We zijn in de ban van wind en water. Brabant is verdronken en ook de rest van het land heeft het niet droog. Waarschuw hier mede-bokkers voor passerend noodweer en deel je stormachtige commentaar op ons klimaat.
Hihi...aan jou de eer dit keer veulen 84! Ben benieuwd of deze net zo snel gaat als nr 17, want die was wel HEEEEEEL snel! Iefke niet huilen....het komt goed!
Het is niet heel koud idd. Maar wel de hele tijd miezerregen.
ninaricci85
Geplaatst: 13-07-11 16:40
hier is het gelukkig droog vanmiddag. wel fris maar dat komt door de harde wind.
GaitMonster
Geplaatst: 13-07-11 16:41
Regen, regen, regen, miezerregen, miezerregen, miezerregen, volgens mij is het nog niet droog geweest vandaag. Straks toch nog maar even in de regen mennen.
Ik vind die regen niet zo heel erg,maar die wind wel. Normaal kan je met een paraplu lopen in de regen,maar die wind slaat je hele plu kapot. Morgen is die wind er ook nog.
monica08
Geplaatst: 13-07-11 17:06
Hier was de gemeente al bezig met het putje scheppen, sommige putten liepen over Verder is het hier wel vies koud bah..
Wat een zeikweer zeg. Hele dag al regen en harde wind.
quartel
Geplaatst: 13-07-11 17:25
nieuw topic Maar goed dat de link er nog in stond
Is er al meer bekend over morgen??? Dan wil ik eigenlijk even een heerlijke buitenrit maken
saskiakefie
Geplaatst: 13-07-11 17:26
het weer vinden de nederlanders blijkbaar wel heel belangrijk, we zitten namelijk al in deel 18. Nouja of het weer in nederland is heel boeiend, in ieder geval het weer van nu vind ik niet boeiend, wat een ***weer, geen minuut droog ofzo he
wat een klote weer zeg, wind vind ik nog het ergste van alles, zo rot om in te fietsen enzo. paardjes vinden de regen ook echt niet lekker ofzo, staan de hele dag beetje met hun kont naar de regen toe te wachten totdat het over is
aerdenhout1
Geplaatst: 13-07-11 17:40
quartel schreef:
nieuw topic Maar goed dat de link er nog in stond
Is er al meer bekend over morgen??? Dan wil ik eigenlijk even een heerlijke buitenrit maken
Lolbroek! Morgen veel slechter dan vandaag, dus regenkleding aan en op stal droge kleren neerleggen voor als je terug komt!