jurkje en hoop dat jullie me kunnen helpen! Hij staat ook op bonprix, maar niet meer in mijn maat en de kleur die ik wil!

Dus aan jullie de vraag of jullie weten waar je zoiets of deze nog meer kan kopen? :)

het gaat om dit jurkje
http://www.bonprixsecure.com/nl/Jurk-24 ... ousel_navi

alvast bedankt!

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:19

De link doet het niet. :)

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:22

He wat leuk een kleding topic :D
Voor mij is er weer een grote H&M bestelling onderweg :D

r_oo_sj_e

Berichten: 2907
Geregistreerd: 27-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:23


Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:27

Ik heb geen idee waar je die kan krijgen om eerlijk te zijn!

Ik had een paar maanden geleden heel trots een jurkje gekocht via Ebay, erg duur voor mijn doen, was maat XL volgens de verkoper, zat kaartje nog aan.. alleen jammer dat het echt geen maat XL was want ik paste er nog niet met een been in bij wijze van spreken.
Zit daar echt van te balen, vond het een geweldig mooi jurkje.. nu maar weer online te koop aangeboden. :\

hoofdstel2

Berichten: 909
Geregistreerd: 21-09-08

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:34

Oeh, ik heb maandag hele leuke schoenen besteld bij Zalando, nog in de aanbieding ook nog! Hoop dat ze er vandaag zijn!

Tessaaa

Berichten: 801
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Langeraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:18

Roosch schreef:
Ik heb geen idee waar je die kan krijgen om eerlijk te zijn!

Ik had een paar maanden geleden heel trots een jurkje gekocht via Ebay, erg duur voor mijn doen, was maat XL volgens de verkoper, zat kaartje nog aan.. alleen jammer dat het echt geen maat XL was want ik paste er nog niet met een been in bij wijze van spreken.
Zit daar echt van te balen, vond het een geweldig mooi jurkje.. nu maar weer online te koop aangeboden. :\


Ik durf om die reden eigenlijk nooit op Ebay te kopen, hoewel ze er zat leuke dingen hebben voor leuke prijsjes. Bij de H&M stuur ik het gewoon terug meestal als het niet past.

Ik zit overigens momenteel in een kledingcrisis, niks wat in de winkels ligt vind ik leuk :( Was laatst in Amsterdam en had gewoon helemaal niks gekocht. Terwijl ik hard nieuwe mooie winterlaarzen van leer of iets dergelijks nodig heb. Kvind de trends de laatste tijd nogal lelijk haha.

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 14:48

Oeh, leuk topic! Ik meld me hier ook even, heb af en toe wel kledingadvies nodig :')

Heb helaas geen antwoord op de vragen die hier boven gesteld zijn!

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:11

Ik volg het topic ook even.. Heb echt 0,0 gevoel voor mode := En vaak zie ik kleding in de winkel en denk ik "dat is leuk!" tot ik het aantrek en het totaal niet bij mij vind passen... Dus ik lees even mee :)

hoofdstel2

Berichten: 909
Geregistreerd: 21-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:29

kaatje89 schreef:
Ik volg het topic ook even.. Heb echt 0,0 gevoel voor mode := En vaak zie ik kleding in de winkel en denk ik "dat is leuk!" tot ik het aantrek en het totaal niet bij mij vind passen... Dus ik lees even mee :)


Dat heb ik ook heel vaak alleen dan andersom. Ben ik aan het shoppen met een vriendin en pakt ze iets uit de rekken wat ze leuk voor mij vind. Meestal vind het op het eerste gezicht helemaal niks maar zodra ik het aanheb is het toch altijd wel heel erg leuk.