Hairextensions oid?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hairextensions oid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:43

Mijn haar is vrij kort, kan net op een ministaartje maar dan heb ik nog wel wat losse plukjes. Maar eigenlijk zou ik het liefst een opgestoken kapsels hebben met het trouwen (24 oktober). Heeft iemand van jullie wel eens zijn haar een stukje laten verlengen of iets gedaan met losse insteekhaardingen? En Bij een goede kapper je haar echt laten verlengen is heel erg duur maar ik wil het vooral voor mijn trouwdag dus het hoeft niet permanent te blijven zitten. Iemand een leuk idee?

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:32

Een haarstuk a la PAtricia Paay?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:42

Nee, ik wil niet op haar lijken! Jakkes. Ik bedoel gewoon iets handigs zodat ik het kan opsteken, dat het wat langer is maarniet heel lang.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:45

ze kunnen je haar ook per plukje opsteken en als je net een staartje kan dan moet een goede kapper dat echt wel kunnen. Om het dan wat voller te laten lijken kunnen ze er wat nephaar tussen stoppen, maar let wel dat dit precies de goede kleur is anders is het geen gezicht.

Had het ff gezegd, ik heb net zo'n 25 cm haar af laten knippen, dat had je wel kunnen krijgen Haha! Knipoog (ik kan nu ook nét een staartje in).

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:17

Je hebt ook van die bruiloft kappers, gewoon er heen gaan en daar samen met iemand de mogelijkheden bekijken.
Misschien hebben ze daar leuke ideeën of opties!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:39

Ik heb extantiosn gehad .......en ik raad het je zeer sterk af!!!
Het is enorm duur en je eigen haar knapt voor een gedeelte bij de wortel af.........
Ik heb het precies een maand ingehad en was meteen 1000 gulden lichter............
Ik persoonlijk zou het nooit meer doen...........
Maar ze kunnen bij een kapper vast heel veel kanten op met jou haar om het op te steken, want volgens mij wat ik begrijp uit je vraag heb je het niet super kort.

Succes in ieder geval.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:28

Ik heb ze ook gehad: NOOIT MEER! wat een ellende met wassen, ed. en je zag het maar al te goed zitten.

Het kost je alleen maar geld, dus niet doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:30

Ha ha, ok, van dat idee ben ik snel genezen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:40

Een vriendin van mij heeft een haarstukje ingehad met haar trouwen.
Dit werd er meer een soort klemmetje ingezet en daarna plukje voor plukje opgestoken.
Zag er erg mooi en nauurlijk uit.

Marije_jiplover

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:01

Ik zou bij een goede kapsalon gaan vragen wat de mogelijkheden zijn om ervoor te zorgen dat je voor 1 dag een leuk, opgestoken kapsel hebt. Meestal kunne ze als het maar voor 1 dag is wel wat doen met speldjes en haarstukjes etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:16

De kapster waar ik normaal heen ging wist niets te verzinnen met mijn haar..Okee, dat was du sook de laatste keer dat ik daar heen ging Tong uitsteken
Volgens mij moet een beetje kreakapper wel wat met mijn haar kunnen. Ik heb net even in de badkamer gespeeld (ben een beetje ziek thuis dus tussen het slapen door bok ik even Schijnheilig ) en volgens mij moet het wel leukken. Zeker omdat het nog bijna anderhalve maand de tijd heeft om door te groeien.
Dit is mijn uitprobeersel (even een kettinkje er in gezet als plaatsvervanger voor een leuk gipskruidje oid):
Afbeelding
Afbeelding

Wel met veel speldjes maar of dat nou zo'n ramp is? Een echte kapper is er natuurlijk veel handiger in.

Of ik kan toch een sluier doen *zucht* wat is er veel keus en ik wil graag het mooiste,stevigste en fijnst zittende Clown

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:53

Ik vind het heel kanp dat je dat zomaar kunt maken met je haren, maar persoonlijk vind ik het mooier als je je haar iets losser hebt opgestoken.
Een kapper moet er toch zeker iets van kunnen maken, dat geloof ik dus echt niet. Hier in Landgraaf weet ik nog wel een goede kapper te zitten. Dus als je echt ten einde raad bent...... Ik zou gewoon eens wat kappers afgaan en een 'testcoupe' laten maken. Dan kun je gewoon de leukste uitkiezen.