Dwangbevel???

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rochiril

Dwangbevel???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 16:22

Staat er hier net een man voor de deur met een dwangbevel voor mijn vorige huisgenoot. Die is een week of 3 eerder verhuisd en zit nu ergens anti-kraak, ik heb verder geen adres, dus ik kon die man niet verder helpen. Maar zit me natuurlijk weer af te vragen waar dat allemaal op sloeg. Verward
Heb natuurlijk niet gevraagd waar het om ging, waarschijnlijk had ik er ook geen antwoord op gekregen. maarre vraagje: Waarvoor kan men een dwangbevel uitvaardigen??? ben natuurlijk wel nieuwsgierig wat ie uitgevreten heeft.

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

MrMagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:37

Meestal is dat een niet betaalde rekening, of een andere schuld die niet (op tijd) betaald is. Wat ook mogelijk is, is dat de persoon zich bij justitie moet melden.... (maar ga er maar vanuit dat het om een rekening gaat)

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:09

Zal idd wel een incassogevalletje zijn.

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 21:38

hmm... ja mijn "ex" huisgenoot kennende zal het dan wel zoiets zijn ja, stond meestal rood. kan me niet voorstellen dat ie iets anders uitgevreten heeft.

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

Nique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 00:34

Kan alleen maar iets met financieen te maken hebben anders stond de politie zelf wel aan je deur. Balen voor hem want ze laten het niet eerder rusten volgens mij eer ze hem gevonden hebben. Althans...zo ging het in 't verleden wel met mijn parkeer boetes..aiaiaiai

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 09:33

Zorg er even voor dat via de Woningbouwvereniging of Huiseigenaar de betreffende persoon uit wordt geschreven op zijn oude adres (jouw adres) bij het GBA.

Zorgt er iig voor dat deurwaarders niet meer aan de deur komen (want das nog best lastig als je bv uit wou slapen Haha! ).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie