Klagende huspup.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-01 21:32

Hallo iedereen.
Sinds gisteren, ja echt waar, zit ik bij jullie op het forum. Het is echt verslavend, want ik ben regelmatig aanwezig geweest sinds gister. *LOL*
Vanavond komt manlief thuis ( hij verzameld oude legervoertuigen Tong uitsteken ) en wat denk je ? Gaat hij piepen omdat ik eigenlijk al de hele avond aan het bokken ben Party!! Zijn woorden: zit ze niet de hele dag tussen die stinkdingen dan leest en schrijft ze er wel over (toch houd hij wel een beetje van onze monsters). Mijn weerwoord is dan ook meteen dat zijn hobby een dagje kan blijven staan en de mijne niet Schijnheilig . Schitterend toch!!!!!! Is hij niet jaloers op de tijd dat ik met mijn moppies bezig ben( toch al vaak zo een 6 a 7 uur op een dag met alles er om heen)
dan wel op het boktforum.
Moest ik gewoon even kwijt


ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 22:07

Kijk, en daarom ben ikke dus lekker alleen met Land Rovers (5 stuks) en m'n paarden (1 stuks, soms 2). Lekker niemand die erover klaagt. Altijd iets om handen, mij hoor je niet klagen hoor

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 22:27

Nu nog een kabelaansluiting en dan is het hek helemaal van de dam Haha! Haha! Haha!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:19

Daarom is hier (nog) geen kabel, anders kon je wel eens gelijk krijgen vrees ik........

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 08:59

Schijnheilig Zal ik dan nu toch vragen om kabel? Zal hij mij dan nog lief vinden? Volgens mij gaat hij zich afvragen waar ik de tijd vandaan haal om nog meer te doen. Vork Misschien is dit een oplossing: vaker bij de chinees gaan eten of snacken, je spaard in elk geval tijd uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 10:52

Joh, de oplossing is heel simpel: zorg dat je vent ook paardverslaafd wordt! Ik heb er ook 7 jaar over gedaan, maar het is gelukt! Ik sta nu ook op de tweede plaats bij hem; de eerste is een jaartje geleden overgenomen door Leonardo, ons WPN-ruintje...... *LOL* !

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 12:24

Dan ken je mijn huspup niet. Hij roept altijd: er is maar een plaats voor een paard en dat is in de vriezer.
Maar owee als er een wat heeft, dan weet hij niet hoesnel hij naar ze toe moet om te kijken of alles goed gaat. Soms zit hij wel eens op en paard, maar voor hem moet het pard hem er meteen afgooien en blijft hij net zolang proberen tot hij wel blijft zitten. Dit doet hij dan zonder zadel en hoofdstel.
Lef, daar gaat het niet om bij hem maar hij vind het rijden op zich niets aan.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 12:44

haha ja dat zegt mijn vriend dus ook. Als je die beeste verzorgd hebt hoef je toch niet ook nog eens te gaan vertellen HOE je ze verzorgd hebt?
Haha LOL
Toen ik Amber wou kopen vroegie of ik daar niet wou gaan wonen, hij zou wel een kabel aansluiting tot de bokt-stal maken Knipoog LOL

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 20:34

hee, fijne vriend heb jij zeg, om dat zomaar spontaan aan te bieden *LOL* *LOL* *LOL*
Ach, beetje ruimte scheppen voor elkaar kan nooit kwaad.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:55

dat lijkt me wel eel belangrijk ja, anders stik je Koe

Voorzitster AFM


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie