Wat ligt er bij jullie allemaal extra in de auto??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37269
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:54

Ik heb van de week mijn auto eens uitgemest en nu ligt er een stuk minder in. ik dacht dat ik de enige was met een rijdende winkel van sinkel mar dat valt wel mee, nou moet ik zeggen dat ik een heel grote auto heb (grijs kenteken) Ok komt ie.

En nu nog een extra assecoire vanwege het starten een schroevendraaier (gaat morgen nar de garage contactslot doet raar, is gestript door de anwb om te starten)
-fruitella, zwartwitballen
-veel pennen en potloden waarvan een deel nog schrijft ook
-reserve bril en reserve zonnenbril (altijd handig als je paard een kopje heeft gegeven)
-Een kistje met hondenspul waarin 3 looplijnen 2 tuigjes, 6 ballen, 2 jasjes (koukleumhonden) 2 hondenkammen, 2 lange lijnen met pin, hondenkoekjes en kluiven, 3 frisbees, 1 poepzakje en een tekentang)
-Een tas met autokaarten van frankrijk 3, duitsland 2, belgieluxemburg 2, 4 soorten van nederland, stratenboek, diverse streek en stadskaarten
- 1telefoonkaart voor frankrijk
-lakstift
-benzineboekje, spaarkaarten,benzine bonnen die nog opgeschreven moeten worden en andere papiertjes
- Vuilniszak voor vuilnis
-suikerzakjes, en plastic bekertjes
-verbandtrommel, jodium
-gevarendriehoek, 2 x reflexievest,startkabels, sleepkabel,gereedschap inclusief hamer. 3 soorten reservelampjes, extra trekhaakdop.reservewiel, antivries en antivlieg, ruiten en slot ontdooier, olie, vet, ruitenkrabber.
-boekje van de auto met adressen voor pech,
-zonnenschermpjes , zowel dichte als lichtdoorlatende (10 in totaal)
-halstertouw en strotouwtjes,extra korte hondenriem
-telefoonhouder
-wat extra kleding en regenjas,dunne en dikke jas, maandverband deodorant,kam, muts wanten sjaal (ook zomers heel handig), petje
-zweep,paardendeken (voor de hond), nog een deken, 4 handdoeken 1 voor mij 3 voor de honden, 2 a 3 flessen water, tennisraket en balwerper
- luchtpompje voor vering
-rolstoelbeensteunen, krukken

en een hele grote kooi om een hond voor nood in te kunnen stoppen.

Valt dus wel mee he, er zijn nog 2 vuilniszakken uitgekomen met spul wat ik niet nodig had.